Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Missrocksound Tjej, 33 år

563 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 13:05
Missrocksound Tjej, 33 år

ROCKSOUND#2233 adda :D

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 13:06
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från nya


Sorcerer*:PPP PPP PP P P P P.
Nej men, tycker Diablo 2 var ganska mycket snabbare också.
Sen var det mycket lättare att få gear tillräckligt för att soloa hell (förutom pandemonium event/Lilith) än att kunna soloa Diablo på Inferno.


HAHA, tänkte rätt men skrev fel, pinsamt.

Jo, håller med, resan till "sista målet" i d2/LOD var MYCKET LÄTTARE än den någonsin kommer vara i d3, men själva farmandet är inte direkt svårare, tar bara lite längre tid.

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 13:09
celestine 29 år

Tycker de borde ha runewords i Diablo 3, eller något liknande.
De flesta var riktigt feta i D2, typ Enigma, Grief osv osv!

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 13:09
immy Kille, 36 år

Diablo 2 är ett hardcorespel. Inget casualskit. Förutsätter att man lirar hc där då.


^ hoto cta också

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 13:11
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från immy


Diablo 2 är ett hardcorespel. Inget casualskit. Förutsätter att man lirar hc där då.

Jag lirade inte så värst mycket hc, om man räknar med hur mycket jag spelade totalt i d2, hade i alla fall 2 karaktärer på hög lvl som inte dött när jag väl slutade spela, och har inte gett mig in i hardcore än i d3 (kommer inte göra det förrens jag har en stabilare/bättre dator) så kan inte riktigt uttrycka mig om skillnaden, men kan nog medge att det är gränsfall lättare här.

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 13:12
immy Kille, 36 år

Även om du var topplevel var det alltid roligt att tradea på d2, både jsp och ingame.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 13:18
GreveNoll Kille, 36 år

Sant, saknar verkligen att det inte är byteshandel, men jag har fortfarande kul med spelet så tänker inte beklaga mig för mycket!

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 13:19
Bitchslayer Kille, 33 år

item randomizationen i d3 är så otroligt fuck'd som poked tror jag det var?
Grandfather.... 200 int!
dom borde rätta till det här lite tycker jag.

zombie_genocist Kille, 32 år

167 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 13:19
zombie_genocist Kille, 32 år

gjort :)

btw, nån som har koll på värdet? var 1.2k+dps innan nerfen, men kanske är värt nått fortfarande?

joacimMVP Kille, 37 år

3 049 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 13:21
joacimMVP Kille, 37 år

Citat från zombie_genocist


gjort :)

btw, nån som har koll på värdet? var 1.2k+dps innan nerfen, men kanske är värt nått fortfarande?

[IMG]htt]


du får väl prova att kolla ah kanske?

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 13:22
Bitchslayer Kille, 33 år

vänta.. föreslog du just att han skulle kolla på ah om priser?
d3 ah.
people buy burgers for 250 $:-
rly

zombie_genocist Kille, 32 år

167 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 13:22
zombie_genocist Kille, 32 år


du får väl prova att kolla ah kanske?[/i]


har väll kanske gjort det redan?

fanns inget liknande, så eftersom folk här verkar ha koll, tänkte jag att det var lättare att bara fråga

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 13:24
celestine 29 år

Citat från Hustlebones


vänta.. föreslog du just att han skulle kolla på ah om priser?
d3 ah.
people buy burgers for 250 $:-
rly


AMERICANS

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 13:24
GreveNoll Kille, 36 år

Och de köpte väl ändå bara Kripps burgare för så mycket, mer för att det var "han"?

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 13:26
Bitchslayer Kille, 33 år

jo, det är iofs helt sant. men .. så jävla retardur.
är ungefär som wow dagarna efter release av en ny expansion.
alla priset är helt åt helvete. på ALLT.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet