Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 13:19
Wopsie Kille, 35 år

Citat från GreveNoll


Citat från Poked

alltså både och, dmg behövs ju i MF-gear så dom kompletterar ju varandra!

Önskar jag kunde ha den på min wiz, ist för 20% sköld. Jag har 1,1k dmg i mitt MF-gear :D

Jag har 6k i mitt mf gear, fick återgå till hydrabuilden för blev mycket svårare att finisha packs med den andra när man tagit på sig mf gear.


Jag låter hydran göra allt när jag bytt till MF-gear. oftast går det bra!

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 13:22
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Poked


Jag låter hydran göra allt när jag bytt till MF-gear. oftast går det bra!

Jo, gör precis detsamma, behöll dock Arcane Dynamo, grotesk dmg i archon/hydra när man stackat.

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 20:05
absol Kille, 36 år

Citat från GreveNoll


Citat från Poked

Jag låter hydran göra allt när jag bytt till MF-gear. oftast går det bra!

Jo, gör precis detsamma, behöll dock Arcane Dynamo, grotesk dmg i archon/hydra när man stackat.


så ni boostar hydrans damage genom att gå in i archon? :o smart, kan man boosta nåt mer? familiar?

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 20:10
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från absol


så ni boostar hydrans damage genom att gå in i archon? :o smart, kan man boosta nåt mer? familiar?

Nej nej, antingen eller, arcane dynamo ökar skadan med 75%, antingen archon eller hydra!

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 20:14
absol Kille, 36 år

jaha okej! får pröva det nån gång

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 21:33
Seraphim Kille, 37 år

vafan hur länge ska ah ligga ner? inte kunnat kolla det på typ en vecka :(

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 21:35
Jimmy Kille, 34 år

Citat från Seraphim


vafan hur länge ska ah ligga ner? inte kunnat kolla det på typ en vecka :(

Det är nere lite då och då, men långt från hela tiden. Igår var det nere ett tag, men uppe under mesta delen av dagen. Är dina inställningar korrekta?

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 21:48
Seraphim Kille, 37 år

Citat från Jimmy


Citat från Seraphim

vafan hur länge ska ah ligga ner? inte kunnat kolla det på typ en vecka :(

Det är nere lite då och då, men långt från hela tiden. Igår var det nere ett tag, men uppe under mesta delen av dagen. Är dina inställningar korrekta?


Oj kom på att jag kanske borde skrivit att jag inte kunnat kolla den för att jag varit borta och inte kunnat kolla den i en vecka, och sen när jag väl orkade starta datorn idag så har det legat nere sen dess.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 21:51
Wopsie Kille, 35 år

Skulle också vilja kolla AH. :<

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 22:36
Seraphim Kille, 37 år

fan vad jag hittar plans för gems då. hittade just min tredje perfect star amethyst

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 23:40
Bitchslayer Kille, 33 år

någon som kan hjälpa mig lite på traven.
behöver 1h med bra dps :( orkar inte köra 2h på barbmaster.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 00:04
Seraphim Kille, 37 år

vafan har hänt med priserna på ah? :O

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 00:37
Bitchslayer Kille, 33 år

jag har ingen jävla aning
ekonmin är åt helvete.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 01:31
Seraphim Kille, 37 år

Citat från Hustlebones


någon som kan hjälpa mig lite på traven.
behöver 1h med bra dps :( orkar inte köra 2h på barbmaster.


btw, 2h på barb? det är väl ändå inte inferno då?

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 01:40
Bitchslayer Kille, 33 år

jo.. det som är det jävla problemet haha..
inte hittat något som är värt att använda som varit 1h.. :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet