Diablo III
kungen har ju kört fram till inferno utan pots
kan ju lägga till det med + utan healthglobes ^_^
är det ens möjligt?
spela melee utan ett enda vit item :P
Citat från Poked
Citat från absol
Citat från Poked
är det ens möjligt?
health regen och life on hit socket kanske
men jag menar man råkar ju alltid hamna på en healthglobe, även om man spelar range. Man råkar typ kita in i en eller hamna lite i melee och det droppar en på 75% eller 50% typ.
ta en sup varje gång du råkar ta en health globe xD
Citat från nya
Citat från EvilWays
Citat från immy
HC är väl ända utmaningen i spelet efter att inferno vart nerfat... Inte alls samma sak som d2 längre, liknar wow mera.
tycker det är VÄLDIGT olikt wow, som en gång i tiden var ett bra spel. D3 är schysst, otroligt mycket farm bara.
Och så nerfat är inte inferno. Att de nerfat act II är inte mer än att de försökt göra gapet mindre. Spelet i sig är fortfarande löjligt svårt på sina håll, allt med tanke på vad man spelar och hur man väljer att spela det man spelar.
Älkskar dessutom nerfen på IAS, DHs hade lite för hög dps där ett tag. Lite tråkigt att WDs fick mycket stryk av det dock, då de redan låg rätt illa till!
För många HC spelare har det till och med blivit svårare, med tanke på att man oftast bytt ut dps mot survival, nu med att de i princip buffat alla bossar och lagt till ragetimers har det blivit svårare. Att de gjort farmen lättare är väll för visso bara skönt.
Du har inte spela D2, rite?
-------------------------------------------------------------------------
Jo, D2 har jag lagt ner 300+ timmar på när jag va 13-14 (tål att tilläggas HC) förvånar mig att du som 16 bast lirat det dock i denna mängd.
South Korean Government Forces Blizzard to Refund Diablo III
"In what may be seen by some as another step in gamers whining to get what they want, it is actually something quite different, as some South Korean gamers dissatisfied with Diablo 3 due to persistent online connectivity problems since its launch last month will be getting full refunds next week."
http://www.blisteredthumbs.net/2012/06/blizzard-refund-south-korea/
klart de vill ha tillbaka sina pengar om de köpt 20 accounts för att botta på och det går dåligt :Ppp
skämt åsido så är det klart man ska få tillbaka pengarna om man inte är nöjd, och inte har utnyttjat produkten under en längre tid, sen så är det kanske bara jag som hellre skulle låta spelet vara ett tag och sen spela igen istället för att ha en extra 500lapp att röra mig med i en månad
Citat från EvilWays
Jo, D2 har jag lagt ner 300+ timmar på när jag va 13-14 (tål att tilläggas HC) förvånar mig att du som 16 bast lirat det dock i denna mängd.
Vad har åldern med saken att göra?
Diablo 2 var inte dött förrän typ något år sedan.
Men jag håller med immy, D3 är mer likt WoW än D2.
Citat från absol
klart de vill ha tillbaka sina pengar om de köpt 20 accounts för att botta på och det går dåligt :Ppp
skämt åsido så är det klart man ska få tillbaka pengarna om man inte är nöjd, och inte har utnyttjat produkten under en längre tid, sen så är det kanske bara jag som hellre skulle låta spelet vara ett tag och sen spela igen istället för att ha en extra 500lapp att röra mig med i en månad
Testa och inte få spela på flera veckor istället...samt att Blizzard har inte gått ut med någon info alls.
Vissa Europeiska länder håller på och göra samma sak, vet att det har varit snack om det i Österrike.
Någon som vill farma act 1 inferno med mig? Witch doctor *3*
jag vill :)
Hittat både Natalya's boots och Tal Rasha's Helm på kort tid nu :)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet