Diablo III
Sådär, follower med 4.5k dps :D
får kompensera för min halvkassa (kör tank dock men ändå)
är rätt sjukt hur mycket svårare act 2 är jämfört med act 1 (inferno) D:
klarar act 1 utan att dö men act 2 dör jag hela tiden ):
Citat från Defiance
Sådär, follower med 4.5k dps :D
får kompensera för min halvkassa (kör tank dock men ändå)
är rätt sjukt hur mycket svårare act 2 är jämfört med act 1 (inferno) D:
klarar act 1 utan att dö men act 2 dör jag hela tiden ):
rofl vad fan klagar du för, det är ju dundernerfat
Skulle provat a2-a3 innan nerfen...
Citat från Defiance
Sådär, follower med 4.5k dps :D
får kompensera för min halvkassa (kör tank dock men ändå)
är rätt sjukt hur mycket svårare act 2 är jämfört med act 1 (inferno) D:
klarar act 1 utan att dö men act 2 dör jag hela tiden ):
act1 blev ju cpnerfat redan typ 1 vecka efter release.. så konstigt att du dör i act 2.
Dom borde inte ens nerfat skiten tycker jag. känns bara dumt.
Äh, får ju mer loot nu, och man fick väl se till att döda diablo innan nerfen. :)
hc siegebreaker nere :) 27 wd med "only picked up items"
början på act 3 är fine, är när man börjar möta phasebeast elites som det går åt helvete :P
WINGED MOLOKK.. I have nightmares about you
hahaha ^^ so far tycker jag elitesen som alltid är värst oavsätt prefix är lacuni hunters, fucking knockback knockup :(
Lacuni är så jävla äckliga, hatar dom, hatar att man inte kan skjuta dom i luften, hatar att dom kan hoppa från "utanför skärmen" rakt på mig.
^sluta vara en nörd:@
Säljer unid rares 62-63 om nån är sugen.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet