Diablo III
säljer av massa MF gear :3 hör av er till Jacke#2926 om ni vill kolla på det! :)
en med 31%
Lol Diablo 3 @ Inferno nu.. wish me luck.
Citat från Itherael
Börjar bli tråkigt?
I den kvarten du syftar på handlar det enbart om farming och skaffa items. Det är det enda. Jag kan fortfarande njuta av spelet då jag är långt ifrån högsta lvl, men när jag har nått dit med alla klasser kommer jag börja finna spelet riktigt tråkigt. Att bara spela för att hitta bra saker känns helt meningslöst för mig.
Lyssna på hela första halvtimmen, och sade aldrig att jag syftade på dig :)
säljer ca 200% MF rubbet får du för 700k!!! först att adda Jacke#2926 får det :)
Skämtar du? Köper 200 mf för 100k max på AH. Hade det varit 300 %+ så kanske?
skulle stå 70k xD
Diablo har buggat för mig ):
kommer till Diablo på normal hardcore och precis innan, den där cutscenen när imperius blir typ nerslagen så blir allt svart och jag kan inte göra något, sen i typ 10 min efter så får jag error 3006 när jag försöker logga in :(
Citat från Defiance
Diablo har buggat för mig ):
kommer till Diablo på normal hardcore och precis innan, den där cutscenen när imperius blir typ nerslagen så blir allt svart och jag kan inte göra något, sen i typ 10 min efter så får jag error 3006 när jag försöker logga in :(
Citat från Defiance
Diablo har buggat för mig ):
kommer till Diablo på normal hardcore och precis innan, den där cutscenen när imperius blir typ nerslagen så blir allt svart och jag kan inte göra något, sen i typ 10 min efter så får jag error 3006 när jag försöker logga in :(
Exakt samma här, hänt för mig två gånger! (De gångerna jag gjort det)
Räkna med att gubben är borta så blir du inte lika besviken :(
Någon aning om hur jag kan fixa det D:?
vill gärna klara av normal en gång för alla på den karaktären ):
lyckades fixa det :D
Diablo är sjukt mycket svårare som ranged än som melee ;__;
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet