Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 23:20
Jimmy Kille, 34 år

Citat från lordkrall


Ja, för de har ju inte förstört serien helt och hållet på andra sätt..

Tycker jag inte, nej.

HidingNemo Kille, 31 år

3 015 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 23:27
HidingNemo Kille, 31 år

Citat från Falaphel


[img][/img]
Hur stor slant kan man få för denna måntro?


Du kan ge bort den till mig? :$

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 23:41
Falaphel Kille, 34 år

Njee är fattig och grejjor :o

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 23:46
Falaphel Kille, 34 år

Oh damn, så mycket? :o

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 00:55
brainrot 34 år

Citat från Falaphel



Hur stor slant kan man få för denna måntro?[/i]

Tyvärr inte mycket alls, för låg dmg :/

Tamam Kille, 30 år

514 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 01:02
Tamam Kille, 30 år

Har någon nån bra build för WD ?

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 01:05
celestine 29 år

den med splinter darts

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 01:10
Frontosa Kille, 36 år

Citat från Sph3re


Har någon nån bra build för WD ?

min kite-build: http://us.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#aSedUZ!bVf!accZaa

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 01:29
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Kolmodajn


Jag hävdade aldrig att grindandet i D2 var roligt, tror folk börjar tröttna på att lägga så många timmar på ett och samma spel när det finns sånt stort utbud. Blizzard borde definitivt kunna gjort något mer innovativt än att lägga in ett RMAH

Det där är jag faktiskt villig att hålla med om - antalet innovativa element som skiljer d3 från d2 är inte många, och hade jag valt så hade spelet inte inkluderat AH eller RMAH - byteshandeln som pågick i d2 var enligt mig bra, den funkade dessutom.

Sen att du beklagar dig över grindandet - då kan du omöjligen ha spelat d2 till någon större utsträckning.

DaveAzoicer Kille, 37 år

2 080 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 01:38
DaveAzoicer Kille, 37 år

Trading i D2 funkade inte bra. Duping, och tradea med endast svåra att få tag på saker är inte bra.

Curandero Kille, 32 år

2 090 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 02:12
Curandero Kille, 32 år

http://us.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#hSdZYT!WZb!baYaYY



Något jag borde ändra på? ( Lvl 57 )

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 02:52
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Azoicer


Trading i D2 funkade inte bra. Duping, och tradea med endast svåra att få tag på saker är inte bra.

Givetvis är inget system felfritt, och hur "duping/hacking" har någonting med systemet i sig att göra vet jag inte - är ju trots allt brister i kodning, inte i konceptet av byteshandel.

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 03:45
Tetris Kille, 36 år

Vet inte hur D2 trading hade fungerat i D3 dock. Fungerade i D2 för att man visste precis vad man ville ha t.ex N Shako O HR, folk visste vilket item du ville ha, du visste på ett ungefär vilka stats de var och dom visste att dom skulle få en runa av hög level för sin Shako.

Efter legendary buffen kanske de skulle fungera dock.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 11:34
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Tetris


Vet inte hur D2 trading hade fungerat i D3 dock. Fungerade i D2 för att man visste precis vad man ville ha t.ex N Shako O HR, folk visste vilket item du ville ha, du visste på ett ungefär vilka stats de var och dom visste att dom skulle få en runa av hög level för sin Shako.

Efter legendary buffen kanske de skulle fungera dock.


Det beror ju delvis på att folk hade spelat d2 väldigt länge, men visst, den utökade slumpmässigheten kanske hade gjort det svårare att byta saker. Dock anser jag fortfarande att det enda som egentligen behövs för att fixa allt är ett laddersystem.

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2012 kl. 11:43
absol Kille, 36 år

med AH kan blizzard anpassa spelet efter gear som "finns ute" som de kan se. med ett d2system (vilket jag tycker borde varit i hardcore), så har folk generellt sämre gear och svårare att ta kontakt med varandra, men det blir en mer autentisk upplevelse som inte känns som att man hoppar över svårighetsgrader i spelet (vilket man kan göra med AH).

om ni gillar trading och farming så kommer ni nog gilla borderlands 2 i höst :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet