Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 02:07
brainrot 34 år

Citat från Poked


Citat från naid

Citat från Poked

jag lvlar HC och röker bong.

vaa vilken level?

22 barb nu!


vaaaa! jag har en 33 monk! säg till när du är 30 ~~ så rullar jag en med dig

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 02:23
Jimmy Kille, 34 år

Klockan 22:11 skapade jag min support ticket ang. att ta bort authenticatorn från mitt konto.
Klockan 01:00 fick jag ett mail om att min ticket är besvarad. Problemet är löst.

Och folk säger att Blizzards support suger.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 02:28
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Hustlebones


Citat från Poked

Citat från Hustlebones

mjeh. just nu är jag faktist mest ute efter dpsen.. vill inte somna när jag ska göra butcher!
men om ni har något annat fint ni kan slänga iväg för sisådär 100 - 150k så skulle jag var pissigtglad
har inte ens en halvmille därav det låga priset!

som sagt har ett 800 dps du kan få gratis

langa ID!


Wopsie#2180

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 04:16
brainrot 34 år

http://www.youtube.com/watch?v=PEPgA4ZQf0U d3 musik som dh, bara att låtsas att jag är svart

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 10:02
Defiance Kille, 32 år

Citat från naid


vaaaa! jag har en 33 monk! säg till när du är 30 ~~ så rullar jag en med dig


Lirar DH, tror jag är lvl 37 eller så, joinar gärna också :D

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 12:50
Bitchslayer Kille, 33 år

Citat från Jimmy


Klockan 22:11 skapade jag min support ticket ang. att ta bort authenticatorn från mitt konto.
Klockan 01:00 fick jag ett mail om att min ticket är besvarad. Problemet är löst.

Och folk säger att Blizzards support suger.


det folket som påstår attt blizz supp suger är bara dumma i huvudet och skriver antagligen " OMG BLIZZ, YOU FUCKERS ect ect ect."

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 12:55
celestine 29 år

Citat från Hustlebones


det folket som påstår attt blizz supp suger är bara dumma i huvudet och skriver antagligen " OMG BLIZZ, YOU FUCKERS ect ect ect."

haters gon' hate

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 12:57
Bitchslayer Kille, 33 år

blizz har (av egen experience) den bästa suppen som finns out there.
visst. dom kan ge smått lama svar då och då men då får man också tänka på att dom lär ju få in någon mille tickets i veckan.

HitMeh Kille, 32 år

941 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 12:59
HitMeh Kille, 32 år

Bara dom är mer aktiva på att vidareutveckla, jämfört med D2 så älskar jag det *,____,*

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 13:01
celestine 29 år

Citat från Hustlebones


blizz har (av egen experience) den bästa suppen som finns out there.
visst. dom kan ge smått lama svar då och då men då får man också tänka på att dom lär ju få in någon mille tickets i veckan.


skoja inte
aldrig haft problem med blizzards support

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 13:08
absol Kille, 36 år

alltså kripps nya video xD whirlwind critfest alltså

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 14:51
Seraphim Kille, 37 år

fortfarande inte orkat kolla vad ni vill ha på era quivers ni dhs.
så frågar här. 80ish på dex,int å vit 15%as 9 max discipline och 8.5 critchance. värt något?

KramersKattmat Kille, 32 år

Någon som lirar WD och har en schysst spec för solo?

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 15:29
Seraphim Kille, 37 år

nja vet inte, första grejen jag hittar när jag söker på liknande den är strax under 1 mille. och den saknar ändå en del av statsen

Jackwhack Kille, 34 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2012 kl. 16:19
Jackwhack Kille, 34 år

4 första som addar mig kan få ett achive för att döda jay wilson Jacke#2926


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet