Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:09
Bitchslayer Kille, 33 år

hanskarna var riktigt jävla feta imo!

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:11
Jimmy Kille, 34 år

Fick mitt första set item idag!

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:11
brainrot 34 år

tyvärr är handskarna ganska ovärda =( folk vill ha mycket högre crit, tänk på att ALLA craftar gloves med 6stats så handskar är nere i skitpris om dom inte är perfekta, som t.ex 8%crit, men något får du säkert :P

DaveAzoicer Kille, 37 år

2 080 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:11
DaveAzoicer Kille, 37 år

Ge mig de där handskarna <3

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:12
brainrot 34 år

Citat från Jimmy


[i]Fick mitt första set item idag!


otur ingen stats -.- natalyas är OP atm så bra pieces kostar 20+++++++++++++++

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:12
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från absol


ah :) har int-yxan på min enchantress haha

int-glovsen ger bättre dps på min monk än mina 168 dex gloves med massa resist hahaha


Kollade igen, måste hålla med Hustle; snuskiga handskar, blir lagom sugen nu efter att jag rollat tillbaka på Wiz.

Däremot tror jag inte ens att du kan sälja din x-bow, visserligen är det critdmg på, men min DH använder 1018 dps med socket och är inte värd mycket den.

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:15
brainrot 34 år

fixar en emo friendship is magic lista med items om folk behöver, allt gratis ofc.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:17
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från naid


fixar en emo friendship is magic lista med items om folk behöver, allt gratis ofc.

Har ett par genomkassa delar på min wizard, så finns det något fint med vita, int och crit/IAS/critdmg så är jag mer än intresserad!

DaveAzoicer Kille, 37 år

2 080 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:17
DaveAzoicer Kille, 37 år

Citat från naid


fixar en emo friendship is magic lista med items om folk behöver, allt gratis ofc.


Sounds like a plan.

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:18
Falaphel Kille, 34 år

Jag behöver väldans mycket till min DH, har fruktansvärt dåliga saker! Blivit lite bättre nu sen senast dock! Hahaha :D

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:20
absol Kille, 36 år

Citat från naid


tyvärr är handskarna ganska ovärda =( folk vill ha mycket högre crit, tänk på att ALLA craftar gloves med 6stats så handskar är nere i skitpris om dom inte är perfekta, som t.ex 8%crit, men något får du säkert :P

ah, tänker använda den själv till min wizard istället :) roligt att slippa köpa sånt när man levlar

btw hittade den här med, gav den till min brorsas barb

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:21
Jimmy Kille, 34 år

Citat från Falaphel


Jag behöver väldans mycket till min DH, har fruktansvärt dåliga saker! Blivit lite bättre nu sen senast dock! Hahaha :D

Köp mina boots! :D

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:21
Falaphel Kille, 34 år

Citat från Jimmy


Citat från Falaphel

Jag behöver väldans mycket till min DH, har fruktansvärt dåliga saker! Blivit lite bättre nu sen senast dock! Hahaha :D

Köp mina boots! :D


Har inge guld! :(

Jackwhack Kille, 34 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:34
Jackwhack Kille, 34 år

Adda Jacke#2926 har lite gear över som jag kränger för en billig peng! :)

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:37
absol Kille, 36 år

Citat från GreveNoll


Citat från absol

ah :) har int-yxan på min enchantress haha

int-glovsen ger bättre dps på min monk än mina 168 dex gloves med massa resist hahaha

Kollade igen, måste hålla med Hustle; snuskiga handskar, blir lagom sugen nu efter att jag rollat tillbaka på Wiz.

Däremot tror jag inte ens att du kan sälja din x-bow, visserligen är det critdmg på, men min DH använder 1018 dps med socket och är inte värd mycket den.


lär sälja min xbow till vendor eller ge till min kompis, har en ~850 socket 180 dex xbow till min dh ändå jag hittat.

du får gärna köpa mina int-AS-crit gloves eller byta mot nån monk EQ, (stackar dex, all res, phys res, critchance/dmg)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet