Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 02:46
Jimmy Kille, 34 år

En jävel på min Facebook inkasserade nyss €105 efter fees, från ett item.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 02:55
Seraphim Kille, 37 år

får hoppas på att swamp land waders blir senaste mode i sanctuary för nu har jag hittat två st. dom är fan omöjliga att sälja

also, varför känns det som att drop rate på dex gems är typ 2 gånger så hög som de andra? :(

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 03:09
brainrot 34 år

dom nerfade 3dje dock =(

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 03:58
Seraphim Kille, 37 år


skiter i att den har crit istället för allres. jag ska fan använda den
första bra ringen jag hittat

dissimulated Kille, 33 år

3 916 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 04:33
dissimulated Kille, 33 år

^
Inte helt fel.

Jackwhack Kille, 34 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 05:46
Jackwhack Kille, 34 år

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 13:51
Wopsie Kille, 35 år

Skulle behöva en Off-hand med 300 dmg. 70 int och vita och typ 8% crit, hade varit sjukt.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 13:55
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Poked


Skulle behöva en Off-hand med 300 dmg. 70 int och vita och typ 8% crit, hade varit sjukt.

Har du ingen över 300 dmg nu?

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 13:57
Wopsie Kille, 35 år

Citat från GreveNoll


Citat från Poked

Skulle behöva en Off-hand med 300 dmg. 70 int och vita och typ 8% crit, hade varit sjukt.

Har du ingen över 300 dmg nu?


Jo ,men ingen crit på min, har bara 9% life, skulle vilja byta ut 9% life mot 6-8% crit, hade ökat min dps så sjukt.

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 14:14
Jimmy Kille, 34 år

Ang. offhands. Jag vill bara kontrollera att damage faktiskt är logiskt. En 150-250 damage offhand är precis lika bra som en 100-300 damage offhand, right? Förutsatt att övriga stats är identiska, såklart. Snittet är ju 200 på båda två.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 14:19
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Jimmy


Ang. offhands. Jag vill bara kontrollera att damage faktiskt är logiskt. En 150-250 damage offhand är precis lika bra som en 100-300 damage offhand, right? Förutsatt att övriga stats är identiska, såklart. Snittet är ju 200 på båda två.

Makes sense, sen är det väl bara en fråga om du vill ha större siffror eller "säkrare" siffror.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 15:02
Wopsie Kille, 35 år

Hittade precis ett Tal rasha bälte som sög.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 16:32
Seraphim Kille, 37 år

du kan inte hitta ett string of ears till mig :P
sitter å kikar på sånna nu och får sån jävla besluts ångest. skit stats som fan på alla, förutom just 15-19% reduced dmg from melee... men så jävla dyra :(

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 17:15
Wopsie Kille, 35 år

Hittade en Skycutter nu, alltid lika besviken över legendary vapen...

Siamsa Kille, 29 år

3 432 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 17:18
Siamsa Kille, 29 år

Beställde förra måndagen och det kommer inte komma förens på tisdag/onsdag... This pain...


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet