Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jackwhack Kille, 34 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 21:58
Jackwhack Kille, 34 år

säljer av massa MF gear :3 hör av er till Jacke#2926 om ni vill kolla på det! :)

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 22:01
Frontosa Kille, 36 år

Citat från Jackwhack


säljer av massa MF gear :3 hör av er till Jacke#2926 om ni vill kolla på det! :)

jag saknar en mf neck. har du någon fin?

Jackwhack Kille, 34 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 22:04
Jackwhack Kille, 34 år

en med 31%

Roughton Kille, 31 år

179 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 22:09
Roughton Kille, 31 år

Lol Diablo 3 @ Inferno nu.. wish me luck.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 22:11
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Itherael


Börjar bli tråkigt?
I den kvarten du syftar på handlar det enbart om farming och skaffa items. Det är det enda. Jag kan fortfarande njuta av spelet då jag är långt ifrån högsta lvl, men när jag har nått dit med alla klasser kommer jag börja finna spelet riktigt tråkigt. Att bara spela för att hitta bra saker känns helt meningslöst för mig.


Lyssna på hela första halvtimmen, och sade aldrig att jag syftade på dig :)

Jackwhack Kille, 34 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 22:15
Jackwhack Kille, 34 år

Citat från Frontosa


Citat från Jackwhack

säljer av massa MF gear :3 hör av er till Jacke#2926 om ni vill kolla på det! :)

jag saknar en mf neck. har du någon fin?


Ja en med 31% mf

Jackwhack Kille, 34 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 23:07
Jackwhack Kille, 34 år

säljer ca 200% MF rubbet får du för 700k!!! först att adda Jacke#2926 får det :)

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 23:18
Frontosa Kille, 36 år

Skämtar du? Köper 200 mf för 100k max på AH. Hade det varit 300 %+ så kanske?

Jackwhack Kille, 34 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 23:23
Jackwhack Kille, 34 år

skulle stå 70k xD

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 00:45
Defiance Kille, 32 år

Diablo har buggat för mig ):
kommer till Diablo på normal hardcore och precis innan, den där cutscenen när imperius blir typ nerslagen så blir allt svart och jag kan inte göra något, sen i typ 10 min efter så får jag error 3006 när jag försöker logga in :(

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 00:47
albin Kille, 34 år

Citat från Defiance


Diablo har buggat för mig ):
kommer till Diablo på normal hardcore och precis innan, den där cutscenen när imperius blir typ nerslagen så blir allt svart och jag kan inte göra något, sen i typ 10 min efter så får jag error 3006 när jag försöker logga in :(


Citat från Defiance

Diablo har buggat för mig ):
kommer till Diablo på normal hardcore och precis innan, den där cutscenen när imperius blir typ nerslagen så blir allt svart och jag kan inte göra något, sen i typ 10 min efter så får jag error 3006 när jag försöker logga in :(


Exakt samma här, hänt för mig två gånger! (De gångerna jag gjort det)

CharliesName Kille, 35 år

3 695 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 00:48
CharliesName Kille, 35 år

Räkna med att gubben är borta så blir du inte lika besviken :(

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 00:48
Defiance Kille, 32 år

Någon aning om hur jag kan fixa det D:?
vill gärna klara av normal en gång för alla på den karaktären ):

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 01:05
Defiance Kille, 32 år

lyckades fixa det :D

Diablo är sjukt mycket svårare som ranged än som melee ;__;

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 01:08
celestine 29 år

Citat från Defiance


lyckades fixa det :D

Diablo är sjukt mycket svårare som ranged än som melee ;__;


I hardcore ja, i softcore... nej.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet