Diablo III
how can you resist...playing...so..addictive..
tbh så handlar d3 bara om att farma items och sälja dom. Jag har inte ens klarat av spelet på inferno än.
handlar om att få bästa gearet så man kan visa epeen till alla scrubs på forum! whatever it takes!
Jag bryr mig uppenbarligen för lite om min epeen. :(
spelet handlar om att bli rik ($ eller gold) och ha flashiga items så du kan stå vid en boss och säga "lol no hands", ser faktiskt inte någonting djupare i det atm, activision skiner igenom
Menart, vafan... Ge oss level 99 tillbaka, så man har något att grinda mot iaf...
Edit: Nåväl, har dragit in ca. 50 euro än så länge. Så länge det finns puckon som köper items för real cash så..
Citat från PenguinDawg
Menart, vafan... Ge oss level 99 tillbaka, så man har något att grinda mot iaf...
nya blizzard vettu, dom ska säker kränga en jävla massa expansions packet och höja nivå taket med 10 varje gång :P
Citat från naid
how can you resist...playing...so..addictive..
Citat från naid
handlar om att få bästa gearet så man kan visa epeen till alla scrubs på forum! whatever it takes!
Jag måste komma tillbaka till den matematiska nivån jag var på under gymnasiet, för att ha en solid grund när jag börjar på matematikprogrammet i höst!
Det ger säkert lite e-peen även att räkna ut följande tal. Det är nämligen en "för hand"-kurs ( = ingen miniräknare).
Citat från PenguinDawg
Citat från Seraphim
Säkerligen... Man ser hur mycket skit dom tagit från WoW...
Citat från naid
Haha ja, kul hur folk anser de "stora" spelarna som Athene vara pro. Dom har ju knappt lyft ett finger för sitt gear.
Enda spelarna av ett blizzard spel jag skulle anse som "pro" är starcraft spelare typ. wow å d3 har ju fan inget med skill att göra
Citat från Jimmy
-------------------------------------------------------------------------
Jag måste komma tillbaka till den matematiska nivån jag var på under gymnasiet, för att ha en solid grund när jag börjar på matematikprogrammet i höst!
Det ger säkert lite e-peen även att räkna ut följande tal. Det är nämligen en "för hand"-kurs ( = ingen miniräknare).
[
syntax error i min hjärna
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet