Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 23:10
brainrot 34 år

how can you resist...playing...so..addictive..

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 23:17
VANILJ Kille, 35 år

tbh så handlar d3 bara om att farma items och sälja dom. Jag har inte ens klarat av spelet på inferno än.

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 23:18
brainrot 34 år

handlar om att få bästa gearet så man kan visa epeen till alla scrubs på forum! whatever it takes!

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 23:19
VANILJ Kille, 35 år

Jag bryr mig uppenbarligen för lite om min epeen. :(

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 23:22
absol Kille, 36 år

spelet handlar om att bli rik ($ eller gold) och ha flashiga items så du kan stå vid en boss och säga "lol no hands", ser faktiskt inte någonting djupare i det atm, activision skiner igenom

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 23:25
VANILJ Kille, 35 år

Menart, vafan... Ge oss level 99 tillbaka, så man har något att grinda mot iaf...

Edit: Nåväl, har dragit in ca. 50 euro än så länge. Så länge det finns puckon som köper items för real cash så..

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 23:26
Seraphim Kille, 37 år

Citat från PenguinDawg


Menart, vafan... Ge oss level 99 tillbaka, så man har något att grinda mot iaf...

nya blizzard vettu, dom ska säker kränga en jävla massa expansions packet och höja nivå taket med 10 varje gång :P

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 23:27
brainrot 34 år

Citat från absol


spelet handlar om att bli rik ($ eller gold) och ha flashiga items så du kan stå vid en boss och säga "lol no hands", ser faktiskt inte någonting djupare i det atm, activision skiner igenom

skulle hjälpa om man frågar sina fans om gear!

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 23:29
VANILJ Kille, 35 år

Citat från Seraphim


Säkerligen... Man ser hur mycket skit dom tagit från WoW...

Citat från naid

Haha ja, kul hur folk anser de "stora" spelarna som Athene vara pro. Dom har ju knappt lyft ett finger för sitt gear.

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 23:29
Jimmy Kille, 34 år

Citat från naid


how can you resist...playing...so..addictive..

Citat från naid

handlar om att få bästa gearet så man kan visa epeen till alla scrubs på forum! whatever it takes!


Jag måste komma tillbaka till den matematiska nivån jag var på under gymnasiet, för att ha en solid grund när jag börjar på matematikprogrammet i höst!

Det ger säkert lite e-peen även att räkna ut följande tal. Det är nämligen en "för hand"-kurs ( = ingen miniräknare).

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 23:30
Seraphim Kille, 37 år

Citat från PenguinDawg


Citat från Seraphim

Säkerligen... Man ser hur mycket skit dom tagit från WoW...

Citat från naid

Haha ja, kul hur folk anser de "stora" spelarna som Athene vara pro. Dom har ju knappt lyft ett finger för sitt gear.


Enda spelarna av ett blizzard spel jag skulle anse som "pro" är starcraft spelare typ. wow å d3 har ju fan inget med skill att göra

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 23:31
VANILJ Kille, 35 år

Citat från Jimmy


Hnnnnnng. Jag läste matte på universitet. Det var ingen höjdare när man gick simulering och dataspelsteknik. Skippa mattepratet, tack!

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 23:31
celestine 29 år

Citat från Seraphim


Enda spelarna av ett blizzard spel jag skulle anse som "pro" är starcraft spelare typ. d3 har ju fan inget med skill att göra

fix'd

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 23:32
VANILJ Kille, 35 år

Citat från Seraphim


Jag tycker ändå att dom som spelar arena i WoW är rätt duktiga. Det kräver samarbete och skills. Men D3, nej.

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
3 juli 2012 kl. 23:35
brainrot 34 år

Citat från Jimmy
-------------------------------------------------------------------------


Jag måste komma tillbaka till den matematiska nivån jag var på under gymnasiet, för att ha en solid grund när jag börjar på matematikprogrammet i höst!

Det ger säkert lite e-peen även att räkna ut följande tal. Det är nämligen en "för hand"-kurs ( = ingen miniräknare).

[


syntax error i min hjärna


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet