Diablo III
Citat från immy
HC är väl ända utmaningen i spelet efter att inferno vart nerfat... Inte alls samma sak som d2 längre, liknar wow mera.
tycker det är VÄLDIGT olikt wow, som en gång i tiden var ett bra spel. D3 är schysst, otroligt mycket farm bara.
Och så nerfat är inte inferno. Att de nerfat act II är inte mer än att de försökt göra gapet mindre. Spelet i sig är fortfarande löjligt svårt på sina håll, allt med tanke på vad man spelar och hur man väljer att spela det man spelar.
Älkskar dessutom nerfen på IAS, DHs hade lite för hög dps där ett tag. Lite tråkigt att WDs fick mycket stryk av det dock, då de redan låg rätt illa till!
För många HC spelare har det till och med blivit svårare, med tanke på att man oftast bytt ut dps mot survival, nu med att de i princip buffat alla bossar och lagt till ragetimers har det blivit svårare. Att de gjort farmen lättare är väll för visso bara skönt.
lol +102 str på en wand. Du kan nog få bättre drops än den där. =w=
Citat från EvilWays
Citat från immy
HC är väl ända utmaningen i spelet efter att inferno vart nerfat... Inte alls samma sak som d2 längre, liknar wow mera.
tycker det är VÄLDIGT olikt wow, som en gång i tiden var ett bra spel. D3 är schysst, otroligt mycket farm bara.
Och så nerfat är inte inferno. Att de nerfat act II är inte mer än att de försökt göra gapet mindre. Spelet i sig är fortfarande löjligt svårt på sina håll, allt med tanke på vad man spelar och hur man väljer att spela det man spelar.
Älkskar dessutom nerfen på IAS, DHs hade lite för hög dps där ett tag. Lite tråkigt att WDs fick mycket stryk av det dock, då de redan låg rätt illa till!
För många HC spelare har det till och med blivit svårare, med tanke på att man oftast bytt ut dps mot survival, nu med att de i princip buffat alla bossar och lagt till ragetimers har det blivit svårare. Att de gjort farmen lättare är väll för visso bara skönt.
Du har inte spela D2, rite?
Citat från zombie_genocist
HELT störd :O
jag fick bara skit :P
haha faaast den där fick jag typ av en annan spelare
Citat från nya
Citat från Hustlebones
vänta.. föreslog du just att han skulle kolla på ah om priser?
d3 ah.
people buy burgers for 250 $:-
rly
AMERICUNTS
Fix'd
:D
tänkte lägga upp de och det andra jag postade bild på tidigare på rmah faktiskt :P låter en polare hålla lite auctions där åt mig medan jag är på peace and love i veckan :P
sålde en hjälm för 20 euro!
gz! 20 cheeseburgare lets go
hahahaha
nice poked, levlade typ från level 1-8 igår på en DH, orkade inte spela mer ;_;
ska försöka sälja min virtuella hamburgare för att köpa en riktig hamburgare :D
lite challenges för de som känner sig modiga
alla måste vara på hardcore såklart:
lättast till svårast (ordning kan diskuteras)
1: du får inte köpa någonting alls på auctionhouse
2: du får inte köpa någonting utom potions och ringar/amuletter från vendor
3: du får inte köpa någonting alls från vendor
4: du får inte göra blacksmith items
(allt ovanför är i pricip variationer på att bara få använda droppade items)
5: du får bara använda blacksmith items du gjort själv och du får inte använda droppade items
6: du får bara använda blåa items
7: du får bara använda vita items
8: du får aldrig aktivera elective mode
9: du måste ta en sup varje gång nån i ditt party dödar en lila, blå eller gul champion (eller boss)
10: du måste spela inzoomat (Z)
11: du får inte använda pots
12: du får inte ta health globes
13: du får inte använda health shrines
13: du får inte använda några av dessa 3 ^
lägg till fler challenges om ni kommer på xD
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
