Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 12:48
brainrot 34 år

Citat från Poked


Citat från naid

sett många wizards köra och leta efter natalyas för 2set för crit% bonusen

mjo, säkert svinbra med poison dmg %, den räknas väl som alla dmg va?

men tänker ändå inte köpa ett par boots med dext vit!


haha men det finns natalyas med intellect ^^

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 14:36
Defiance Kille, 32 år

Sådär, follower med 4.5k dps :D
får kompensera för min halvkassa (kör tank dock men ändå)

är rätt sjukt hur mycket svårare act 2 är jämfört med act 1 (inferno) D:
klarar act 1 utan att dö men act 2 dör jag hela tiden ):

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 14:48
immy Kille, 36 år

Citat från Defiance


Sådär, follower med 4.5k dps :D
får kompensera för min halvkassa (kör tank dock men ändå)

är rätt sjukt hur mycket svårare act 2 är jämfört med act 1 (inferno) D:
klarar act 1 utan att dö men act 2 dör jag hela tiden ):


rofl vad fan klagar du för, det är ju dundernerfat

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 15:17
GreveNoll Kille, 36 år

Skulle provat a2-a3 innan nerfen...

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 16:05
Bitchslayer Kille, 33 år

Citat från Defiance


Sådär, follower med 4.5k dps :D
får kompensera för min halvkassa (kör tank dock men ändå)

är rätt sjukt hur mycket svårare act 2 är jämfört med act 1 (inferno) D:
klarar act 1 utan att dö men act 2 dör jag hela tiden ):


act1 blev ju cpnerfat redan typ 1 vecka efter release.. så konstigt att du dör i act 2.


Dom borde inte ens nerfat skiten tycker jag. känns bara dumt.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 16:14
Wopsie Kille, 35 år

Äh, får ju mer loot nu, och man fick väl se till att döda diablo innan nerfen. :)

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 16:37
Seraphim Kille, 37 år

Citat från GreveNoll


Skulle provat a2-a3 innan nerfen...

i did. was not fun :( tror till och med jag va in i act 4 en sväng.

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 16:38
absol Kille, 36 år

hc siegebreaker nere :) 27 wd med "only picked up items"

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 16:48
immy Kille, 36 år

Citat från Seraphim


Citat från GreveNoll

Skulle provat a2-a3 innan nerfen...

i did. was not fun :( tror till och med jag va in i act 4 en sväng.


Just a3-4 tycker jag är lika drygt som innan, om inte drygare :P

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 16:50
Seraphim Kille, 37 år

början på act 3 är fine, är när man börjar möta phasebeast elites som det går åt helvete :P

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 16:51
GreveNoll Kille, 36 år

WINGED MOLOKK.. I have nightmares about you

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 16:57
Seraphim Kille, 37 år

hahaha ^^ so far tycker jag elitesen som alltid är värst oavsätt prefix är lacuni hunters, fucking knockback knockup :(

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 17:12
immy Kille, 36 år

Lacuni är så jävla äckliga, hatar dom, hatar att man inte kan skjuta dom i luften, hatar att dom kan hoppa från "utanför skärmen" rakt på mig.

dazedandconfused Tjej, 33 år

^sluta vara en nörd:@

dissimulated Kille, 33 år

3 916 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 17:51
dissimulated Kille, 33 år

Säljer unid rares 62-63 om nån är sugen.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet