Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jackwhack Kille, 34 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 23:14
Jackwhack Kille, 34 år

någon annan en jag som tappar connection till D3 ibland?

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 23:15
absol Kille, 36 år

Citat från Jackwhack


någon annan en jag som tappar connection till D3 ibland?

ja fick huge lag spikes så min karaktär frös i 15 s etc

Jackwhack Kille, 34 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 23:16
Jackwhack Kille, 34 år

för jag får bara random dc sometimes sjukt störande att torska 5 nephelem stacksen hela tiden -.-

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 23:20
albin Kille, 34 år

Får också rubberbanding atm.

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 23:38
Jimmy Kille, 34 år



Approx. value, tro?

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 23:43
absol Kille, 36 år

kika bara motsvarande (dex +crit damage) i ah

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 23:48
Jimmy Kille, 34 år

Citat från absol


kika bara motsvarande (dex +crit damage) i ah

Jag har gjort det men det känns inte som ett vapen jag skulle betala 8-35m för.

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 23:53
absol Kille, 36 år

Citat från Jimmy


Citat från absol

kika bara motsvarande (dex +crit damage) i ah

Jag har gjort det men det känns inte som ett vapen jag skulle betala 8-35m för.


folk brukar ju leta socket för att lägga in critdmg själva... dexen är bra, vad den saknar är i princip AS, vit och LoH
den lär inte sälja för så mycket, men ha ut den för lite lägre pris, så folk kan se den högst upp när de kollar olika buyout-gränser

(t.ex. om din ligger högst på dex critchange dps om de söker på 5mil buyout

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 00:01
Jimmy Kille, 34 år

Jappjapp, tackar. Jag la ut den för 7, det tycktes vara en ganska korrekt summa sett till motståndet både uppåt och nedåt i pris. Säljer den inte så får jag sänka mig lite.

Jackwhack Kille, 34 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 00:09
Jackwhack Kille, 34 år

asså dessa rubberbands dcs -.- gör det omöjligt att farma :/

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 01:41
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Tetris


Citat från Poked

med 5 stacks, syns ju på gold find!

Hursomhelst så sprutar det in gula i act 1!

byter du gear då du slår sista slaget eller kör du med gearet på hela tiden?


jag byter gear när sista eliten har typ 50k hp kvar, låter hydran göra jobbet sen!

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 01:43
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Poked


jag byter gear när sista eliten har typ 50k hp kvar, låter hydran göra jobbet sen!

Vissa packs är bara outright fuck att göra så med, men det är förbannat lätt med wizard att byta gear, omöjligt på dhn typ.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 01:46
Wopsie Kille, 35 år

På act 1 är det iaf cakewalk, bara teleporta lite avstånd och byter snabbt medan hydran dödar eliten påvägen mot dig, dör man i MF-gear så spelar det ändå knappt någon roll.

Jackwhack Kille, 34 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 01:50
Jackwhack Kille, 34 år

någon som är upp för lite farming? :)

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 02:09
celestine 29 år



HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAA


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet