Diablo III
Den var ju rätt okej faktiskt!
Grattis.
nån som vill lira på act 2 inferno ?? del 4 behöver typ assistans :D
Hohoo, mötte två packs samtidigt.
1. Horde Molten Mortar Something
2. Arcane Enchanted Mortar Something Something
Jag lyckades få dem att fastna på andra sidan av en bro. Gött att vara wizard ibland!
haha bra där :) fick just upp min DH till 60, använder min 890 dps 180 dex crossbow med mark of death hatred regen on hit + bat och rapid fire med fire support för att få ut så mycket hatred regen on hit som möjligt och samtidigt fin dps på bossar :) kunde ta cydia och azmodan utan att behöva sluta skjuta liksom
Blizzard borde patcha in Charms :PPpPPPP
Citat från TakingBackSunday
Någon mer än jag som märkt av att det finns typ AH bottar?
Nope.
Citat från TakingBackSunday
Någon mer än jag som märkt av att det finns typ AH bottar?
Många blev ju bannade pga att dom bottade AH. :)
varför svarar inte pizzerian när jag ringer? -.-
MMm ska fan köra pizza idag jag med, kebabpizza chips dip och diablo.... Kan en bakisdag bli mycket bättre?
gick till pizzerian, så var den stängd. Förklarar saken.
fan
I feel your pain..... Du kan få lite av min pizza när jag köpt den!
Nä, vill ha en egen ju. :@ med sparris och grejer på.. :<
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
