Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
OndaHamstern Kille, 38 år

5 676 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 17:54
OndaHamstern Kille, 38 år

"Blizzard Admits Diablo 3's End-Game is Lacking"



http://www.blisteredthumbs.net/2012/07/blizzard-admits-diablo-3s-end-game-is-lacking/

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 17:57
lordkrall Kille, 38 år

Tog dem väldigt lång tid ^^

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 18:01
Seraphim Kille, 37 år

here we go again, lordgnäll och gnälliga hamstern

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 18:02
lordkrall Kille, 38 år

Det är alltid lika roligt att man blir kallad gnällig bara för att man diskuterar något som är allmänt känt/accepterat bara för att man inte tycker att Diablo 3 är guds gåva till mänskligheten.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 18:04
Seraphim Kille, 37 år

ingen här tycker det, men jag har aldrig sett dig diskutera spelet i sig utan bara vad du tycker är dåligt med det.

OndaHamstern Kille, 38 år

5 676 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 18:07
OndaHamstern Kille, 38 år

Dock så är inte det där gnäll från mitt håll, utan jag tog bara upp att Blizzard har gått ut med att de erkänner att storyn inte är den bästa, jag har även för mig att de har gått ut med att de ska försöka o fixa det lite gran i Patch 1.1 så.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 18:07
GreveNoll Kille, 36 år

Hamstern försöker diskutera, det gör inte du krall.

OndaHamstern Kille, 38 år

5 676 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 18:11
OndaHamstern Kille, 38 år

Citat från GreveNoll


Hamstern försöker diskutera, det gör inte du krall.

Jepp, men man jag börjar sakta men säker och ledsna på och faktiskt försöka föra en diskussion då man automatiskt bli påhoppad.

Jag erkänner att jag inte äger spelet, men jag håller samtidigt ett vakande öga på det, då jag tänker skaffa det när de släpper en samlingsutgåva.

Det enda jag inte har haft 100% koll på är storyn av den anledningen att jag inte vill få den "spoilad" allt för mycket, men man känner ju inte direkt någon sorg över att man valde bort det spelet efter de senaste månadernas nyheter kring företaget och end-game.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 18:12
Seraphim Kille, 37 år

Citat från OndaHamstern


Dock så är inte det där gnäll från mitt håll, utan jag tog bara upp att Blizzard har gått ut med att de erkänner att storyn inte är den bästa, jag har även för mig att de har gått ut med att de ska försöka o fixa det lite gran i Patch 1.1 så.

fair enough, och det kan jag hålla med om. cormac är ju ungefär den sämst skrivna karaktären i spelhistorien :P dukenukem har mer färgglad personlighet än han.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 18:14
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Seraphim


fair enough, och det kan jag hålla med om. cormac är ju ungefär den sämst skrivna karaktären i spelhistorien :P dukenukem har mer färgglad personlighet än han.


enchantress<3

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 18:45
Seraphim Kille, 37 år

Citat från GreveNoll


enchantress<3[/i]

Haha ja hon gillar jag som fan :D
förutom att jag vill strypa henne varje gång hon skrämmer bort en goblin för mig :(

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 18:50
Seraphim Kille, 37 år

hm, känslan när man lägger upp ett item för 1.5 mille och det försvinner direkt det dyker upp på ah :O

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 18:50
absol Kille, 36 år

man kör ju scoundrel (A)

HidingNemo Kille, 31 år

3 015 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 19:14
HidingNemo Kille, 31 år

Hittade en neck med

131 str
138 vit
35 lightning ress
35 all ress.


Rate it for me? :<

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 19:25
absol Kille, 36 år

vet inte... den saknar väl critstats och attack speed, men okej för en budget-tank kanske, kolla på liknande amuletter på AH och se vad de säljer för


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet