Diablo III
alltså act 2 sewers..... måste igenom waterway passage och låsa upp
kommer belial servant snakes med HORDE MOLTEN FAST ILLUSIONIST och spärrar in mig mellan alla kopior -__-
: D
klarade det efter typ 6 deaths xDD kändes i plånboken alltså....
hha, efterosm att mitt acc blev taget av blizz så tog jag mig tiden att lvla ikapp mina polers.
nu sitter jag och farmar butcher. (på inferno)
worth it?
hade failat med mitt annual pass.
sista månaden hade jag inga cash på kontot och ungefär 1 månad efter release så började dom kolla igenom sånt.
men nu har jag fått igång skiten igen efter attt ha väntat i 2 veckor på svar ifrån blizz. frid och fröjd. och onöjda arberskollegor.
Ah, jag förstår. Sög ju.
jo.
äh, var ju fel ifrån min sida. men dom kunde varit snabbare =) tänker inte bli lordkrall nr 2
lordkrall? Vem/vad är det? :O
Om du går tillbaks några hundra sidor så ser du nog hans posts!
Oh, det är ju jag!
Ironiskt nog så blir folk sura även när man kommer med ganska kraftigt accepterade "klagomål".
T ex det faktum att man inte får tillgång till spelet på runt 3 dagar efter att man köpt det digitalt.
När man talar om trollen... :P
WTF?
bara jag som hittat såna? de roliga med han var att han spawna mobs som i sin tur spawnade mer mobs.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet