Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Kolmodajn Kille, 35 år

1 327 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 20:02
Kolmodajn Kille, 35 år

Citat från Poked


Men, varför är AH nere nu då!

Överbelastat av för seriösa spelare :))))))

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 20:03
Wopsie Kille, 35 år

hittade ju en asfin ring jag tänkte kränga av!

Kolmodajn Kille, 35 år

1 327 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 20:08
Kolmodajn Kille, 35 år

Undrar hur mycket roligare spelet hade blivit om dom skitit i AH helt och hållet

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 20:18
Wopsie Kille, 35 år

Jadu, testa så får du se. :)

Curandero Kille, 32 år

2 090 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 20:19
Curandero Kille, 32 år

Menar inte att du klagar nu men jag fattar inte varför så många klagar på Ah? Hur svårt är det att hålla sig ifrån Ah nu om man tycker så illa om det.

Kolmodajn Kille, 35 år

1 327 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 20:25
Kolmodajn Kille, 35 år

Citat från Opiat


Menar inte att du klagar nu men jag fattar inte varför så många klagar på Ah? Hur svårt är det att hålla sig ifrån Ah nu om man tycker så illa om det.

Problemet ligger ju i att spelet är utvecklat kring AH och att köpa sig gear, vilket leder till en jävla massa grindande (eller lägga real money, vilket är pissigt)

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 20:29
Wopsie Kille, 35 år

fast du kan ju bara farma till dig gear, du behöver inte köpa något.

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 20:30
lordkrall Kille, 38 år

Det var ju dock det han sa: " en jävla massa grindande (eller lägga real money"

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 20:33
brainrot 34 år

not really, bättre items på guld AH än RMAH senaste veckan, man märker att folk börjat prioritera guld för att priserna går upp

bästa är väl att köpa guld och köpa gear för det istället för att köpa items för $, med tanke på att du inte får sälja om items du köpt på RMAH (instaban på det)

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 20:35
Jimmy Kille, 34 år

Citat från Kolmodajn


Citat från Opiat

Menar inte att du klagar nu men jag fattar inte varför så många klagar på Ah? Hur svårt är det att hålla sig ifrån Ah nu om man tycker så illa om det.

Problemet ligger ju i att spelet är utvecklat kring AH och att köpa sig gear, vilket leder till en jävla massa grindande (eller lägga real money, vilket är pissigt)


"En jävla massa grindande", till skillnad från D2? Ja, jag tror allt också att AH gjorde spelet till det hack'n'slash-for-gear som Diablo-serien aaaldrig handlat om tidigare.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 20:38
Frontosa Kille, 36 år

Diablo är ju generellt ett farmingspel.

Kolmodajn Kille, 35 år

1 327 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 20:38
Kolmodajn Kille, 35 år

Citat från Jimmy


Citat från Kolmodajn

Citat från Opiat

Menar inte att du klagar nu men jag fattar inte varför så många klagar på Ah? Hur svårt är det att hålla sig ifrån Ah nu om man tycker så illa om det.

Problemet ligger ju i att spelet är utvecklat kring AH och att köpa sig gear, vilket leder till en jävla massa grindande (eller lägga real money, vilket är pissigt)

"En jävla massa grindande", till skillnad från D2? Ja, jag tror allt också att AH gjorde spelet till det hack'n'slash-for-gear som Diablo-serien aaaldrig handlat om tidigare.


Jag hävdade aldrig att grindandet i D2 var roligt, tror folk börjar tröttna på att lägga så många timmar på ett och samma spel när det finns sånt stort utbud. Blizzard borde definitivt kunna gjort något mer innovativt än att lägga in ett RMAH

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 20:41
Jimmy Kille, 34 år

Att ta bort det enorma farming-elementet från Diablo-serien vore att förstöra serien helt och hållet. Grindingen är definitionen av spelet. Det vore som att göra Myst annat än point-and-click.

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 20:42
lordkrall Kille, 38 år

Ja, för de har ju inte förstört serien helt och hållet på andra sätt..

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 23:15
Falaphel Kille, 34 år


Hur stor slant kan man få för denna måntro?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet