Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 17:15
albin Kille, 34 år

Dat critchance and Disiprin

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 17:16
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Frontosa


Fick denna på AH för 20k. Jag blev glad!



jag sålde en sån för några dagar sen, den var blå hade 80 dext, 70 crit och 15% ias.. sålde för hela 100k. Kändes som att personen som köpte den blev blåst!

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 17:16
absol Kille, 36 år

bra köp :D

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 17:18
Frontosa Kille, 36 år

Jo crit-chansen är inte långt från max, men disciplinen är max i alla fall! Saknar bara extra dmg to hungering arrow och socket!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 17:59
Wopsie Kille, 35 år

Hittade precis en Demi-lich med nästan 400 dmg... så har den dext ist för int/vit. :<

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 18:29
brainrot 34 år

hotfix för att fixa lootdrop & öka kom idag.

Hell – Act III and Act IV
iLvl 61: 9% to 13.9%
iLvl 62: 1.9% to 3.45%
iLvl 63: 0% (no change)

Inferno – Act I
iLvl 61: 17.7% to 23.9%
iLvl 62: 7.9% to 12.6%
iLvl 63: 2.0% to 4.8%

Inferno – Act II
iLvl 61: 18.6% to 23.3%
iLvl 62: 12.4% to 18.6%
iLvl 63: 4.1% to 9.3%

Inferno – Act III and Act IV
iLvl 61: 24.1% to 27.1%
iLvl 62: 16.1% to 21.7%
iLvl 63: 8.0% to 16.3%
Bosses

Bosses are now guaranteed to drop at least 1 Rare item for players with 4 stacks of Nephalem Valor and at least 2 Rare items for players with 5 stacks of Nephalem Valor

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 18:52
albin Kille, 34 år

Skönt det där med bossar alltid droppar är skönt!


Act 4 nu på Hardcore!
Öser som fan!

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 19:08
absol Kille, 36 år

mer drop = bättre :D

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 19:11
Wopsie Kille, 35 år

MER JULAFTON!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 19:11
Wopsie Kille, 35 år

Men Naid, har den redan kommit eller ska den komma inatt?

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 19:23
Frontosa Kille, 36 år

Citat från Poked


Men Naid, har den redan kommit eller ska den komma inatt?

"Some of the hotfixes below will go live the moment they are implemented, while others may require your realm to be restarted to go into effect. Please keep in mind that some issues cannot be addressed without a client-side patch update."

Förhoppningsvis inatt!

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 19:24
Frontosa Kille, 36 år

Jag vill att de fixar buggen där DHs i smokescreen tappar hp till 0 på molten och plague, för att sedan stanna på 0 hp, även fast man healar. Den enda lösningen är death.

RaawrZ Kille, 26 år

462 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 19:26
RaawrZ Kille, 26 år

23% MF, värt något ?

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 19:50
albin Kille, 34 år

Citat från RaawrZ


23% MF, värt något ?

23% MF neck?
Kolla AH

HidingNemo Kille, 31 år

3 015 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 20:00
HidingNemo Kille, 31 år

Fick precis 2 Nephalem stacks av ett elite pack

Ty blizZ :D


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet