Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Missrocksound Tjej, 33 år

563 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:32
Missrocksound Tjej, 33 år

Citat från zombie_genocist


vart är du och vilken lvl?


leker i act 1/2 just nu, har inte orkat fixa act 3 än, 60, wiz eller barb, har en typ 30 dh också som jag borde köra upp :)


jahaa okej^^ jag har en på hell lvl 59 ska bara farma så jag blir i lvl 60 så kan jag dra till inferno sen

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:34
Defiance Kille, 32 år

du är på hell och hittar såna saker o_O?

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:34
immy Kille, 36 år

För lätt efter nerfen.

Missrocksound Tjej, 33 år

563 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:35
Missrocksound Tjej, 33 år

Citat från Defiance


du är på hell och hittar såna saker o_O?

haha jaa :D jag blev också chockad! xD

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:36
immy Kille, 36 år

För låg dps.

Kato Kille, 34 år

254 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:39
Kato Kille, 34 år

Någon som lirar hardcore?

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:39
celestine 29 år

Citat från EvilWays


Någon som lirar hardcore?

Jag gjorde, tills jag tappade motivationen. :pP:P:pP:PPP:pP

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:41
Defiance Kille, 32 år

ser tbh ingen mening med att köra hardcore om man inte är masochist och vill lägga ner tid på något som sen försvinner D:

testade köra hardcore, jag körde så himla försiktigt att det inte ens var kul ):

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:41
celestine 29 år

Mer långlivat än softcore iallafall...

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:44
immy Kille, 36 år

HC är väl ända utmaningen i spelet efter att inferno vart nerfat... Inte alls samma sak som d2 längre, liknar wow mera.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:47
Seraphim Kille, 37 år

Citat från immy


HC är väl ända utmaningen i spelet efter att inferno vart nerfat... Inte alls samma sak som d2 längre, liknar wow mera.

det tråkiga med hc är ju att många dör pga blizzards klantande med servrarna snarare än att dom själva klantar sig.

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:50
celestine 29 år

Citat från Seraphim


Citat från immy

HC är väl ända utmaningen i spelet efter att inferno vart nerfat... Inte alls samma sak som d2 längre, liknar wow mera.

det tråkiga med hc är ju att många dör pga blizzards klantande med servrarna snarare än att dom själva klantar sig.


Aldrig hänt mig, har 100 timmars hardcore playtime.
Inte ens på softcore, förutom den första veckan.

zombie_genocist Kille, 32 år

167 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:53
zombie_genocist Kille, 32 år




leker i act 1/2 just nu, har inte orkat fixa act 3 än, 60, wiz eller barb, har en typ 30 dh också som jag borde köra upp :)

jahaa okej^^ jag har en på hell lvl 59 ska bara farma så jag blir i lvl 60 så kan jag dra till inferno sen[/i]

okej ^^

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 13:00
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från immy


HC är väl ända utmaningen i spelet efter att inferno vart nerfat... Inte alls samma sak som d2 längre, liknar wow mera.

Fast, om jag inte misstar mig helt så känns d3 mycket mer som d2 gjorde efter patchen, saker dör lätt, lite mindre planerande och tänkade. Enda läget man behöver tänka i är hardcore, och det var precis samma sak i d2. Hade 8 karaktärer över 75, 3 över 90, och kan aldrig påstå att det någonsin var svårt med någon av dem, utöver den gång jag körde frozen-orb wizard och mötte immune to frost, det var vara omöjligt.

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 13:04
celestine 29 år

Citat från GreveNoll


Citat från immy

HC är väl ända utmaningen i spelet efter att inferno vart nerfat... Inte alls samma sak som d2 längre, liknar wow mera.

Fast, om jag inte misstar mig helt så känns d3 mycket mer som d2 gjorde efter patchen, saker dör lätt, lite mindre planerande och tänkade. Enda läget man behöver tänka i är hardcore, och det var precis samma sak i d2. Hade 8 karaktärer över 75, 3 över 90, och kan aldrig påstå att det någonsin var svårt med någon av dem, utöver den gång jag körde frozen-orb wizard och mötte immune to frost, det var vara omöjligt.


Sorcerer*:PPP PPP PP P P P P.
Nej men, tycker Diablo 2 var ganska mycket snabbare också.
Sen var det mycket lättare att få gear tillräckligt för att soloa hell (förutom pandemonium event/Lilith) än att kunna soloa Diablo på Inferno.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet