Diablo III
Beställde du spelet eller?
varför köper man itne bara en C-key som mailas, då får man ju en "fysisk" kopia utan frakt.
Jag spelar på min pojkväns account medan han är i Vietnam.
Jag är jättedålig. Dör hela tiden. ):
Ja, från ginza..
Vill gärna ha själva spelet, känns tryggare så!
Citat från Seraphim
Citat från Poked
Hittade en Skycutter nu, alltid lika besviken över legendary vapen...
tar faktiskt hellre min kymbos gold som faktiskt är bra över att hitta 10 legendarys i veckan som du :P
Fast jag sålde ju dom pissdåliga depth diggers för 10 euro och inväntar bara att någon köper dom gröna!
Så jag hittar ju inte bara pissitems. :D
Citat från naid
Citat från Seraphim
du kan inte hitta ett string of ears till mig :P
sitter å kikar på sånna nu och får sån jävla besluts ångest. skit stats som fan på alla, förutom just 15-19% reduced dmg from melee... men så jävla dyra :(
jag har en ganska bra till salu, 18% 50+vita 30+str
inge all res eller LoH?
hur mycket i så fall?
haha hittade en rätt dålig legendary glove på hardcore lv ~25 xD såg ut som en boxningshandske av metall, men tyvärr såg den inte likadan ut on-char när jag zoomade in.
Citat från Seraphim
Citat från naid
Citat från Seraphim
du kan inte hitta ett string of ears till mig :P
sitter å kikar på sånna nu och får sån jävla besluts ångest. skit stats som fan på alla, förutom just 15-19% reduced dmg from melee... men så jävla dyra :(
jag har en ganska bra till salu, 18% 50+vita 30+str
inge all res eller LoH?
hur mycket i så fall?
all res och LoH finns alltid på string, det är inbyggd stat ^^ bara primarystats/resists som kan randomas, vilket min har gjort ganska fint, men den har 74LoH 11 all resist, hmm 4m?
ah okey, nja sett bättre ute på ah för 1.5 :P tack ändå
kollade på priserna nu, och du köpte inte undrar jag? jew
haha nej jag är så jävla försiktig när jag ska köpa saker för över 1 mille :P
Hur har dom tänkt att man ska kunna slåss mot vicuis magewraights som är nightmarish? så fort man kommer nära blir man ju perma fearad?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet