Diablo III
^med de oddsen hade du lika gärna kunnat fått nåt episkt liksom
har förresten hittat en bugg med sharpshooter, resetten på critchancen är lagg-beroende, så du har kvar 100% critchance i ca 1-2 sekunder
kan skjuta 2 st broadside/fire at will multishot med 100% crit på alla träffar innan den resettas
kan skjuta rapid fire i 1-2 sekunder innan den börjar ticka vanliga hits igen
Hell act 3 någon?
absol: alla attacker som går iväg från ditt vapen innan det första träffar har 100% critchance om du är fullstackad (därför det funkar så fint med NT)
Sålt för 25 euro redan, känns som en lovande dag!
doh ):
all my theories destroyed
Svetten som uppstår när man får dc under tiden som man slåss med ett elitepack. Brb duschen
Sålde nyss en xbow för 13 euro, yay :>
Någon som vill köra act III Q6 - azmodan? Dpsar jävligt bra, bara någon tankar åt mig.
Men, varför är AH nere nu då!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet


