Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 15:13
celestine 29 år

Det finns en redigera-funktion för en anledning.

EXHILE Kille, 33 år

417 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 15:14
EXHILE Kille, 33 år

HUR?

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 15:40
Wopsie Kille, 35 år

Citat från EXHILE


Nu har jag kört inferno hela dagen. Dött runt 30gånger och har inte råd att reparera min gear. FML

Bara inse att din gear suger och du får farma på ett annat ställe, var inte dum och försök förgäves och sen gråt på forum.

Rätt trött på allt gråt.

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 16:06
albin Kille, 34 år

Act 2 Hardcore fixad med Barbaren, får se hur lätt Act 3 blir.

Och ja, det är på Normal :$

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 16:27
Jimmy Kille, 34 år

Eh,

1. Jag postade ett inlägg i vilket det stod "Nej, nu har jag farmat Act I tillräckligt länge. Nu blir det Act II Inferno."
2. Sand wasp illusionist fast frozen mortar
3. Går tillbaka till act 1.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 16:32
Wopsie Kille, 35 år

Blir billigare så!

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 16:38
GreveNoll Kille, 36 år

Jimmy: Jag tänkte samma sak, körde en run i act 2 och klarade allt utan att dö en enda gång. Försökte en gång till, fick ett liknande pack.. helvete.

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 16:46
Jimmy Kille, 34 år

Mja. Jag lär köra Act I tills jag springer omkring i självfarmad, full ilvl 63 extreme gear hahah.

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 16:51
VANILJ Kille, 35 år

Hittade nyss en treasure goblin i en cooconed victim. I lol'd! :D

Edit: Håller med er över mig. Act 2 är fortfarande sjukt svårt :(

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 16:55
brainrot 34 år

ska rolla monk nu, någon som vill hoppa på level train?

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 16:56
albin Kille, 34 år

Rolla Barbarian!!!


Om du inte redan gjort det

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 16:58
VANILJ Kille, 35 år

Citat från naid


ska rolla monk nu, någon som vill hoppa på level train?

Har en level 11 DH just nu, kan haka på!

Edit: Och en level 7 barb iofs. Kan joina med den :D

EXHILE Kille, 33 år

417 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 17:06
EXHILE Kille, 33 år

Aja, får skylla mig själv.. :P
Får låna pengar av min bror imorgon!

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 17:13
Frontosa Kille, 36 år

Fick denna på AH för 20k. Jag blev glad!

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 17:14
VANILJ Kille, 35 år

Rätt söt!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet