Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Kato Kille, 34 år

254 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 13:38
Kato Kille, 34 år

Citat från immy


HC är väl ända utmaningen i spelet efter att inferno vart nerfat... Inte alls samma sak som d2 längre, liknar wow mera.

tycker det är VÄLDIGT olikt wow, som en gång i tiden var ett bra spel. D3 är schysst, otroligt mycket farm bara.
Och så nerfat är inte inferno. Att de nerfat act II är inte mer än att de försökt göra gapet mindre. Spelet i sig är fortfarande löjligt svårt på sina håll, allt med tanke på vad man spelar och hur man väljer att spela det man spelar.
Älkskar dessutom nerfen på IAS, DHs hade lite för hög dps där ett tag. Lite tråkigt att WDs fick mycket stryk av det dock, då de redan låg rätt illa till!
För många HC spelare har det till och med blivit svårare, med tanke på att man oftast bytt ut dps mot survival, nu med att de i princip buffat alla bossar och lagt till ragetimers har det blivit svårare. Att de gjort farmen lättare är väll för visso bara skönt.

Missrocksound Tjej, 33 år

563 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 14:22
Missrocksound Tjej, 33 år




HELT störd :O

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 14:24
natsukashi Kille, 60 år

lol +102 str på en wand. Du kan nog få bättre drops än den där. =w=

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 14:24
celestine 29 år

Citat från EvilWays


Citat från immy

HC är väl ända utmaningen i spelet efter att inferno vart nerfat... Inte alls samma sak som d2 längre, liknar wow mera.

tycker det är VÄLDIGT olikt wow, som en gång i tiden var ett bra spel. D3 är schysst, otroligt mycket farm bara.
Och så nerfat är inte inferno. Att de nerfat act II är inte mer än att de försökt göra gapet mindre. Spelet i sig är fortfarande löjligt svårt på sina håll, allt med tanke på vad man spelar och hur man väljer att spela det man spelar.
Älkskar dessutom nerfen på IAS, DHs hade lite för hög dps där ett tag. Lite tråkigt att WDs fick mycket stryk av det dock, då de redan låg rätt illa till!
För många HC spelare har det till och med blivit svårare, med tanke på att man oftast bytt ut dps mot survival, nu med att de i princip buffat alla bossar och lagt till ragetimers har det blivit svårare. Att de gjort farmen lättare är väll för visso bara skönt.


Du har inte spela D2, rite?

zombie_genocist Kille, 32 år

167 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 14:26
zombie_genocist Kille, 32 år




HELT störd :O[/i]


jag fick bara skit :P

Missrocksound Tjej, 33 år

563 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 14:35
Missrocksound Tjej, 33 år

Citat från zombie_genocist





HELT störd :O

jag fick bara skit :P


haha faaast den där fick jag typ av en annan spelare

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 14:36
Bitchslayer Kille, 33 år

Citat från nya


Citat från Hustlebones

vänta.. föreslog du just att han skulle kolla på ah om priser?
d3 ah.
people buy burgers for 250 $:-
rly

AMERICUNTS


Fix'd

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 14:37
celestine 29 år

:D

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 14:55
absol Kille, 36 år

Citat från Seraphim


antingen så har Ah buggat eller så sitter jag på det enda knogjärnet med 179 dex, 149 vit med socket på över 800 dps :S

villha :o fast har inga pengar atm

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 14:56
Seraphim Kille, 37 år

tänkte lägga upp de och det andra jag postade bild på tidigare på rmah faktiskt :P låter en polare hålla lite auctions där åt mig medan jag är på peace and love i veckan :P

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 15:06
Wopsie Kille, 35 år

sålde en hjälm för 20 euro!

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 15:08
brainrot 34 år

gz! 20 cheeseburgare lets go

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 15:09
celestine 29 år

hahahaha

nice poked, levlade typ från level 1-8 igår på en DH, orkade inte spela mer ;_;

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 15:09
Seraphim Kille, 37 år

ska försöka sälja min virtuella hamburgare för att köpa en riktig hamburgare :D

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 15:19
absol Kille, 36 år

lite challenges för de som känner sig modiga
alla måste vara på hardcore såklart:

lättast till svårast (ordning kan diskuteras)

1: du får inte köpa någonting alls på auctionhouse
2: du får inte köpa någonting utom potions och ringar/amuletter från vendor
3: du får inte köpa någonting alls från vendor
4: du får inte göra blacksmith items
(allt ovanför är i pricip variationer på att bara få använda droppade items)
5: du får bara använda blacksmith items du gjort själv och du får inte använda droppade items
6: du får bara använda blåa items
7: du får bara använda vita items
8: du får aldrig aktivera elective mode
9: du måste ta en sup varje gång nån i ditt party dödar en lila, blå eller gul champion (eller boss)
10: du måste spela inzoomat (Z)
11: du får inte använda pots
12: du får inte ta health globes
13: du får inte använda health shrines
13: du får inte använda några av dessa 3 ^

lägg till fler challenges om ni kommer på xD


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet