Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 18:34
brainrot 34 år

live and learn my friend, köpt så mycket skit som jag inte ens behöver för flera millen, men sen har jag ju sålt om dom för tredubbla :))

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 18:35
brainrot 34 år

haha, som phasebeasts med teleport, teleporterar 24/7, inte kul om man kitar.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 18:39
Seraphim Kille, 37 år

Citat från naid


live and learn my friend, köpt så mycket skit som jag inte ens behöver för flera millen, men sen har jag ju sålt om dom för tredubbla :))

jo men har inte den största budgeten att röra mig med atm :P bytte nyss vapen

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 18:40
Seraphim Kille, 37 år

Citat från naid


haha, som phasebeasts med teleport, teleporterar 24/7, inte kul om man kitar.

haha mm helst ska dom va jailor och vortex också

abcdefghi Kille, 34 år

32 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 19:22
abcdefghi Kille, 34 år

jävla diablo suger fan kuk. farmat minst 25 elit packs och 10 unika, 3 bossar i act 3 inferno. inte ett enda bra gult item. sug kuk fittspel

CharliesName Kille, 35 år

3 695 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 19:24
CharliesName Kille, 35 år

Citat från Rashaasii


Hahaha that's the spirit!

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 19:26
absol Kille, 36 år

Citat från Rashaasii


jävla diablo suger fan kuk. farmat minst 25 elit packs och 10 unika, 3 bossar i act 3 inferno. inte ett enda bra gult item. sug kuk fittspel

tråkigt att höra, min brorsa har samma problem. tycker blizzard kan fixa lite bättre statdistribution that makes sense

abcdefghi Kille, 34 år

32 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 19:29
abcdefghi Kille, 34 år

kan ju tillägga att inte en jävel i våran grupp fick något att hänga i granen. så ja, runt 350 rares och inte en enda värd över 200k. bra skit, bra skit indeed

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 19:47
brainrot 34 år

haha standard mannen, därför jag inte pallar lira längre heller, gått tillbaks till dota

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 19:57
Wopsie Kille, 35 år

Vissa dagar får man bara piss.

abcdefghi Kille, 34 år

32 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 20:00
abcdefghi Kille, 34 år

;/ inte farmat på länge, och denna starten får mig inte att vilja börja direkt xD fan, till och med det bästa gula jag hittat var i hell. gick för 1 mille. what is this

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 20:33
Seraphim Kille, 37 år

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 20:44
brainrot 34 år

men det balanseras ändå ut i slutändan imo, om alla klagar så äre rätt!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 20:57
Wopsie Kille, 35 år

Blir sugen på pizza igen.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 20:57
Wopsie Kille, 35 år

Med sparris på!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet