Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 14:20
absol Kille, 36 år

^med de oddsen hade du lika gärna kunnat fått nåt episkt liksom

har förresten hittat en bugg med sharpshooter, resetten på critchancen är lagg-beroende, så du har kvar 100% critchance i ca 1-2 sekunder

kan skjuta 2 st broadside/fire at will multishot med 100% crit på alla träffar innan den resettas
kan skjuta rapid fire i 1-2 sekunder innan den börjar ticka vanliga hits igen

Curandero Kille, 32 år

2 090 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 14:35
Curandero Kille, 32 år

Hell act 3 någon?

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 15:03
GreveNoll Kille, 36 år

absol: alla attacker som går iväg från ditt vapen innan det första träffar har 100% critchance om du är fullstackad (därför det funkar så fint med NT)

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 15:18
absol Kille, 36 år

Citat från GreveNoll


absol: alla attacker som går iväg från ditt vapen innan det första träffar har 100% critchance om du är fullstackad (därför det funkar så fint med NT)

förstår det :) problemet är att jag har en crossbow ist för bow, och rapid fire funkar bättre pga det

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 15:20
Wopsie Kille, 35 år

Sålt för 25 euro redan, känns som en lovande dag!

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 15:27
Defiance Kille, 32 år



Slump? I think not! Diablo 3 is evul

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 16:21
Jimmy Kille, 34 år

In your face!

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 16:22
Defiance Kille, 32 år

doh ):
all my theories destroyed

Emol Kille, 37 år

2 338 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 16:54
Emol Kille, 37 år

Svetten som uppstår när man får dc under tiden som man slåss med ett elitepack. Brb duschen

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 17:23
Tetris Kille, 36 år

värd?

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 17:32
VANILJ Kille, 35 år

Sålde nyss en xbow för 13 euro, yay :>

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 18:48
brainrot 34 år

Citat från Tetris


värd?


vacker haha, skulle säga BO runt 15-20M~ fast den skulle nog säljas för $ med, var inte för snabb med prieset bara :) 500armor är en hel del

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 18:55
Tetris Kille, 36 år

Citat från naid


Citat från Tetris

värd?

vacker haha, skulle säga BO runt 15-20M~ fast den skulle nog säljas för $ med, var inte för snabb med prieset bara :) 500armor är en hel del


oh.. verkar som jag äntligen kan få några upgrades:')

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 19:25
Frontosa Kille, 36 år

Någon som vill köra act III Q6 - azmodan? Dpsar jävligt bra, bara någon tankar åt mig.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 20:02
Wopsie Kille, 35 år

Men, varför är AH nere nu då!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet