Diablo III
Hursom, Asien kan gnälla på hur mycket dom vill, dom har ändå

Grejen är ju att med den logiken skulle man ju lika gärna kunna skrota alla rättigheter kunder har, för det lär ju alltid finnas någon det funkar för.
Citat från Poked
Mm, och det är skönt att gnälla. Varför fungerar inte spelet för folk som det gör för mig?
Fråga inte mig då jag har aktivt valt och inte skaffa Diablo 3 förens de släpper mega paketet nångång 20xx då de har redan lovat och släppa flera stycken DLCs och Expansioner.
Citat från lordkrall
Grejen är ju att med den logiken skulle man ju lika gärna kunna skrota alla rättigheter kunder har, för det lär ju alltid finnas någon det funkar för.
Det är för att folk inte vet vilka rättigheter de har som konsument idag, de tror att företagen har rätt många rättigheter men det är snarare tvärtom, för om ett företag bryter mot de sälj och köp lagar som finns i Sverige så löper de enorma risker och bli svartlistade, och det kan döda rätt många företag då det förbjuder dem från och ha någon form av rättigheter i princip, de får inte ens göra reklam innanför de Svenska gränserna förens de har tagit sig därifrån.
Citat från OndaHamstern
[i]Citat från immy
Du har rätt, bättre att uppehålla en kass tjänst där alla får error 37 och ingenting fungerar istället för att fixa det.
-wall of text-
Jag har knappt haft några problem alls, fel person att prata med. Kom in ~02.00 vid release och satt oavbrutet i massvis med timmar och spelade, sedan har det varit nere ett par, tre gånger för maintenance och fixar vilket jag absolut inte har något emot.
Citat från lordkrall
Grejen är ju att med den logiken skulle man ju lika gärna kunna skrota alla rättigheter kunder har, för det lär ju alltid finnas någon det funkar för.
Men om du fick som du ville så skulle det bara finnas problem som du kunde klaga på.
Har du ens spelat spelet eller gnäller du för att det känns bra?
Citat från OndaHamstern
då de har redan lovat och släppa flera stycken DLCs och Expansioner.
Länka. Inte för att jag är starkt kritisk mot detta påstående, utan för att jag vill veta mer.
har för mig dom sa det redan på blizzcon att det skulle släppas en expansion redan om 1 år typ?
Citat från OndaHamstern
Citat från Poked
Mm, och det är skönt att gnälla. Varför fungerar inte spelet för folk som det gör för mig?
Fråga inte mig då jag har aktivt valt och inte skaffa Diablo 3 förens de släpper mega paketet nångång 20xx då de har redan lovat och släppa flera stycken DLCs och Expansioner.
Så du spelar inte för att du har läst att det inte är så fräckt som dina nostalgi-minnen tillåter dig? Diablo III kommer aldrig bli D2, så är det bara, och om du nu sitter och inväntar ett mega_super_awesome_cow_level_pack.exe så får du ju göra det, palla sitta i den här tråden dag in och ut( säger inte att du gör det varje dag.) och gnälla på rättsliga saker i Asien, kan vi inte snacka om EU-servrarna och alla dom problemen som vi inte verkar ha här?
fuck, är det bara jag som faktiskt finner spelet underhållande?
blir så jävla trött på att behöva läsa bara...
Citat från OndaHamstern
Det är ju inte så att Blizzard kommer och få ett helvete tack vare att de sköter allt så jävla dåligt med Diablo 3 just nu speciellt i
De måste betala tillbaka hela priset för spelet till alla som äger det i Sydkorea om de har level 20+ för att spelarna inte kommer in i spelet mer än ett par timmar i veckan som högst samt att de inte ger någon info om vad som händer.
Det finns Europeiska Länder som eventuellt kommer och agera på samma sätt som Sydkorea.
Och din poäng hade någonting med min att göra, nej, absolut ingenting.
Det är bra att du vill ta upp det, för det är skit alltihop med vad som hänt i Asien, och blizzard borde noggrant gå igenom sin personal på den sidan jordklotet innan de ens tänker tanken att släppa något mer, men det hade verkligen INGENTING med vad jag sade att göra, så du hade ingen som helst anledning till att citera mig.
Konstruktiv kritik i alla ära, men verkar ju bara vara ett fåtal av oss som skriver i tråden som faktiskt aktivt spelar och tycker om spelet (håller med dig Poked).
Poked immy
Ställer ni två er verkligen och försvarar ett företag som bryter mot de Sälj lagar som är i ett land?
hade kul igår :) hade missat en del act2 progress då jag hoppade in i min brorsas game som han hade sprungit i förväg på, så tog igen första halvan av act2, fick en hel del loot, dock inget exceptionellt... statrollsen är FÖR random... menar wands med str och boosts demon hunter skills med 680 dps? 200+str med....
Ironiskt nog bryter de väl till och med mot sina EGNA avtal? I och med att man tvingas vänta på tillgång när man köper spelet digitalt.
Som jag har sagt tidigare, JAG ÄR GLAD ATT JAG INTE HAR ERA BETYDELSEFULLA OCH 24/7 TIMMARS KRÄVANDE PROBLEM, hoppas fan inte ni ligger och tänker på sånt här när ni ska sova, för ni får det att framstå så.
25 bast och detta är vad ni fokuserar er vardag på, snälla spela spelet ist för att gnälla på att blizzard har blivit nya EA.
Citat från OndaHamstern
Poked immy
Ställer ni två er verkligen och försvarar ett företag som bryter mot de Sälj lagar som är i ett land?
^ det där...
"BLIZZARD ÄR NYA EA, VI MÅSTE BOJKOTTA!!!"
Citat från lordkrall
Ironiskt nog bryter de väl till och med mot sina EGNA avtal? I och med att man tvingas vänta på tillgång när man köper spelet digitalt.
Du som är så insatt i saker och ting bör ju veta att de inte bryter mot sina egna avtal, åtminstone inte i Europa. Vad gäller den situation som Hamstern pratar om så är det en stor gråzon där det, i faktiska rättegångar, kan gå åt bägge håll.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet