Diablo III
Det finns en redigera-funktion för en anledning.
HUR?
Act 2 Hardcore fixad med Barbaren, får se hur lätt Act 3 blir.
Och ja, det är på Normal :$
Eh,
1. Jag postade ett inlägg i vilket det stod "Nej, nu har jag farmat Act I tillräckligt länge. Nu blir det Act II Inferno."
2. Sand wasp illusionist fast frozen mortar
3. Går tillbaka till act 1.
Blir billigare så!
Jimmy: Jag tänkte samma sak, körde en run i act 2 och klarade allt utan att dö en enda gång. Försökte en gång till, fick ett liknande pack.. helvete.
Mja. Jag lär köra Act I tills jag springer omkring i självfarmad, full ilvl 63 extreme gear hahah.
Hittade nyss en treasure goblin i en cooconed victim. I lol'd! :D
Edit: Håller med er över mig. Act 2 är fortfarande sjukt svårt :(
ska rolla monk nu, någon som vill hoppa på level train?
Rolla Barbarian!!!
Om du inte redan gjort det
Aja, får skylla mig själv.. :P
Får låna pengar av min bror imorgon!

Rätt söt!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
