Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Roughton Kille, 31 år

179 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 02:46
Roughton Kille, 31 år

Citat från nya


att jag postar en bild på min egna gubbe kommer inte förandra faktumet att dina stats suger.

Men skriv lite då.. Vad suger? Du kan ju inte bara komma och skriva "dina stats suger" och sen strunta i att förklara vad som suger.

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 02:48
celestine 29 år

prioriteringen på vad du satsar

men om du säger att du tankar och din polare dpsar, fine.

Roughton Kille, 31 år

179 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 02:49
Roughton Kille, 31 år

Citat från nya


prioriteringen på vad du satsar

men om du säger att du tankar och din polare dpsar, fine.


Fortfarande inte en bra åsikt...

Tänk på att all resist jag har gömmer sig i detailed så.

Bara för att du inte har några vänner att spela med så du måste köra en hybrid/all-around för att klara dig.

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 02:51
celestine 29 år

spelar inte ens diablo

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 02:56
Tetris Kille, 36 år

Citat från Kyary


Citat från nya

prioriteringen på vad du satsar

men om du säger att du tankar och din polare dpsar, fine.

Fortfarande inte en bra åsikt...

Tänk på att all resist jag har gömmer sig i detailed så.

Bara för att du inte har några vänner att spela med så du måste köra en hybrid/all-around för att klara dig.


så hur mycket resistance har du då?

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 02:57
absol Kille, 36 år

han menar att det är onödigt att sitta och gnälla på att andras specs inte är så "bra" som om du fick bestämma
och om du dessutom inte har sett hans details och dessutom inte ens spelar själv längre så kan du väl diskutera annat ist

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 02:58
celestine 29 år

om hans details är så bra så borde han väl postat dom istället?

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 03:03
absol Kille, 36 år

Citat från nya


om hans details är så bra så borde han väl postat dom istället?

så han kan imponera på dig eller vadå? han ville bara visa sin karaktär, om du inte gillar den så låt den vara

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 03:09
Jimmy Kille, 34 år

Kyary: har du mycket 'all resistance'-gear? Om inte så skulle du tjäna på att skaffa det. I övrigt tycker jag att det ser ut som en hyfsad tank, men jag har ingen som helst koll på vad som utgör en bra tank.

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 03:14
absol Kille, 36 år

jimmy: man satsar mycket på EHP, resist, armor (han hade över 7000 unbuffed), mob damage control skills (lower enemy attack speed or damage), leap med 300% armor bonus etc... sköld med hög blockchance, dex på många spare attribute slots i din eq för dodge, skills som ignore pain och life steal/on hit osv osv. du behöver inte hög damage för att ha hög life regen heller, men alltid synd att missa dps såklart, speciellt om det dyker upp monster som ens dps-partner inte är så bra emot

bytte just vapen och köpte ny gear till min monk efter jag sålt en ring för 1,5 mil, gick från 9,5k dps och ~ 400 resist
till 15k dps och 500 resist, med 70% damage reduction från armor, klarade mig lite bättre och kunde byta skill setup
har en sköld med 26% block och stackar all resist med phys resist, har ca 1500 dex med, saknar en del HP bara, men håller den lite lägre så min oscalande spirit healing håller sig relativt effektiv

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 03:15
celestine 29 år

Citat från absol


Citat från nya

om hans details är så bra så borde han väl postat dom istället?

så han kan imponera på dig eller vadå? han ville bara visa sin karaktär, om du inte gillar den så låt den vara


varför posta någonting som inte är utöver det vanliga?

HEJ JAG POSTAR BILDER PÅ MINA BLÅA FRÅN ACT 1 NORMAL ???? XDDDDDD :P

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 03:17
absol Kille, 36 år

Citat från nya


Citat från absol

Citat från nya

om hans details är så bra så borde han väl postat dom istället?

så han kan imponera på dig eller vadå? han ville bara visa sin karaktär, om du inte gillar den så låt den vara

varför posta någonting som inte är utöver det vanliga?

HEJ JAG POSTAR BILDER PÅ MINA BLÅA FRÅN ACT 1 NORMAL ???? XDDDDDD :P


han postade inte blåa heller, eftersom han spelat 68h på den, sluta överdriv och sluta gnäll på folks setups :PppP

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 03:36
Seraphim Kille, 37 år

Citat från Kyary


walla 68 timmar.......[/i]

Du borde byta ut bash mot frenzy med sidearm för chans på x2 life on hit per slag, och det är bättre att ha revenge med provocation istället för rend, du får 5% hp per target hit.

utöver det ser det rätt okey ut. 100 mer armor än mig som 100h mer spelade på min barb.
har ju i och för sig 13k mer dps :P

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 03:38
Seraphim Kille, 37 år

fan borde göra en munk. hittat tre st bra 700+dps knogjärn idag.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2012 kl. 03:42
Seraphim Kille, 37 år

antingen så har Ah buggat eller så sitter jag på det enda knogjärnet med 179 dex, 149 vit med socket på över 800 dps :S


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet