Diablo III
live and learn my friend, köpt så mycket skit som jag inte ens behöver för flera millen, men sen har jag ju sålt om dom för tredubbla :))
haha, som phasebeasts med teleport, teleporterar 24/7, inte kul om man kitar.
jävla diablo suger fan kuk. farmat minst 25 elit packs och 10 unika, 3 bossar i act 3 inferno. inte ett enda bra gult item. sug kuk fittspel
kan ju tillägga att inte en jävel i våran grupp fick något att hänga i granen. så ja, runt 350 rares och inte en enda värd över 200k. bra skit, bra skit indeed
haha standard mannen, därför jag inte pallar lira längre heller, gått tillbaks till dota
Vissa dagar får man bara piss.
;/ inte farmat på länge, och denna starten får mig inte att vilja börja direkt xD fan, till och med det bästa gula jag hittat var i hell. gick för 1 mille. what is this
men det balanseras ändå ut i slutändan imo, om alla klagar så äre rätt!
Blir sugen på pizza igen.
Med sparris på!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
