Diablo III
1549g :)
Jag hade iaf inte kunnat sälja den för så mycket glods!
alright. fan måste nästan börja spela wd, munk och dh bara för att lära mig vad fan som är värt.
ja menar hade jag fått 100+ arcane på min wizard hade jag blivit toklycklig. dat sustianed fire.
själv har man 60 monk,dh,wd bara wizard och barbaren kvar ^^
Citat från Seraphim
alright. fan måste nästan börja spela wd, munk och dh bara för att lära mig vad fan som är värt.
ja menar hade jag fått 100+ arcane på min wizard hade jag blivit toklycklig. dat sustianed fire.
ah, fast grejen är ju den att wizards har lägre resources men snabbare regen medan WD har högre resource pool fast lägre regen.
good to know
Citat från Poked
Citat från Seraphim
alright. fan måste nästan börja spela wd, munk och dh bara för att lära mig vad fan som är värt.
ja menar hade jag fått 100+ arcane på min wizard hade jag blivit toklycklig. dat sustianed fire.
ah, fast grejen är ju den att wizards har lägre resources men snabbare regen medan WD har högre resource pool fast lägre regen.
dock finner jag i vissa fall att wizards har det lättare än WD kan bero på builds men finner inte någon riktigt bra till min
dh och wizard är väl dom två klasser som har det lättast, barb på tredje plats nu efter act 2 nerfen med munk och wd som dom två lite sämre klasserna.
Dh var lätt fram till inferno act 3 dock act 3 är ju inprinsip omöjlig känner jag :P
inprinsip
fastnat vid kanonerna :P vad spelar du får något? :)
Lirar allt fast Wizard är väl det som är roligast just nu. :)
Diablo down pre-nerf så sitter inte riktigt fast, bara det att vissa ställen är sämre att farma på, och just nu känner jag mig helt vilsen i spelet. Inte hittat någon skön rutt jag kan springa igenom än.
beror på vad du vill göra :) hur långt har du kommit i inferno?
precis i början på act 2 har du ju chans på 3-4 dungeons på 2-3 elite pack var och massor ovanjord. där jag springer runt och farmar. lätt som fan och går relativt fort. chans på 3 st goblin spawns i min rutt också.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet