Diablo III
Missrocksound
Tjej, 33 år
Citat från zombie_genocist
vart är du och vilken lvl?
leker i act 1/2 just nu, har inte orkat fixa act 3 än, 60, wiz eller barb, har en typ 30 dh också som jag borde köra upp :)
jahaa okej^^ jag har en på hell lvl 59 ska bara farma så jag blir i lvl 60 så kan jag dra till inferno sen
Defiance
Kille, 32 år
du är på hell och hittar såna saker o_O?
immy
Kille, 36 år
För lätt efter nerfen.
Missrocksound
Tjej, 33 år
Citat från Defiance
du är på hell och hittar såna saker o_O?
haha jaa :D jag blev också chockad! xD
immy
Kille, 36 år
För låg dps.
Kato
Kille, 34 år
Någon som lirar hardcore?
Defiance
Kille, 32 år
ser tbh ingen mening med att köra hardcore om man inte är masochist och vill lägga ner tid på något som sen försvinner D:
testade köra hardcore, jag körde så himla försiktigt att det inte ens var kul ):
celestine
29 år
Mer långlivat än softcore iallafall...
immy
Kille, 36 år
HC är väl ända utmaningen i spelet efter att inferno vart nerfat... Inte alls samma sak som d2 längre, liknar wow mera.
celestine
29 år
Citat från Seraphim
Citat från immy
HC är väl ända utmaningen i spelet efter att inferno vart nerfat... Inte alls samma sak som d2 längre, liknar wow mera.
det tråkiga med hc är ju att många dör pga blizzards klantande med servrarna snarare än att dom själva klantar sig.
Aldrig hänt mig, har 100 timmars hardcore playtime.
Inte ens på softcore, förutom den första veckan.
zombie_genocist
Kille, 32 år
leker i act 1/2 just nu, har inte orkat fixa act 3 än, 60, wiz eller barb, har en typ 30 dh också som jag borde köra upp :)
jahaa okej^^ jag har en på hell lvl 59 ska bara farma så jag blir i lvl 60 så kan jag dra till inferno sen[/i]
okej ^^
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från immy
HC är väl ända utmaningen i spelet efter att inferno vart nerfat... Inte alls samma sak som d2 längre, liknar wow mera.
Fast, om jag inte misstar mig helt så känns d3 mycket mer som d2 gjorde efter patchen, saker dör lätt, lite mindre planerande och tänkade. Enda läget man behöver tänka i är hardcore, och det var precis samma sak i d2. Hade 8 karaktärer över 75, 3 över 90, och kan aldrig påstå att det någonsin var svårt med någon av dem, utöver den gång jag körde frozen-orb wizard och mötte immune to frost, det var vara omöjligt.
celestine
29 år
Citat från GreveNoll
Citat från immy
HC är väl ända utmaningen i spelet efter att inferno vart nerfat... Inte alls samma sak som d2 längre, liknar wow mera.
Fast, om jag inte misstar mig helt så känns d3 mycket mer som d2 gjorde efter patchen, saker dör lätt, lite mindre planerande och tänkade. Enda läget man behöver tänka i är hardcore, och det var precis samma sak i d2. Hade 8 karaktärer över 75, 3 över 90, och kan aldrig påstå att det någonsin var svårt med någon av dem, utöver den gång jag körde frozen-orb wizard och mötte immune to frost, det var vara omöjligt.
Sorcerer*:PPP PPP PP P P P P.
Nej men, tycker Diablo 2 var ganska mycket snabbare också.
Sen var det mycket lättare att få gear tillräckligt för att soloa hell (förutom pandemonium event/Lilith) än att kunna soloa Diablo på Inferno.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet