Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 10:58
celestine 29 år

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

aaaeeeo Tjej, 36 år

938 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 10:59
aaaeeeo Tjej, 36 år

Diablo III related.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article15019597.ab

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 11:03
lordkrall Kille, 38 år

Och aftonbladet är som vanligt några veckor sena ;)

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 11:08
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från lordkrall


Och aftonbladet är som vanligt några veckor sena ;)

Tragiken i att du uttrycker dig när du inte har någon som helst aning om när saker har hänt. Foliehatt och gnällspö, är det din enda utrustning här i världen?

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 11:10
lordkrall Kille, 38 år

Okej, det var en överdrift, men det var i vilket fall som helst ingen NYHET, då det inträffade för över en vecka sedan.

poppe Kille, 34 år

2 279 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 11:19
poppe Kille, 34 år

Alltså, är du inte trött på att bli hatad på alla jävla hålor över hela internet? Du är en 24årig jävla pajas som argumenterar och resonerar sämre än en fjortonåring... Borde få Timmie att gå över med en gravlykta till dig igen, kanske framkallar lite gamla minnen och får dig att dra åt helvete

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 11:38
Wopsie Kille, 35 år

hahahahaha

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 12:02
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från lordkrall


Okej, det var en överdrift, men det var i vilket fall som helst ingen NYHET, då det inträffade för över en vecka sedan.

http://www.reddit.com/r/diablo3/comments/v9opl/kripparian_krippi_become_the_first_to_defeat/

Om herrn skulle vara så vänlig att läsa så har han återigen fel. Känns mest som att du såg en chans att gnälla på något och tog den. (Du bör alltså notera hur länge posten legat ute)

Att du sedan väljer att gnälla på Aftonbladet, vinstdriven kvällstidning, och hur de väljer att inte bevaka diablo 3 scenen är för mig befängt. Oavsett vad du och vi andra "gamers" än tycker så är det inte direkt viktiga nyheter att driva fram.

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 13:01
brainrot 34 år

seriöst lordkrall............ok att du trollar runt här men ofta:

Jonathan Krall Olsson · Toppkommentator · Software Developer på Candidator AB
Det är ganska sött att blizzard gång på gång på gång påvisade att Inferno skulle vara så gott som omöjligt och bara en ytterst liten del av spelarna skulle kunna klara det.
Massa spelare hade klarat det bara någon vecka efter releasen.
Och nu väljer de helt plötsligt, bara någon månad efter att spelet har släppts att nerfa det och göra det ÄNNU lättare?




`````???????????????????????????????????????

<3 toppkommentator på aftonbladet också, hardcore

"massa spelare"
tack för att du tänker på mig men det var inte "massa" spelare, fortfarade inte "massa" spelare om du tänker på antal %.

do it yourself first.

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 13:03
lordkrall Kille, 38 år

Det är ju dock sant? Det var ju en av deras main selling points. Just att de skulle ha med en svårighetsgrad som var så gott som omöjligt.
Detta var ju uppenbarligen inte fallet och nu när de gör den ÄNNU lättare så blir det ju bara ännu mer tragiskt.

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 13:05
Tetris Kille, 36 år

har för mig att blizzard sa att "the average gamer" inte skulle klara inferno på någon månad. ingen kan göra ett spel som en riktigt hardcore gamer inte kan klara på bara någon vecka.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 13:06
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från lordkrall


Det är ju dock sant? Det var ju en av deras main selling points. Just att de skulle ha med en svårighetsgrad som var så gott som omöjligt.
Detta var ju uppenbarligen inte fallet och nu när de gör den ÄNNU lättare så blir det ju bara ännu mer tragiskt.


Har inget minne av att de någonsin påstod att det skulle vara omöjligt, vad de däremot lovade var "you will die", vilket vi som faktiskt spelat inferno här faktiskt vet att man gör, om och om igen. Om de sen menade att det skulle ta månader för proffsen att klara inferno, eller om det faktiskt gällande casual-semi spelare, kan man bara spekulera i.

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 13:07
brainrot 34 år

Ja, finns folk den fortfarande är omöjlig för, bara för att en viss% faktiskt spelar mer än 5 timmar om dagen betyder det inte att spelet är för lätt? hade jag haft en limit på 3 timmar om dagen hade jag inte ens pallat spela längre än act 1 inferno, tror inte du fattar hur svårt spelet är när det gäller att överleva, dör fan minst 10gånger i timman i act3+ nu, vill inte ens veta hur mycket jag dog förut.

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 13:08
lordkrall Kille, 38 år

Fast de hypade ju och påstod att inte ens någon på Blizzard hade klarat inferno och man kan väl ändå anta att folk som faktiskt jobbar på ett spelföretag är lite mer än "average gamers" åtminstone någon/några av dem.

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 13:11
brainrot 34 år

det är skillnad när 1000pers spelar spelet och testar det eller när miljoner pers spelar spelet och en marknad för items finns (vilket är 99% av spelet)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet