Diablo III
ROCKSOUND#2233 adda :D
Citat från nya
Sorcerer*:PPP PPP PP P P P P.
Nej men, tycker Diablo 2 var ganska mycket snabbare också.
Sen var det mycket lättare att få gear tillräckligt för att soloa hell (förutom pandemonium event/Lilith) än att kunna soloa Diablo på Inferno.
HAHA, tänkte rätt men skrev fel, pinsamt.
Jo, håller med, resan till "sista målet" i d2/LOD var MYCKET LÄTTARE än den någonsin kommer vara i d3, men själva farmandet är inte direkt svårare, tar bara lite längre tid.
Tycker de borde ha runewords i Diablo 3, eller något liknande.
De flesta var riktigt feta i D2, typ Enigma, Grief osv osv!
Diablo 2 är ett hardcorespel. Inget casualskit. Förutsätter att man lirar hc där då.
^ hoto cta också
Citat från immy
Diablo 2 är ett hardcorespel. Inget casualskit. Förutsätter att man lirar hc där då.
Jag lirade inte så värst mycket hc, om man räknar med hur mycket jag spelade totalt i d2, hade i alla fall 2 karaktärer på hög lvl som inte dött när jag väl slutade spela, och har inte gett mig in i hardcore än i d3 (kommer inte göra det förrens jag har en stabilare/bättre dator) så kan inte riktigt uttrycka mig om skillnaden, men kan nog medge att det är gränsfall lättare här.
Även om du var topplevel var det alltid roligt att tradea på d2, både jsp och ingame.
Sant, saknar verkligen att det inte är byteshandel, men jag har fortfarande kul med spelet så tänker inte beklaga mig för mycket!
item randomizationen i d3 är så otroligt fuck'd som poked tror jag det var?
Grandfather.... 200 int!
dom borde rätta till det här lite tycker jag.
gjort :)
btw, nån som har koll på värdet? var 1.2k+dps innan nerfen, men kanske är värt nått fortfarande?

Citat från zombie_genocist
gjort :)
btw, nån som har koll på värdet? var 1.2k+dps innan nerfen, men kanske är värt nått fortfarande?
[IMG]htt]
du får väl prova att kolla ah kanske?
vänta.. föreslog du just att han skulle kolla på ah om priser?
d3 ah.
people buy burgers for 250 $:-
rly
du får väl prova att kolla ah kanske?[/i]
har väll kanske gjort det redan?
fanns inget liknande, så eftersom folk här verkar ha koll, tänkte jag att det var lättare att bara fråga
Citat från Hustlebones
vänta.. föreslog du just att han skulle kolla på ah om priser?
d3 ah.
people buy burgers for 250 $:-
rly
AMERICANS
Och de köpte väl ändå bara Kripps burgare för så mycket, mer för att det var "han"?
jo, det är iofs helt sant. men .. så jävla retardur.
är ungefär som wow dagarna efter release av en ny expansion.
alla priset är helt åt helvete. på ALLT.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet