Diablo III
"Blizzard Admits Diablo 3's End-Game is Lacking"
http://www.blisteredthumbs.net/2012/07/blizzard-admits-diablo-3s-end-game-is-lacking/
Tog dem väldigt lång tid ^^
here we go again, lordgnäll och gnälliga hamstern
Det är alltid lika roligt att man blir kallad gnällig bara för att man diskuterar något som är allmänt känt/accepterat bara för att man inte tycker att Diablo 3 är guds gåva till mänskligheten.
ingen här tycker det, men jag har aldrig sett dig diskutera spelet i sig utan bara vad du tycker är dåligt med det.
Dock så är inte det där gnäll från mitt håll, utan jag tog bara upp att Blizzard har gått ut med att de erkänner att storyn inte är den bästa, jag har även för mig att de har gått ut med att de ska försöka o fixa det lite gran i Patch 1.1 så.
Hamstern försöker diskutera, det gör inte du krall.
Citat från GreveNoll
Hamstern försöker diskutera, det gör inte du krall.
Jepp, men
Jag erkänner att jag inte äger spelet, men jag håller samtidigt ett vakande öga på det, då jag tänker skaffa det när de släpper en samlingsutgåva.
Det enda jag inte har haft 100% koll på är storyn av den anledningen att jag inte vill få den "spoilad" allt för mycket, men man känner ju inte direkt någon sorg över att man valde bort det spelet efter de senaste månadernas nyheter kring företaget och end-game.
Citat från OndaHamstern
Dock så är inte det där gnäll från mitt håll, utan jag tog bara upp att Blizzard har gått ut med att de erkänner att storyn inte är den bästa, jag har även för mig att de har gått ut med att de ska försöka o fixa det lite gran i Patch 1.1 så.
fair enough, och det kan jag hålla med om. cormac är ju ungefär den sämst skrivna karaktären i spelhistorien :P dukenukem har mer färgglad personlighet än han.
hm, känslan när man lägger upp ett item för 1.5 mille och det försvinner direkt det dyker upp på ah :O
man kör ju scoundrel (A)
Hittade en neck med
131 str
138 vit
35 lightning ress
35 all ress.
Rate it for me? :<
vet inte... den saknar väl critstats och attack speed, men okej för en budget-tank kanske, kolla på liknande amuletter på AH och se vad de säljer för
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet