Diablo III
Wopsie
Kille, 35 år
Citat från GreveNoll
Citat från Poked
alltså både och, dmg behövs ju i MF-gear så dom kompletterar ju varandra!
Önskar jag kunde ha den på min wiz, ist för 20% sköld. Jag har 1,1k dmg i mitt MF-gear :D
Jag har 6k i mitt mf gear, fick återgå till hydrabuilden för blev mycket svårare att finisha packs med den andra när man tagit på sig mf gear.
Jag låter hydran göra allt när jag bytt till MF-gear. oftast går det bra!
absol
Kille, 36 år
Citat från GreveNoll
Citat från Poked
Jag låter hydran göra allt när jag bytt till MF-gear. oftast går det bra!
Jo, gör precis detsamma, behöll dock Arcane Dynamo, grotesk dmg i archon/hydra när man stackat.
så ni boostar hydrans damage genom att gå in i archon? :o smart, kan man boosta nåt mer? familiar?
absol
Kille, 36 år
jaha okej! får pröva det nån gång
Seraphim
Kille, 37 år
vafan hur länge ska ah ligga ner? inte kunnat kolla det på typ en vecka :(
Seraphim
Kille, 37 år
Citat från Jimmy
Citat från Seraphim
vafan hur länge ska ah ligga ner? inte kunnat kolla det på typ en vecka :(
Det är nere lite då och då, men långt från hela tiden. Igår var det nere ett tag, men uppe under mesta delen av dagen. Är dina inställningar korrekta?
Oj kom på att jag kanske borde skrivit att jag inte kunnat kolla den för att jag varit borta och inte kunnat kolla den i en vecka, och sen när jag väl orkade starta datorn idag så har det legat nere sen dess.
Wopsie
Kille, 35 år
Skulle också vilja kolla AH. :<
Seraphim
Kille, 37 år
fan vad jag hittar plans för gems då. hittade just min tredje perfect star amethyst
Bitchslayer
Kille, 33 år
någon som kan hjälpa mig lite på traven.
behöver 1h med bra dps :( orkar inte köra 2h på barbmaster.
Seraphim
Kille, 37 år
vafan har hänt med priserna på ah? :O
Bitchslayer
Kille, 33 år
jag har ingen jävla aning
ekonmin är åt helvete.
Seraphim
Kille, 37 år
Citat från Hustlebones
någon som kan hjälpa mig lite på traven.
behöver 1h med bra dps :( orkar inte köra 2h på barbmaster.
btw, 2h på barb? det är väl ändå inte inferno då?
Bitchslayer
Kille, 33 år
jo.. det som är det jävla problemet haha..
inte hittat något som är värt att använda som varit 1h.. :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet