Diablo III
jaha, så jag kan inte lira nightmare längre då alltså? Eller med NÅGON karaktär jag har? >_>
Mm, men av med foliehatten. Dom gör det ju inte med mening, och dom fixar väl så fort det går.
Nja, de har ju sagt att det är ett medvetet val att digitala köp måste verifieras innan de kan användas, vilket kan ta upp till 3 dagar.
Sen att de failar totalt med sin patch är ju en annan sak.
Så alla som köpt sitt digitalt kommer inte kunna spela på upp till 3 dagar ?
Korrekt.
Eller jo, de kommer kunna spela Starter Edition.
Det vill säga max lvl 13, inga quests efter Skeleton King, ingen chat, ingen AH.
Hmm, när kommer detta ske ? o.O
Det gäller redan, men egentligen bara för nyinköpta. Dock failade deras senaste patch så en hel del som köpt spelet redan vid releasen påverkades också.
Ah, så om mitt acc fortfarande e standard lär de förbli standard ? :))
Förhoppningsvis :)
Håller tummarna ! :))
tackar
dödade precis leoric på inferno, än så länge är inferno lättare än Hell, inte dött en enda gång D:
Vänta bara. :)
Va? Vadå fel på digitala?
Jag drog bara mobil autenticator så fungerade allting som det skulle.
Ni kanske borde kolla upp lite innan ni börjar snacka om saker.
som jag sa tidigare, foliehattarna ska alltid vara på i denna tråden.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
