Diablo III
Kör med disintegrate, smälter allt tills det blir för svårt.
Möh, testade precis det. kuuuul JU ^____^
One does not simply test Diablo III, you play it 'til death...
tröttnade efter 3 veckor :/
'TIL DEATH
Hittade en legendary quiver förut, tänkte att nu fan ska jag äntligen få mig lite kosing, eller kanske en upgrade..
Ibland är det bara irriterande med RNG.
kunde ha rollat bättre där du.. :<
Skoja inte, katastrofalt. Sen får man ju inte glömma alla ilvl63 vapen som har sådär 100dps för lite för att vara värda något, frustrationen!
Nu har jag kört inferno hela dagen. Dött runt 30gånger och har inte råd att reparera min gear. FML
AAAAAAAAAAAAAAA, sluta 1 hitta mig....
Äckliga spel, kör lol istället då...
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet