Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 18:09
Wopsie Kille, 35 år

Den var ju rätt okej faktiskt!
Grattis.

Jeffa Kille, 28 år

19 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 18:13
Jeffa Kille, 28 år

nån som vill lira på act 2 inferno ?? del 4 behöver typ assistans :D

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 21:05
Wopsie Kille, 35 år

Hittade denna nu. :))

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 01:47
Jimmy Kille, 34 år

Hohoo, mötte två packs samtidigt.

1. Horde Molten Mortar Something
2. Arcane Enchanted Mortar Something Something

Jag lyckades få dem att fastna på andra sidan av en bro. Gött att vara wizard ibland!

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 02:07
absol Kille, 36 år

haha bra där :) fick just upp min DH till 60, använder min 890 dps 180 dex crossbow med mark of death hatred regen on hit + bat och rapid fire med fire support för att få ut så mycket hatred regen on hit som möjligt och samtidigt fin dps på bossar :) kunde ta cydia och azmodan utan att behöva sluta skjuta liksom

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 06:56
celestine 29 år

Blizzard borde patcha in Charms :PPpPPPP

DaveAzoicer Kille, 37 år

2 080 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 10:16
DaveAzoicer Kille, 37 år

Citat från TakingBackSunday


Någon mer än jag som märkt av att det finns typ AH bottar?


Nope.

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 10:58
VANILJ Kille, 35 år

Citat från TakingBackSunday


Någon mer än jag som märkt av att det finns typ AH bottar?

Många blev ju bannade pga att dom bottade AH. :)

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 11:18
Wopsie Kille, 35 år

varför svarar inte pizzerian när jag ringer? -.-

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 11:21
celestine 29 år

Citat från Poked


varför svarar inte pizzerian när jag ringer? -.-

blizzards pizzeria

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 11:22
Wopsie Kille, 35 år

Citat från nya


Citat från Poked

varför svarar inte pizzerian när jag ringer? -.-

blizzards pizzeria


SOON tm

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 11:23
Falaphel Kille, 34 år

MMm ska fan köra pizza idag jag med, kebabpizza chips dip och diablo.... Kan en bakisdag bli mycket bättre?

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 11:35
Wopsie Kille, 35 år

gick till pizzerian, så var den stängd. Förklarar saken.

fan

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 11:43
Falaphel Kille, 34 år

I feel your pain..... Du kan få lite av min pizza när jag köpt den!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2012 kl. 11:47
Wopsie Kille, 35 år

Nä, vill ha en egen ju. :@ med sparris och grejer på.. :<


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet