Diablo III
Keaton
Kille, 35 år
Citat från GreveNoll
Fast det där är foliehattsteorier igen - klar de har forcerat multiplayer för att de kan dra in mer pengar, aldrig någonsin ifrågasatt det.
Sluta anta att det bara är en teori. Läs på forumen, kolla scores, xfire data, och t.om. aktiebörsen. Spelet dör för att Blizzard är för kåta efter cash, och de är inte direkt diskreta med det. Vivendi har t.om gått ut och sagt att de seriöst funderar på att sälja ActiBlizz. Största floppen sen Daikatana och DN:F. Hade dock velat att spelet skulle vart en stor framgång.
VANILJ
Kille, 35 år
Hmm, finns ingen hjälm på RMAH med så mycket gf/mf och pickup radius, yum!
GreveNoll
Kille, 36 år
Ingen socket bro..
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från Keaton
Sluta anta att det bara är en teori. Läs på forumen, kolla scores, xfire data, och t.om. aktiebörsen. Spelet dör för att Blizzard är för kåta efter cash, och de är inte direkt diskreta med det. Vivendi har t.om gått ut och sagt att de seriöst funderar på att sälja ActiBlizz. Största floppen sen Daikatana och DN:F. Hade dock velat att spelet skulle vart en stor framgång.
Återigen har jag inte påstått att det inte är pengarna som styr? Poängen är att jag fortfarande tycker spelet är roligt, använder inte RMAH överhuvudtaget och kontentan är fortfarande att det du länkade inte direkt bevisade något mer än att snubben varit klumpig.
limplol_
Kille, 30 år
Vad har ni i inferno för dps? Själv har jag en DH som just kom till inferno och jag har ca 56k
Jimmy
Kille, 34 år
23k Wiz, utan +% modifying skills/runes. Fast jag farmar bara Act 1 för tillfället.
limplol_
Kille, 30 år
Citat från GreveNoll
Citat från limplol_
Vad har ni i inferno för dps? Själv har jag en DH som just kom till inferno och jag har ca 56k
Antar att du menar MED sharpshooter stackad då. Sitter på runt 50k utan sharpshooter på min dh och 40k på wizard.
Sharpshooter är väl en passiv skill ? Ja,den använder jag.
Sen har jag en monk i lvl 60 och en WD.
Jackwhack
Kille, 34 år
WTS head med 123 dex 23 vita 674 armor 4.5% crit adda jacke#2926 för link
Wopsie
Kille, 35 år
brukar annonsera sånt inför vendor annars.
Wopsie
Kille, 35 år
Tog Belial och Rakanoth solo med min Wizard nyss.
Blev väldigt lätt med 53,5k hp!
brainrot
34 år
232MF + 43K DPS nu :< behöver en hjälm med dex, MF + 5~%crit och socket
albin
Kille, 34 år
Fick min första Set-del idag :D
Act 1 från en Rare Elite med 84% MF.

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet