Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 01:11
Defiance Kille, 32 år

blev träffad av en sån där bone cage och var SÅ nära att dö D:

nästa gång jag ska döda diablo ska jag ha med mig någon som kör melee. garanterat

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 01:24
absol Kille, 36 år

nån monk som vill facerolla hell?

joacimMVP Kille, 37 år

3 049 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 02:23
joacimMVP Kille, 37 år

Citat från nya


Citat från Defiance

lyckades fixa det :D

Diablo är sjukt mycket svårare som ranged än som melee ;__;

I hardcore ja, i softcore... nej.


varför skulle det var någon skillnad mot hardcore och softcore? är det svårare får man skylla sig själv.

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 02:24
celestine 29 år

Citat från joacimMVP


Varför skulle det var någon skillnad mot hardcore och softcore? är det svårare får man skylla sig själv.

För att i hardcore behöver du vara mer som en tank vilket du inte behöver i softcore.

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 02:29
Jimmy Kille, 34 år

Skaffade mig ett neck med 250 vita, 100 int, 31% mf och några skitsaker. Skit är pengar.

joacimMVP Kille, 37 år

3 049 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 02:32
joacimMVP Kille, 37 år

Citat från nya


Citat från joacimMVP

Varför skulle det var någon skillnad mot hardcore och softcore? är det svårare får man skylla sig själv.

För att i hardcore behöver du vara mer som en tank vilket du inte behöver i softcore.


fast det gör det ju inte direkt svårare i hc, inte mot diablo på normal i alla fall.

HidingNemo Kille, 31 år

3 015 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 02:50
HidingNemo Kille, 31 år

ALLTSÅ MORTAR OCH HORDE. ROLIGT MED 200 MORTARS AT ONCE.

CharliesName Kille, 35 år

3 695 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 03:24
CharliesName Kille, 35 år

Finaly :D

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 03:26
celestine 29 år

GZ!

Keaton Kille, 35 år

5 369 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 10:05
Keaton Kille, 35 år

Det roliga är att ens största fiende på HC är Blizzards servrar. Lite sorligt för det faktiskt är sant.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 10:35
Wopsie Kille, 35 år

Nej, tror nog fler dör av sin egna dumhet.

Keaton Kille, 35 år

5 369 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 10:37
Keaton Kille, 35 år

Snackar om spelare som faktiskt kan spela. Alla newbs är irrelevanta.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 11:10
Wopsie Kille, 35 år

Uhm, okej.

Själv har jag sett kungen dö 5 gånger mot eld, vene om det var Blizzards fel. :)

Keaton Kille, 35 år

5 369 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 11:17
Keaton Kille, 35 år

För att ha lett en av världens bästa guilder så tycker man nästan att han bör ha lärt sig att inte stå i elden by now. Uppenbart hans eget sopiga fel.

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 11:20
VANILJ Kille, 35 år

Citat från Keaton


För att ha lett en av världens bästa guilder så tycker man nästan att han bör ha lärt sig att inte stå i elden by now. Uppenbart hans eget sopiga fel.


Vill se dig streama när du klarar av inferno utan att dö :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet