Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:40
brainrot 34 år

http://i50.tinypic.com/710l0k.png crap list, kommer bättre items efter farm, sålt det mesta atm :D

btw kan crafta +6 gloves, +6 monk/WD head, +6 1Hmace, +6 2h sword & axe, +6 crossbow, free of charge.

SwagKlet Kille, 30 år

18 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:44
SwagKlet Kille, 30 år

Så, vilken är den bästa klassen då?
Själv tycker jag mest om demon huntern

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:47
Jimmy Kille, 34 år

Citat från AV7F


Så, vilken är den bästa klassen då?
Själv tycker jag mest om demon huntern


paladin

Randomnisse Kille, 32 år

4 630 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:47
Randomnisse Kille, 32 år

Jag är fullkomligt kär i monk efter att ha spelat wizard mycket. Är bara på NM act 4 atm men.. så najs klass!

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:49
albin Kille, 34 år

Är på Belial nu med min lvl 23 barbar (normal), 1008 armor, 3000hp och 54dps.
Tror ni jag tar han innan enrage?
Om han inte bara enragar på Inferno :s

SwagKlet Kille, 30 år

18 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:50
SwagKlet Kille, 30 år

Monk är ju noob klassen enligt många..

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:52
absol Kille, 36 år

Citat från AV7F


Monk är ju noob klassen enligt många..

scalar inte i heal, måste geara upp EHP som fan, ingen default resource regen,

är rätt svår att klara sig med innan man fått pengar, men spelar man den som andra eller tredje karaktär så går det nog bättre

Randomnisse Kille, 32 år

4 630 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:52
Randomnisse Kille, 32 år

Citat från AV7F


Monk är ju noob klassen enligt många..

Och?
Jag sa vad jag gillade mest, är det då relevant med vad som är en noob klass?

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:54
brainrot 34 år

:o, en bra gearad monk kan rensa act 3 utan att dö, med rensa menar jag flera champion packs samtidigt, bara tanka allt och döda, monks scalear mest atm :)

SwagKlet Kille, 30 år

18 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:54
SwagKlet Kille, 30 år

Påpekade bara det. Har inte testat den än.

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 02:32
celestine 29 år

>noob class

vissa personer :D

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 10:16
natsukashi Kille, 60 år

Citat från AV7F


Monk är ju noob klassen enligt många..

wow du är så MLG

hyrule Kille, 35 år

2 356 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 12:55
hyrule Kille, 35 år

Vilka skills ska man ha i Act II och III på nightmare?

Jag är lvl 45, wizard och kan inte ett SKIT om spelet :)

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 12:55
celestine 29 år

Spelar inte Wizard, men hört att Blizzard är ganska bra :P

Gett Kille, 33 år

21 943 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 13:07
Gett Kille, 33 år

det är nightmare, du kan ha precis vad fan du vill


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet