Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 19:29
Wopsie Kille, 35 år

Sålde dom piss-legendary byxorna jag hittade häromdan, fick 10 euro för dom! haha

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 19:31
celestine 29 år

köp en kebab till mig

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 19:33
Wopsie Kille, 35 år

Citat från nya


köp en kebab till mig

usch, du får en falafel

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 19:34
GreveNoll Kille, 36 år

MMMMMMMMMMMMMMMMMM.. falafel. My god, åt precis världens äckligaste "varma-grekiska-sallad"... huurrrrr...

OnT: Hur mycket har du dragit in totalt på RMAH nu?

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 19:35
celestine 29 år

Jag har inte ätit falafel på typ 2 år tror jag.
Måste äta det någon dag, det är så jävla gott.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 20:28
Seraphim Kille, 37 år


borde fan ha gjort en munk :P hittar skit till dom hela tiden

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 20:30
celestine 29 år

Lovar att du inte kommer få något munk gear om du gör en, bara för att liksom. Hahaha.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 20:34
Seraphim Kille, 37 år

jo fast har ju redan två st munk fists som skulle kunna ta mig igenom hela inferno typ :P

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 20:43
Frontosa Kille, 36 år

Citat från Seraphim


hm, känslan när man lägger upp ett item för 1.5 mille och det försvinner direkt det dyker upp på ah :O

kogret?? gott isf :)

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 20:46
Wopsie Kille, 35 år

Citat från GreveNoll


MMMMMMMMMMMMMMMMMM.. falafel. My god, åt precis världens äckligaste "varma-grekiska-sallad"... huurrrrr...

OnT: Hur mycket har du dragit in totalt på RMAH nu?


700 nånting!

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 20:48
Frontosa Kille, 36 år

grevenoll och poked; var och vad farmar ni?

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 20:49
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Frontosa


grevenoll och poked; var och vad farmar ni?

act 2 letar eliter eller dödar goblins, annars kör jag med några polare i act 3, underlättar med tank! :D

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 20:50
brainrot 34 år

falafel med hummus <3

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 20:55
Seraphim Kille, 37 år

Citat från Frontosa


Citat från Seraphim

hm, känslan när man lägger upp ett item för 1.5 mille och det försvinner direkt det dyker upp på ah :O

kogret?? gott isf :)


sålt två st koger för över 1 mille st idag :D

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 21:01
Frontosa Kille, 36 år

Citat från Poked


Citat från Frontosa

grevenoll och poked; var och vad farmar ni?

act 2 letar eliter eller dödar goblins, annars kör jag med några polare i act 3, underlättar med tank! :D


vad kör du för class?
jag klarar mig hyffsat bra i act 3 med min DH, men det är inte så effektiv farming.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet