Diablo III
någon annan en jag som tappar connection till D3 ibland?
för jag får bara random dc sometimes sjukt störande att torska 5 nephelem stacksen hela tiden -.-
Får också rubberbanding atm.
kika bara motsvarande (dex +crit damage) i ah
Citat från Jimmy
Citat från absol
kika bara motsvarande (dex +crit damage) i ah
Jag har gjort det men det känns inte som ett vapen jag skulle betala 8-35m för.
folk brukar ju leta socket för att lägga in critdmg själva... dexen är bra, vad den saknar är i princip AS, vit och LoH
den lär inte sälja för så mycket, men ha ut den för lite lägre pris, så folk kan se den högst upp när de kollar olika buyout-gränser
(t.ex. om din ligger högst på dex critchange dps om de söker på 5mil buyout
Jappjapp, tackar. Jag la ut den för 7, det tycktes vara en ganska korrekt summa sett till motståndet både uppåt och nedåt i pris. Säljer den inte så får jag sänka mig lite.
asså dessa rubberbands dcs -.- gör det omöjligt att farma :/
På act 1 är det iaf cakewalk, bara teleporta lite avstånd och byter snabbt medan hydran dödar eliten påvägen mot dig, dör man i MF-gear så spelar det ändå knappt någon roll.
någon som är upp för lite farming? :)
HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAA
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
