Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 18:47
celestine 29 år

hahaha blizzard gör sina spel mer och mer casual

herregud

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 18:48
lordkrall Kille, 38 år

Hmm, intressant val av lösning.

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 19:40
VANILJ Kille, 35 år

Vore ju smartare om man bara kunde swappa gear i "staden", iaf när det gäller mf och gf?

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 19:52
absol Kille, 36 år

Option 2: Slowly Adjust Magic Find Over Time

min favorit, då kan det t.ex. ta 3 min innan magic find uppdateras efter gear swap.
uppdateras diskret är bättre än uppdateras gradvis imo

positive MF change = gradvis i tredjedels steg av förändringen var 60e sekund. t.ex. ta på 6% mf item, hoppar till 2% efter 60 s, 4% efter 120s, och 6% efter 180 s

negative MF change = direkt

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 22:05
Jimmy Kille, 34 år

Hahah, inget D3 för mig ikväll. Jag blåste mobilen för några dagar sedan, utan tanke på att Authenticatorn sitter på'n.

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 22:13
VANILJ Kille, 35 år

Citat från Jimmy


Hahah, inget D3 för mig ikväll. Jag blåste mobilen för några dagar sedan, utan tanke på att Authenticatorn sitter på'n.

Backup på alla appar <3

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 22:14
Jimmy Kille, 34 år

Jag blåste mobilen delvis för att snabbt bli av med appar jag inte vill ha (och delvis av andra anledningar, annars hade jag bara avinstallerat de onödiga apparna). :)

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 22:21
VANILJ Kille, 35 år

Ja, men jag kan blåsa mobilen jag med, och sen återställa dom apparna jag vill ha tillbaka. Så slipper man krångla med Blizzards support och så. :)

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 22:27
Jimmy Kille, 34 år

I see, I see!
Äsch, planen var väl inte att krångla med Blizzards support, jag hade ingen tanke på att jag ens har en authenticator.

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 22:32
VANILJ Kille, 35 år

Precis därför det är bra med en backup! Det enda dumma är att telefonen måste vara rootad för att det ska vara enkelt... Inte alla som vill roota sin telefon. Och om du har en iPhone så vet jag inte vad man kan göra...

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 22:36
Jimmy Kille, 34 år

Detta är första gången som jag blåser mobilen, Jag köpte den i augusti 2010, så det blir nog inte aktuellt igen innan jag byter till en annan. Tack ändå för informationen. :)

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 22:46
brainrot 34 år

men har du inte kvar den där koden som man använder för installationen av authenticator? det står faktiskt att man ska spara den minst 3 gånger! :D man kan använda den för att bara reinstalla authenticatorn

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 22:49
Jimmy Kille, 34 år

Nah. Det är i såna extrema undantagsfall som jag förlorat authenticatorn att jag tusen gånger hellre skickar in en bild på mitt körkort och istället för att spela spenderar kvällen med min mattekurs, som jag ändå planerat att spendera kvällen med.

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 22:49
VANILJ Kille, 35 år

Ah, det går ju det med. Hahah


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet