Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 03:52
immy Kille, 36 år

Alltså vad är det för muppar som ger massa pengar till honom -.-

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 03:55
celestine 29 år

fanboys
säger ju att athene är dålig och blir bara boostad i allt han gör

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 04:31
absol Kille, 36 år

Citat från TakingBackSunday




Fick denna drop nyss, trevligt!


finfin :D

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 11:29
GreveNoll Kille, 36 år

De skorna med movespeed istället för throns och jag hade varit jävligt sugen!

DangerNoodle Tjej, 34 år

8 129 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 11:29
DangerNoodle Tjej, 34 år

Diablo 3 är det första online spelet som jag blivit intresserad av på länge :D
Men sen är det ju en annan sak att vara bra på det x(

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 15:17
GreveNoll Kille, 36 år



Kan rekommendera att de som anser att diablo börjat dö/är tråkigt ska kolla på mellan 15 och 30 minuter i det här klippet, summerar lite poängen som typ Poked försökt få fram ganska länge nu.

RaawrZ Kille, 26 år

462 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 15:44
RaawrZ Kille, 26 år


Fick mitt första set item :')

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 16:41
absol Kille, 36 år

hade varit värd för min monk :) inga pengar dock

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 16:43
Wopsie Kille, 35 år

såg mitt namn, cool! :)9


körde 3 act 1 runs igår, satt och väntade på dagliga legendary, så droppade en till grandfather, så jävla tröttsamt.

RaawrZ Kille, 26 år

462 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 16:44
RaawrZ Kille, 26 år

Någon som har någon aning om va den kan va värd ? ^^

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 16:47
Wopsie Kille, 35 år

Vet faktiskt inte, %hp och MF är ju alltid kul.

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 16:49
absol Kille, 36 år

life per second är bra med :)

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 18:38
brainrot 34 år

Citat från Poked


såg mitt namn, cool! :)9


körde 3 act 1 runs igår, satt och väntade på dagliga legendary, så droppade en till grandfather, så jävla tröttsamt.


haha fick min daily med, en wizard hat med 60 intellect och 58 dexterity!

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 18:40
albin Kille, 34 år

Citat från RaawrZ


Någon som har någon aning om va den kan va värd ? ^^

Om du menar Spirit of Adventure så kostar den billigaste 1 miljon på AH, fast den har inte dex och MF.
Så skulle säga att du är miljonär om du säljer den.

RaawrZ Kille, 26 år

462 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 18:43
RaawrZ Kille, 26 år

oh, nice :3
ty


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet