Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 11:24
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Keaton


För att ha lett en av världens bästa guilder så tycker man nästan att han bör ha lärt sig att inte stå i elden by now. Uppenbart hans eget sopiga fel.


Precis, han dog ju pga sig själv. Inte pga att Blizzard DDOSade honom som folk gärna får för sig. :D

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 11:25
Wopsie Kille, 35 år

INB4 WHINE STORM "BLIZZARD R EVUL AND ONLY CARES FOR MONEY"

Keaton Kille, 35 år

5 369 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 11:30
Keaton Kille, 35 år

Citat från Poked



Precis, han dog ju pga sig själv. Inte pga att Blizzard DDOSade honom som folk gärna får för sig. :D



Jag sa att det STÖRSTA hotet är Blizzards servrar såvida man inte suger röv 24/7. Inte att det var det enda hotet.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 11:44
Wopsie Kille, 35 år

Oh, redan hittat dagens legendary!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 11:47
Wopsie Kille, 35 år

Keaton Kille, 35 år

5 369 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 11:52
Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 12:00
Wopsie Kille, 35 år

orkar inte ens klicka men antar att det handlar om att blizzard är jätteonda igen?

Citat från Poked


INB4 WHINE STORM "BLIZZARD R EVUL AND ONLY CARES FOR MONEY"

Keaton Kille, 35 år

5 369 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 12:01
Keaton Kille, 35 år

Inte mitt fel att du är för dum för att lägga märke till det. Fanboy. Blundar för konkret fakta (: GG.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 12:14
GreveNoll Kille, 36 år

Fast Keaton, hade du lagt fem minuter på att läsa den där tråden hade du insett att killen egentligen är helt och hållet skyldig själv.

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 12:17
VANILJ Kille, 35 år

Sen är det ju såklart synd att legit players får såna problem. Men ja, har med säkerhet att göra.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 12:21
GreveNoll Kille, 36 år

Fast alltså, visst, lite frustrerande att de tänker norpa hans pengar om han fixar problemet - men om jag förstått killen rätt så har jag flyttat bort från den Amerikanska regionen och sedan inte ansett det "viktigt" att korrigera, ingen liten tabbe han gjort.

RaawrZ Kille, 26 år

462 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 12:24
RaawrZ Kille, 26 år

Dom kunde la ha varnat han på något sätt När han slängde in pengar på sitt bnet konto istället för när han Använder dom dock :/

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 12:26
GreveNoll Kille, 36 år

Det förklarades ju visserligen, även om det kanske inte är tydligt nog varför det funkar så, men tycker fortfarande att killen förtjänar det när han är dum nog att inte förstå att det är "viktigt" att ha rätt region.

Keaton Kille, 35 år

5 369 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 12:34
Keaton Kille, 35 år

De har dock bannat folk extensivt användande av AH, för Blizzard "trodde" de var bottar (= Novalocked är ett exempel. Sen varför tror ni egentligen det inte finns Single Player? 2 HARD TO IMPLEMENT, RIGHT.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 12:37
GreveNoll Kille, 36 år

Fast det där är foliehattsteorier igen - klar de har forcerat multiplayer för att de kan dra in mer pengar, aldrig någonsin ifrågasatt det.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet