Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 21:04
Wopsie Kille, 35 år

Spelar Wizard!

dissimulated Kille, 33 år

3 916 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 21:36
dissimulated Kille, 33 år

Citat från TakingBackSunday


Citat från dissimulated

Säljer unid rares 62-63 om nån är sugen.

How much?

-------------------------------------------------------------------------
50-300k, beror på vad.

Hittade för övrigt min första värda legendary, 5-7 mille värdering, feelsgoodman.

BANNED18 Kille, 32 år

103 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 21:39
BANNED18 Kille, 32 år

nån som vill ha min witchdoctor lvl 60 ? damage ungeär 37000=) han ha massa med legendära saker med =) hör av er om ni e intresserad 0702328812 via sms tack

BANNED18 Kille, 32 år

103 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 22:14
BANNED18 Kille, 32 år

noob xD

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 22:15
Wopsie Kille, 35 år

Finns ingen som dör mer än mig iaf.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 22:16
Wopsie Kille, 35 år

Köpte förresten ett nytt vapen till min barbar, 900+ LOH, dual wieldar med ett som har 600+

dissimulated Kille, 33 år

3 916 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 22:18
dissimulated Kille, 33 år

^
Nice..! Jelly, men nu när jag får guld snart då jävlar blire bra vapen.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 22:18
Seraphim Kille, 37 år

btw, är de nå mer goblin spots nära waypoints utöver ancients path och road to alcarnus i act 2?

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 22:19
brainrot 34 år

Citat från Poked


Köpte förresten ett nytt vapen till min barbar, 900+ LOH, dual wieldar med ett som har 600+

najss, jag vill geara min barb eller rerolla monk, men har inte energin, fastnar för mycket i dota :(

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 22:35
Jimmy Kille, 34 år

Bah. La upp en 1h för de sju miljoner som den ansågs vara värd, baserat på andra vapen av samma kaliber. Sex dagar och tre auctions senare sänkte jag mig till fem miljoner. Fyra dagar och två auctions senare fick jag sålt den på bid. De 3.5m som var startbid. 2.975m inkasserat.

Nåväl, bättre än inget.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 22:41
Seraphim Kille, 37 år

tycker det blir så segt att sälja items när man kommer upp i miljon priser om man inte underprisar skiten :(
hade en source uppe i typ en vecka innan jag fick den såld tidigare idag. och det var också på bid.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 23:28
Seraphim Kille, 37 år

har dom hotfixat vault of the assasin så att de bara droppas ilvl 50 eller vad fan är det här :(

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 01:01
Frontosa Kille, 36 år

Citat från Seraphim


har dom hotfixat vault of the assasin så att de bara droppas ilvl 50 eller vad fan är det här :(

du glömde mig ;p

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 01:03
Seraphim Kille, 37 år

du va inte online! :P

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
7 juli 2012 kl. 01:44
Wopsie Kille, 35 år


Köpte den förut, har 2000 int och 1500 vita nu!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet