Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
RaawrZ Kille, 26 år

462 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 21:58
RaawrZ Kille, 26 år

Ja vill också hitta set items :/

Bluiieee Kille, 30 år

290 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 21:59
Bluiieee Kille, 30 år

Citat från RaawrZ


Ja vill också hitta set items :/

I feel you bro :'(

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 22:00
VANILJ Kille, 35 år

Kan trösta er med att statsen är skräp på båda två :(

RaawrZ Kille, 26 år

462 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 22:42
RaawrZ Kille, 26 år

haha, hellre att dom e lite sämre men att ja faktiskt får :(((
så ja vet att ja kan få lixom ): haha

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 22:56
immy Kille, 36 år

Citat från EvilWays


Citat från nya

Citat från EvilWays

Citat från immy

HC är väl ända utmaningen i spelet efter att inferno vart nerfat... Inte alls samma sak som d2 längre, liknar wow mera.

tycker det är VÄLDIGT olikt wow, som en gång i tiden var ett bra spel. D3 är schysst, otroligt mycket farm bara.
Och så nerfat är inte inferno. Att de nerfat act II är inte mer än att de försökt göra gapet mindre. Spelet i sig är fortfarande löjligt svårt på sina håll, allt med tanke på vad man spelar och hur man väljer att spela det man spelar.
Älkskar dessutom nerfen på IAS, DHs hade lite för hög dps där ett tag. Lite tråkigt att WDs fick mycket stryk av det dock, då de redan låg rätt illa till!
För många HC spelare har det till och med blivit svårare, med tanke på att man oftast bytt ut dps mot survival, nu med att de i princip buffat alla bossar och lagt till ragetimers har det blivit svårare. Att de gjort farmen lättare är väll för visso bara skönt.

Du har inte spela D2, rite?
-------------------------------------------------------------------------
Jo, D2 har jag lagt ner 300+ timmar på när jag va 13-14 (tål att tilläggas HC) förvånar mig att du som 16 bast lirat det dock i denna mängd.



HAHA 'XD'

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 23:02
albin Kille, 34 år

Har hittat ett riktigt bra ställe att farma guld och gear på.

I Act 1 så väljer du den andra questen The Legacy of Cain, välj den övre.
Sen så tar du teleport till Old Ruins och går till Dank Cellar.
Om den inte finns där så loggar du bara ut och in.
Du kommer spawna utanför Old Ruins så det är skitkort att gå, jag hittade en itemlvl 62 bow med 700+ damage igår.

Ett tips är att ha MF gear.




Om du går till ditt Stash innan du tar TP så kommer du få checkpoint till Leah, då måste du logga in på en annan quest och logga ut och in på Legacy of Cain igen >.>

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 23:06
VANILJ Kille, 35 år

Citat från albin


Ta Shattered Crown som quest istället. Med Northwest gate som subquest. Då får du inte checkpoint i Tristram.

joacimMVP Kille, 37 år

3 049 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 01:36
joacimMVP Kille, 37 år

Citat från albin


Har hittat ett riktigt bra ställe att farma guld och gear på.

I Act 1 så väljer du den andra questen The Legacy of Cain, välj den övre.
Sen så tar du teleport till Old Ruins och går till Dank Cellar.
Om den inte finns där så loggar du bara ut och in.
Du kommer spawna utanför Old Ruins så det är skitkort att gå, jag hittade en itemlvl 62 bow med 700+ damage igår.

Ett tips är att ha MF gear.




Om du går till ditt Stash innan du tar TP så kommer du få checkpoint till Leah, då måste du logga in på en annan quest och logga ut och in på Legacy of Cain igen >.>


gammal run. är bättre att ha gf-gear istället då mobsen droppar galet mycket guld.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 01:37
Frontosa Kille, 36 år

Waller, vortex, shielding, plagued på hundjävlar i ett trångt jävla utrymme. Döda mig.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 01:40
Seraphim Kille, 37 år

haha hade kunnat döda dom åt dig om det inte varit för att jag ska försöka sova :P plagued är sällan speciellt farligt utan molten och/eller desecrator :P

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 01:43
Frontosa Kille, 36 år

Citat från Seraphim


haha hade kunnat döda dom åt dig om det inte varit för att jag ska försöka sova :P plagued är sällan speciellt farligt utan molten och/eller desecrator :P

Har gått från full durability till broken, till 50 % igen, och fått död på två minions. Hundjävlarna ska dö.

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 01:44
VANILJ Kille, 35 år

Citat från Frontosa


Inte innan ditt guld är borta :D

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 01:46
Frontosa Kille, 36 år

Det kändes så, men fick ihjäl dem till slut. Bryr mig inte om att looten var ett pissig monkhjälm. Nu kan jag sova gott.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 01:47
Seraphim Kille, 37 år

hahaha :D

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2012 kl. 01:48
Frontosa Kille, 36 år

Hatar Q1-2 i act 4. Tråkig handling och jobbiga mobs.

Yay. Nästa pack är en grupp hundar igen, men denna gången elites med waller och avenger.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet