Diablo III
http://i50.tinypic.com/710l0k.png crap list, kommer bättre items efter farm, sålt det mesta atm :D
btw kan crafta +6 gloves, +6 monk/WD head, +6 1Hmace, +6 2h sword & axe, +6 crossbow, free of charge.
Så, vilken är den bästa klassen då?
Själv tycker jag mest om demon huntern
Jag är fullkomligt kär i monk efter att ha spelat wizard mycket. Är bara på NM act 4 atm men.. så najs klass!
Är på Belial nu med min lvl 23 barbar (normal), 1008 armor, 3000hp och 54dps.
Tror ni jag tar han innan enrage?
Om han inte bara enragar på Inferno :s
Monk är ju noob klassen enligt många..
Citat från AV7F
Monk är ju noob klassen enligt många..
Och?
Jag sa vad jag gillade mest, är det då relevant med vad som är en noob klass?
:o, en bra gearad monk kan rensa act 3 utan att dö, med rensa menar jag flera champion packs samtidigt, bara tanka allt och döda, monks scalear mest atm :)
Påpekade bara det. Har inte testat den än.
>noob class
vissa personer :D
Vilka skills ska man ha i Act II och III på nightmare?
Jag är lvl 45, wizard och kan inte ett SKIT om spelet :)
Spelar inte Wizard, men hört att Blizzard är ganska bra :P
det är nightmare, du kan ha precis vad fan du vill
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet