Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 18:04
Seraphim Kille, 37 år

Citat från Jackwhack


nice lootade en 2h yxa med 1132 skada 29%dmg 104 str 112 int vad tror ni den kan vara värd vet inte hur man linkar blider sorry xD

typ 50k

Kise Kille, 34 år

3 856 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 18:05
Kise Kille, 34 år

Kör med 55k atm, och funkar faktiskt väldigt bra! Trots dpsen får lida lite :)

Jackwhack Kille, 34 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 18:15
Jackwhack Kille, 34 år

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 18:16
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Jackwhack


nice lootade en 2h yxa med 1132 skada 29%dmg 104 str 112 int vad tror ni den kan vara värd vet inte hur man linkar blider sorry xD

Har hittat 3 st 1250 yxor dom senaste dagarna, fick 1 miljon för en utav dom och dom andra har jag inte fått sålt alls.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 18:22
Seraphim Kille, 37 år

Citat från Poked


Har hittat 3 st 1250 yxor dom senaste dagarna, fick 1 miljon för en utav dom och dom andra har jag inte fått sålt alls.[/i]

tycker priserna blir så skeva när det går över 1200. kan liksom skilja flera 100k för typ 5 dps :P

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 18:23
Jimmy Kille, 34 år

Citat från Seraphim


Citat från Poked

Har hittat 3 st 1250 yxor dom senaste dagarna, fick 1 miljon för en utav dom och dom andra har jag inte fått sålt alls.

tycker priserna blir så skeva när det går över 1200. kan liksom skilja flera 100k för typ 5 dps :P


De är helt enkelt tillräckligt ovanliga för att säljarnas åsikter inte ska krossas av kvantitet. :)

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 18:26
Seraphim Kille, 37 år

ah jo. värst är ju på 1hands dock. jävlar va priserna är åt helvete där :P

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 20:46
brainrot 34 år

Citat från Seraphim


---------------
Kan du ta SS på quivret?

quiver

den är bra, enda problemet är dex nivån, men critten är nästan toppad och disc 9/10 är nice, runt 400-500kskulle jag säga :)

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 22:11
VANILJ Kille, 35 år

Belial i Inferno dödad :) Progress!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 22:19
Wopsie Kille, 35 år

gz, jag är snart 35 på hc!

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 22:27
immy Kille, 36 år

ilvl 63, 800 loh, atkspeed ..... 200 dps

derp

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 22:31
Seraphim Kille, 37 år

haha den är så fin^^

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
5 juli 2012 kl. 14:30
Seraphim Kille, 37 år


hyffsat item att levla med :D

Kise Kille, 34 år

3 856 forumsinlägg

Skrivet:
5 juli 2012 kl. 14:34
Kise Kille, 34 år

Härromdagen hittade jag en 890dps wand med 98% crit och level requirement reduced by 16 :D

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
5 juli 2012 kl. 14:36
celestine 29 år

98%
crit
wat.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet