Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 12:04
brainrot 34 år

Citat från Poked


Idag ska jag köpa boots, lär ju kosta över 20 mille om jag vill ha runspeed, int, vita och resal

blire zuni boots?

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 12:09
Wopsie Kille, 35 år

Citat från naid


Citat från Poked

Idag ska jag köpa boots, lär ju kosta över 20 mille om jag vill ha runspeed, int, vita och resal

blire zuni boots?


vene, verkar ju inte finnas med vettiga stats.

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 12:10
brainrot 34 år

sett många wizards köra och leta efter natalyas för 2set för crit% bonusen

IIIIIIIIII Kille, 33 år

564 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 12:13
IIIIIIIIII Kille, 33 år

Citat från naid


Citat från Strille

Jag har hittat 0 på 140H... :c

du måste förstöra alla weaponcrates!


Jag gör det men jag har sjukt otur

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 12:15
Falaphel Kille, 34 år

Tur finns inte.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 12:24
GreveNoll Kille, 36 år

Hatar när man hittar grymma items på AH som är underpriced till helvetet.
Sökte efter sources igår (du vet hur svårt det är Poked) och hittade en med nästan 350 i maxdmg, 100ish int, 7AP/crit, 10 max AP och 7% crit, låg för 1.1m.

Klickade buyout så fort jag bara kunde ----- and it's gone. Större besvikelse än när man hittar kassa legendaries.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 12:28
Wopsie Kille, 35 år

Det är fan bud på att fixa till AH snart, speciellt för off-hands.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 12:28
Wopsie Kille, 35 år

Citat från naid


sett många wizards köra och leta efter natalyas för 2set för crit% bonusen

mjo, säkert svinbra med poison dmg %, den räknas väl som alla dmg va?

men tänker ändå inte köpa ett par boots med dext vit!

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 12:31
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Poked


mjo, säkert svinbra med poison dmg %, den räknas väl som alla dmg va?

men tänker ändå inte köpa ett par boots med dext vit!


Japp, all +% elemental dmg ökar din totala dmg med % i form av sin respektive elementaldmg.

Poison är ju dock jobbigast, tror ständigt att det är poisonpools från monstren som jag inte vågar kliva i, när det i själva verket är jag som dödat saker med crits.

Randomnisse Kille, 32 år

4 630 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 12:31
Randomnisse Kille, 32 år

Någon som är på att levla en ny karaktär? Helst softcore!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 12:32
Wopsie Kille, 35 år

Citat från GreveNoll


Citat från Poked

mjo, säkert svinbra med poison dmg %, den räknas väl som alla dmg va?

men tänker ändå inte köpa ett par boots med dext vit!

Japp, all +% elemental dmg ökar din totala dmg med % i form av sin respektive elementaldmg.

Poison är ju dock jobbigast, tror ständigt att det är poisonpools från monstren som jag inte vågar kliva i, när det i själva verket är jag som dödat saker med crits.


vadå, proccar dmg på boots i form av crits som ser ut som poison?
jag trodde det bara gav extra dmg i procent.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 12:34
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Poked


vadå, proccar dmg på boots i form av crits som ser ut som poison?
jag trodde det bara gav extra dmg i procent.


Jo, det ger extra dmg i procent, men om du inte redan har någon annan elementaldmg på ditt vapen så kan jag nogt tro att de ger "poisoneffekten" på dina attacker.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 12:36
Wopsie Kille, 35 år

Citat från GreveNoll


Citat från Poked

vadå, proccar dmg på boots i form av crits som ser ut som poison?
jag trodde det bara gav extra dmg i procent.

Jo, det ger extra dmg i procent, men om du inte redan har någon annan elementaldmg på ditt vapen så kan jag nogt tro att de ger "poisoneffekten" på dina attacker.


I see, låter ändå intressant!

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 12:38
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Poked


I see, låter ändå intressant!

Haft poisondmg på mitt vapen hur länge som helst, tar ett bra tag att vänja sig vid att det inte finns hemska poisonpools i act1

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2012 kl. 12:38
Wopsie Kille, 35 år

är ändå van att hydran spottar klet överallt!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet