Diablo III
blev träffad av en sån där bone cage och var SÅ nära att dö D:
nästa gång jag ska döda diablo ska jag ha med mig någon som kör melee. garanterat
Skaffade mig ett neck med 250 vita, 100 int, 31% mf och några skitsaker. Skit är pengar.
Citat från nya
Citat från joacimMVP
Varför skulle det var någon skillnad mot hardcore och softcore? är det svårare får man skylla sig själv.
För att i hardcore behöver du vara mer som en tank vilket du inte behöver i softcore.
fast det gör det ju inte direkt svårare i hc, inte mot diablo på normal i alla fall.
ALLTSÅ MORTAR OCH HORDE. ROLIGT MED 200 MORTARS AT ONCE.
GZ!
Det roliga är att ens största fiende på HC är Blizzards servrar. Lite sorligt för det faktiskt är sant.
Nej, tror nog fler dör av sin egna dumhet.
Snackar om spelare som faktiskt kan spela. Alla newbs är irrelevanta.
Uhm, okej.
Själv har jag sett kungen dö 5 gånger mot eld, vene om det var Blizzards fel. :)
För att ha lett en av världens bästa guilder så tycker man nästan att han bör ha lärt sig att inte stå i elden by now. Uppenbart hans eget sopiga fel.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

