Diablo III
INB4 WHINE STORM "BLIZZARD R EVUL AND ONLY CARES FOR MONEY"
Oh, redan hittat dagens legendary!
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5978428874
Good guy Bli$$
Inte mitt fel att du är för dum för att lägga märke till det. Fanboy. Blundar för konkret fakta (: GG.
Fast Keaton, hade du lagt fem minuter på att läsa den där tråden hade du insett att killen egentligen är helt och hållet skyldig själv.
Sen är det ju såklart synd att legit players får såna problem. Men ja, har med säkerhet att göra.
Fast alltså, visst, lite frustrerande att de tänker norpa hans pengar om han fixar problemet - men om jag förstått killen rätt så har jag flyttat bort från den Amerikanska regionen och sedan inte ansett det "viktigt" att korrigera, ingen liten tabbe han gjort.
Dom kunde la ha varnat han på något sätt När han slängde in pengar på sitt bnet konto istället för när han Använder dom dock :/
Det förklarades ju visserligen, även om det kanske inte är tydligt nog varför det funkar så, men tycker fortfarande att killen förtjänar det när han är dum nog att inte förstå att det är "viktigt" att ha rätt region.
De har dock bannat folk extensivt användande av AH, för Blizzard "trodde" de var bottar (= Novalocked är ett exempel. Sen varför tror ni egentligen det inte finns Single Player? 2 HARD TO IMPLEMENT, RIGHT.
Fast det där är foliehattsteorier igen - klar de har forcerat multiplayer för att de kan dra in mer pengar, aldrig någonsin ifrågasatt det.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
