Diablo III
Alltså vad är det för muppar som ger massa pengar till honom -.-
fanboys
säger ju att athene är dålig och blir bara boostad i allt han gör
De skorna med movespeed istället för throns och jag hade varit jävligt sugen!
Diablo 3 är det första online spelet som jag blivit intresserad av på länge :D
Men sen är det ju en annan sak att vara bra på det x(
Kan rekommendera att de som anser att diablo börjat dö/är tråkigt ska kolla på mellan 15 och 30 minuter i det här klippet, summerar lite poängen som typ Poked försökt få fram ganska länge nu.
hade varit värd för min monk :) inga pengar dock
såg mitt namn, cool! :)9
körde 3 act 1 runs igår, satt och väntade på dagliga legendary, så droppade en till grandfather, så jävla tröttsamt.
Någon som har någon aning om va den kan va värd ? ^^
Vet faktiskt inte, %hp och MF är ju alltid kul.
life per second är bra med :)
oh, nice :3
ty
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

