Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 01:51
Seraphim Kille, 37 år

alltså du behöver inte 1k dps vapen som barb. fixa ett 800ish med life on hit eller socket bara å peta i en life on hit gem :P

CharliesName Kille, 35 år

3 695 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 09:36
CharliesName Kille, 35 år

Butcher på HC i Inferno down :D
ca 1:40 - 1:50 lång fight
barb (jag), munk och WD

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 09:51
brainrot 34 år

600kr från sålda auctions den här månaden, bra start, en elräkning, en sl remsa (horungar) och kebab yeey

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 09:52
celestine 29 år

nu blev jag sugen på att spela :SsSs

CharliesName Kille, 35 år

3 695 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 09:55
CharliesName Kille, 35 år

Citat från naid


600kr från sålda auctions den här månaden, bra start, en elräkning, en sl remsa (horungar) och kebab yeey

Jäflar :P undra va det är för folk som köper >:

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 12:27
Wopsie Kille, 35 år

Jag har tjänat in mer. :))))))))))

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 12:32
celestine 29 år

Citat från Poked


Jag har tjänat in mer. :))))))))))

Hur mycket?

Ove 27 år

905 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 12:33
Ove 27 år

fan vad jobbigt det ska vara att få alla ingredienser till Whimsyshire

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 12:37
celestine 29 år

Ingenting jämfört med grinda gozu gear...

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 12:44
Wopsie Kille, 35 år

Citat från nya


Citat från Poked

Jag har tjänat in mer. :))))))))))

Hur mycket?


haha, kollade precis och jag ligger visst också på exakt 600, men ska sälja en ring idag! MÅSTE!

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 12:45
celestine 29 år

Alltså åh, jag blir så jävligt sugen på att spela nu.
Typ offra 1-2 veckor av inget liv för 600 skulle vara rätt nice.

Sitter ändå bara hemma och kollar animé, spelar Smite och sover ändå... ;_;

CharliesName Kille, 35 år

3 695 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 13:31
CharliesName Kille, 35 år

Citat från nya


Alltså åh, jag blir så jävligt sugen på att spela nu.
Typ offra 1-2 veckor av inget liv för 600 skulle vara rätt nice.

Sitter ändå bara hemma och kollar animé, spelar Smite och sover ändå... ;_;


...och skriver i Diablo trådar ;D

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 18:35
Seraphim Kille, 37 år

snart slut på mf swappandet då
http://us.battle.net/d3/en/blog/6583302

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 18:45
VANILJ Kille, 35 år

Najs! Hatar att swappa...

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 18:47
Seraphim Kille, 37 år

Tycker dom bara kan skita i mf på alla items utom typ en charm man kan ha i inventory. men då ska det fan bara vara 1 som går att ha aktiv åt gången så det inte blir som d2 :P


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet