Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 00:07
absol Kille, 36 år

Citat från Itherael


Skaffade Diablo 3 rätt nyligen, och har lite frågor jag hoppas att ni kan besvara.
Är det möjligt att gå tillbaka till tidigare svårighetsgrader eller akter? Och i så fall hur?
Vilken lvl är egentligen rekommenderad för Nightmare? Dödade precis Diablo på normal utan några som helst problem, använde ingen potion eller healing well och är lvl 32, så det borde inte vara några problem för mig att börja spela på nightmare, right?
Något attribut eller annat jag bör öka? (se bild)

http://postimage.org/image/hyjblyi7p/

Btw, kör med dualwield, då det har gett med stats av de saker jag har funnit. Vad anser ni vara bäst, 2-handed, dualwield eller 1-handend och shield?


1: ja när du klarat en quest kan du närsomhelst gå tillbaka till den questen med din karaktär som den är nu, dvs en lvl 60 som precis klarat hell kan närsomhelt starta ett normal-game på en quest mitt i akt 1 normal eller nightmare eller vad du vill.
2: 1-normal-30-nightmare-50-hell-60-inferno är trösklarna på ett ungefär
3: du bör öka str och vit och hp regen där du kan, pröva att sätta amethysts i socketedvapen som är snabba, har du 35 life i ena och 35 life on hit på andra så får du istället 70 varje slag, vilket är lite buggigt men bra!

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 00:35
absol Kille, 36 år

det är billigt att ha ihop gems upp till flawless square nu iaf :) behövs bara 2 små gems och lite guld

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 00:43
absol Kille, 36 år

Citat från Itherael


Citat från absol

det är billigt att ha ihop gems upp till flawless square nu iaf :) behövs bara 2 små gems och lite guld

Hehe okey, har inte uppgraderat något än sålänge. ^^


det är lite dyrt att träna upp jeweler levels, men det är värt det nu!

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 00:55
Defiance Kille, 32 år

absol: Jo, vet att jag borde skaffa LOH men de jag kollat på har bara gett runt 50-90 och om jag skulle skaffat dom hade jag förlorat ~50str, 40 vit och 20 dex vilket jag inte tyckte var värt

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 12:30
Wopsie Kille, 35 år

...

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 12:32
celestine 29 år

Citat från Poked


...

:P

hyrule Kille, 35 år

2 356 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 12:36
hyrule Kille, 35 år

Har inte rört diablo på tre veckor nu, kanske blir ikväll.. lätt alla bara vill farma.. fyfan! haha

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 15:00
brainrot 34 år

give to me mr ladder & pvpladder + softcore & hardcore pvp arena + reduced stats i inferno, give to me

RaawrZ Kille, 26 år

462 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 18:44
RaawrZ Kille, 26 år

reduced stats i inferno ? :o

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 18:57
absol Kille, 36 år

Citat från RaawrZ


reduced stats i inferno ? :o

det är lite galet hur bra lvl 60 items är jämfört med lvl 59 (om man räknar bort reduced lv req-affix)

OndaHamstern Kille, 38 år

5 676 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 19:10
OndaHamstern Kille, 38 år



Logg lite när jag läste den här.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 20:38
Frontosa Kille, 36 år

Någon har biddat 5 mille på min legendary, hihi! 2h kvar.

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 22:57
absol Kille, 36 år

dagens fångs, riktigt nöjd med mina legendary pants som droppade ur en grå kista xD

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:04
GreveNoll Kille, 36 år

Handskarna ser nice ut, byxorna är bättre rollade än de jag själv använder, men lite låg dmg på vapnen kanske?:(

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2012 kl. 23:09
absol Kille, 36 år

Citat från GreveNoll


Handskarna ser nice ut, byxorna är bättre rollade än de jag själv använder, men lite låg dmg på vapnen kanske?:(

ah :) har int-yxan på min enchantress haha

int-glovsen ger bättre dps på min monk än mina 168 dex gloves med massa resist hahaha


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet