Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 04:15
brainrot 34 år

^^ act 1 all dayyy

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 08:50
VANILJ Kille, 35 år

Farmar gold. Kommer upp till ~250k/timmen. Helt okej :)

Missrocksound Tjej, 33 år

563 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 10:37
Missrocksound Tjej, 33 år



lycklig tjej! :DDD

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 10:41
Bitchslayer Kille, 33 år

svårt att få tag på upgrades när AH finns xD :P xD ^_^

Missrocksound Tjej, 33 år

563 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 10:46
Missrocksound Tjej, 33 år

Citat från Hustlebones


svårt att få tag på upgrades när AH finns xD :P xD ^_^

jaa det är sant! xD

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 10:59
Defiance Kille, 32 år

mycket LOH och en socket för 105 till D:
me want ):
har sån otur att hitta items :C

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 11:17
brainrot 34 år

tre legendary drops inatt, (gjort act 1 countless of times i över 15 timmar), 2st 2hs med 300dps, en lidless med 66 int :)), act 1 är kul som barb

Zac Kille, 36 år

9 478 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 11:21
Zac Kille, 36 år

Citat från rocksound


Citat från Hustlebones

svårt att få tag på upgrades när AH finns xD :P xD ^_^

jaa det är sant! xD



Spjutet med mycket LoH och socket kan du få en del för iaf.

Missrocksound Tjej, 33 år

563 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 11:51
Missrocksound Tjej, 33 år

Citat från Zac


Citat från rocksound

Citat från Hustlebones

svårt att få tag på upgrades när AH finns xD :P xD ^_^

jaa det är sant! xD


Spjutet med mycket LoH och socket kan du få en del för iaf.


haha jag vet xD

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:00
Defiance Kille, 32 år

hur mycket ska du ha för spjutet D: ?
inte för att jag tror jag har råd men :D

zombie_genocist Kille, 32 år

167 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:03
zombie_genocist Kille, 32 år

nån som vill spela?

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:04
Defiance Kille, 32 år

ska iväg å handla nytt headset nu men när jag kommer tillbaka, sure :D ska bara se vad jag har för battletag


EDIT: Bludkrazed#2394

Missrocksound Tjej, 33 år

563 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:10
Missrocksound Tjej, 33 år

Citat från Defiance


hur mycket ska du ha för spjutet D: ?
inte för att jag tror jag har råd men :D


njee jag vill inte sälja det haha

Missrocksound Tjej, 33 år

563 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:11
Missrocksound Tjej, 33 år

Citat från zombie_genocist


nån som vill spela?

vart är du och vilken lvl?

zombie_genocist Kille, 32 år

167 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 12:24
zombie_genocist Kille, 32 år

vart är du och vilken lvl?[/i]



leker i act 1/2 just nu, har inte orkat fixa act 3 än, 60, wiz eller barb, har en typ 30 dh också som jag borde köra upp :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet