Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Keaton Kille, 35 år

5 369 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 12:41
Keaton Kille, 35 år

Citat från GreveNoll


Fast det där är foliehattsteorier igen - klar de har forcerat multiplayer för att de kan dra in mer pengar, aldrig någonsin ifrågasatt det.


Sluta anta att det bara är en teori. Läs på forumen, kolla scores, xfire data, och t.om. aktiebörsen. Spelet dör för att Blizzard är för kåta efter cash, och de är inte direkt diskreta med det. Vivendi har t.om gått ut och sagt att de seriöst funderar på att sälja ActiBlizz. Största floppen sen Daikatana och DN:F. Hade dock velat att spelet skulle vart en stor framgång.

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 12:44
VANILJ Kille, 35 år


Hmm, finns ingen hjälm på RMAH med så mycket gf/mf och pickup radius, yum!

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 13:12
GreveNoll Kille, 36 år

Ingen socket bro..

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 13:14
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Keaton


Sluta anta att det bara är en teori. Läs på forumen, kolla scores, xfire data, och t.om. aktiebörsen. Spelet dör för att Blizzard är för kåta efter cash, och de är inte direkt diskreta med det. Vivendi har t.om gått ut och sagt att de seriöst funderar på att sälja ActiBlizz. Största floppen sen Daikatana och DN:F. Hade dock velat att spelet skulle vart en stor framgång.

Återigen har jag inte påstått att det inte är pengarna som styr? Poängen är att jag fortfarande tycker spelet är roligt, använder inte RMAH överhuvudtaget och kontentan är fortfarande att det du länkade inte direkt bevisade något mer än att snubben varit klumpig.

limplol_ Kille, 30 år

44 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 13:36
limplol_ Kille, 30 år

Vad har ni i inferno för dps? Själv har jag en DH som just kom till inferno och jag har ca 56k

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 13:38
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från limplol_


Vad har ni i inferno för dps? Själv har jag en DH som just kom till inferno och jag har ca 56k

Antar att du menar MED sharpshooter stackad då. Sitter på runt 50k utan sharpshooter på min dh och 40k på wizard.

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 13:47
Jimmy Kille, 34 år

23k Wiz, utan +% modifying skills/runes. Fast jag farmar bara Act 1 för tillfället.

limplol_ Kille, 30 år

44 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 13:53
limplol_ Kille, 30 år

Citat från GreveNoll


Citat från limplol_

Vad har ni i inferno för dps? Själv har jag en DH som just kom till inferno och jag har ca 56k

Antar att du menar MED sharpshooter stackad då. Sitter på runt 50k utan sharpshooter på min dh och 40k på wizard.


Sharpshooter är väl en passiv skill ? Ja,den använder jag.
Sen har jag en monk i lvl 60 och en WD.

Jackwhack Kille, 34 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 14:22
Jackwhack Kille, 34 år

WTS head med 123 dex 23 vita 674 armor 4.5% crit adda jacke#2926 för link

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 14:28
Jimmy Kille, 34 år

Citat från Jackwhack


WTS head med 123 dex 23 vita 674 armor 4.5% crit adda jacke#2926 för link

Inte ens medioker om du frågar mig. Slöseri med utrymme och tid att ens annonsera om den.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 14:48
Wopsie Kille, 35 år

brukar annonsera sånt inför vendor annars.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 16:06
Wopsie Kille, 35 år

Tog Belial och Rakanoth solo med min Wizard nyss.

Blev väldigt lätt med 53,5k hp!

Gett Kille, 33 år

21 943 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 16:08
Gett Kille, 33 år

Citat från Poked


brukar annonsera sånt inför vendor annars.

<3

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 17:44
brainrot 34 år

232MF + 43K DPS nu :< behöver en hjälm med dex, MF + 5~%crit och socket

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 18:05
albin Kille, 34 år

Fick min första Set-del idag :D

Act 1 från en Rare Elite med 84% MF.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet