Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 11:48
GreveNoll Kille, 36 år

Jag kommer älska borderlands 2, överväger dessutom torchlight 2 (en diskussion vi får ta någon annanstans) men datorn klarar inte d3 ordentligt så antar att bl2 är ganska kört.

Kontentan är ändå att jag inte förstår varför de inte inför ett laddersystem, även om det är möjligt i framtiden.

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 12:17
immy Kille, 36 år

Citat från GreveNoll


Jag kommer älska borderlands 2, överväger dessutom torchlight 2 (en diskussion vi får ta någon annanstans) men datorn klarar inte d3 ordentligt så antar att bl2 är ganska kört.

Kontentan är ändå att jag inte förstår varför de inte inför ett laddersystem, även om det är möjligt i framtiden.


En ladder för lvlar vore ju väldigt onödigt med tanke på att man dingar maxlvl på ett dygn..

En pvpladder däremot.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 12:19
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från immy


En ladder för lvlar vore ju väldigt onödigt med tanke på att man dingar maxlvl på ett dygn..

En pvpladder däremot.


Det handlar snarare om att resetta valutan, är ju inget problem just nu, men ge det några månader så.

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 12:25
immy Kille, 36 år

Men tänk vilken onödig funktion en ladder skulle vara då. Tänk även vad arga folk som har köpt saker på rmah skulle bli om blizzard flyttade över allt till en non-ladder helt plötsligt.

Svårt att tro att något sådant skulle hända.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 12:54
Wopsie Kille, 35 år

Är AH lika skrot för alla?

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 12:57
immy Kille, 36 år

What är det borta? När det hänt förut har items kommit tillbaka alltid ju?

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 13:00
Wopsie Kille, 35 år


Erkänn fet? :)))

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 13:02
celestine 29 år

grym
sälj för 100mille

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 13:02
GreveNoll Kille, 36 år

Dat.. dmg... fast du lär väl antagligen sälja den för att den sitter på 18% mf?

CharliesName Kille, 35 år

3 695 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 13:03
CharliesName Kille, 35 år

Citat från Frontosa


Diablo är ju generellt ett farmingspel.

Det är då sjukt mycket roligare med champion packs än göra baal runs

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 13:04
celestine 29 år

Citat från CharliesName


Citat från Frontosa

Diablo är ju generellt ett farmingspel.

Det är då sjukt mycket roligare med champion packs än göra baal runs


Tycker tvärtom faktiskt då man faktiskt har ett bestämt mål när man gör baal runs.
Champion packs kan ju dyka upp på måfå.

CharliesName Kille, 35 år

3 695 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 13:06
CharliesName Kille, 35 år

Citat från nya


Tycker tvärtom faktiskt då man faktiskt har ett bestämt mål när man gör baal runs.
Champion packs kan ju dyka upp på måfå.[/i]

Det som är kul ju och man vet aldrig vilken konstig combo dom har :D
Spelar du HC eller SC btw?

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 13:08
celestine 29 år

Citat från CharliesName


Citat från nya

Tycker tvärtom faktiskt då man faktiskt har ett bestämt mål när man gör baal runs.
Champion packs kan ju dyka upp på måfå.

Det som är kul ju och man vet aldrig vilken konstig combo dom har :D
Spelar du HC eller SC btw?


Inget just nu, spelade HC förut då jag spelade WD på SC och WD är hur tråkigt som helst. :S

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 13:08
Wopsie Kille, 35 år

Citat från GreveNoll


Dat.. dmg... fast du lär väl antagligen sälja den för att den sitter på 18% mf?

alltså både och, dmg behövs ju i MF-gear så dom kompletterar ju varandra!

Önskar jag kunde ha den på min wiz, ist för 20% sköld. Jag har 1,1k dmg i mitt MF-gear :D

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 13:14
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Poked


alltså både och, dmg behövs ju i MF-gear så dom kompletterar ju varandra!

Önskar jag kunde ha den på min wiz, ist för 20% sköld. Jag har 1,1k dmg i mitt MF-gear :D


Jag har 6k i mitt mf gear, fick återgå till hydrabuilden för blev mycket svårare att finisha packs med den andra när man tagit på sig mf gear.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet