Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jackwhack Kille, 34 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 16:19
Jackwhack Kille, 34 år

3*

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 16:24
Frontosa Kille, 36 år

är han fortfarande kvar?

HidingNemo Kille, 31 år

3 015 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 16:25
HidingNemo Kille, 31 år

Citat från CharlesKattmat


Någon som lirar WD och har en schysst spec för solo?

Jag kör
Poision Dart (Splinters)
Firebats(Dire Bats)
Fetish Army(Legion of Daggers)
Soul Harvest (Siphon)
Spirit Walk(Honored Guest)
Big Bad Voodoo(Slam Dance)

Passiva:Spiritual Attunement, Vision Quest och Spirit Vessel.

Gameplay vis är det rätt standard.

Ha 1 2 3 4 på Cd så kan du spamma dire bats all over the place. Vill du spara Big bad voodoo å armyn så kan du variera mellan att spama dire bats med dartsen så kan du dra några bats varje gång du använder spirit walk.

Funkar finfint för mig :)

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 16:28
Frontosa Kille, 36 år

Citat från Seraphim


nja vet inte, första grejen jag hittar när jag söker på liknande den är strax under 1 mille. och den saknar ändå en del av statsen

8,5 % crit är max tror jag.


Citat från HidingNemo

Någon som lirar WD och har en schysst spec för solo?

Jag tycker att en kite-WD fungerar bäst solo. Omöjligt att klara sig bra i inferno ensam utan grymt gear annars, i alla fall.

Min: http://us.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#aSedUZ!bVf!accZaa

HidingNemo Kille, 31 år

3 015 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 16:33
HidingNemo Kille, 31 år

Citat från Frontosa


Citat från Seraphim

nja vet inte, första grejen jag hittar när jag söker på liknande den är strax under 1 mille. och den saknar ändå en del av statsen

8,5 % crit är max tror jag.


Citat från HidingNemo

Någon som lirar WD och har en schysst spec för solo?

Jag tycker att en kite-WD fungerar bäst solo. Omöjligt att klara sig bra i inferno ensam utan grymt gear annars, i alla fall.

Min: http://us.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#aSedUZ!bVf!accZaa


Hmm, Sugen att testa den. Har ALDRIG hittat en användning för locust swarm och haunt då de tar så fruktansvärt mkt mana och swarmen har så kort range >_<

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 16:40
Seraphim Kille, 37 år

Citat från TakingBackSunday


Citat från Seraphim

nja vet inte, första grejen jag hittar när jag söker på liknande den är strax under 1 mille. och den saknar ändå en del av statsen

Kan du ta SS på quivret?


Jackwhack Kille, 34 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 16:51
Jackwhack Kille, 34 år

finns det några hård nötande D3 spelare som vill farma act 1-2 typ halva dagarna och skypa? :P alltid roligare med fler imo

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 16:54
Seraphim Kille, 37 år

Vill ni ha bra farm ställe i act 2 kan jag ju säga vault of the assasin, uppe i 7 elite pack i samma jävla dungeon :S

edit. 8 st.

glöm det jag sa, måste fan ha buggat. hittade seriöst 9 elite pack i en dungeon som bara är på 1 nivå. då är det ju nå fel

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 17:35
Seraphim Kille, 37 år

Citat från TakingBackSunday


Citat från Seraphim


Btw quivret saknar också DH skill/% så den minskar i värde där med, så 400-500k


ska se om jag kan få en second opinion på hurvida jag borde sälja det för de, drar på affären så länge. annars så får du köpa det i guess :P

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 17:43
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Seraphim


Vill ni ha bra farm ställe i act 2 kan jag ju säga vault of the assasin, uppe i 7 elite pack i samma jävla dungeon :S

edit. 8 st.

glöm det jag sa, måste fan ha buggat. hittade seriöst 9 elite pack i en dungeon som bara är på 1 nivå. då är det ju nå fel


Jag och Kise har kört den rundan några dagar nu, helt sjukt hur många pack det finns där inne.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 17:45
Wopsie Kille, 35 år

Fick 15 euro för ringen också, som jag sa igår att jag skulle!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 17:49
Wopsie Kille, 35 år

:)

tog mig igenom normal på HC också, märkte att jag har över 3 000 acheivement points nu! WOHO

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 17:55
Seraphim Kille, 37 år

Citat från Poked


Jag och Kise har kört den rundan några dagar nu, helt sjukt hur många pack det finns där inne.[/i]

verkligen. lite jobbigt när dom spawnar så nära varandra att du måste slåss mot två samtidigt och jävla magewraiths eller vad dom heter med nightmare. så fort dom börjar snurra är du perma fearad.

Kise Kille, 34 år

3 856 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 17:57
Kise Kille, 34 år

Vad kör alla med för Hp nu på Inferno? Tänker särskilt på Dhs, men alla andra också såklart.

Jackwhack Kille, 34 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 18:02
Jackwhack Kille, 34 år

nice lootade en 2h yxa med 1132 skada 29%dmg 104 str 112 int vad tror ni den kan vara värd vet inte hur man linkar blider sorry xD


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet