Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 13:24
natsukashi Kille, 60 år

jaha, så jag kan inte lira nightmare längre då alltså? Eller med NÅGON karaktär jag har? >_>

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 13:40
Wopsie Kille, 35 år

Mm, men av med foliehatten. Dom gör det ju inte med mening, och dom fixar väl så fort det går.

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 13:43
lordkrall Kille, 38 år

Nja, de har ju sagt att det är ett medvetet val att digitala köp måste verifieras innan de kan användas, vilket kan ta upp till 3 dagar.

Sen att de failar totalt med sin patch är ju en annan sak.

RaawrZ Kille, 26 år

462 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 13:45
RaawrZ Kille, 26 år

Så alla som köpt sitt digitalt kommer inte kunna spela på upp till 3 dagar ?

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 13:46
lordkrall Kille, 38 år

Korrekt.
Eller jo, de kommer kunna spela Starter Edition.

Det vill säga max lvl 13, inga quests efter Skeleton King, ingen chat, ingen AH.

RaawrZ Kille, 26 år

462 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 13:48
RaawrZ Kille, 26 år

Hmm, när kommer detta ske ? o.O

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 13:49
lordkrall Kille, 38 år

Det gäller redan, men egentligen bara för nyinköpta. Dock failade deras senaste patch så en hel del som köpt spelet redan vid releasen påverkades också.

RaawrZ Kille, 26 år

462 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 13:51
RaawrZ Kille, 26 år

Ah, så om mitt acc fortfarande e standard lär de förbli standard ? :))

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 13:51
lordkrall Kille, 38 år

Förhoppningsvis :)

RaawrZ Kille, 26 år

462 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 13:52
RaawrZ Kille, 26 år

Håller tummarna ! :))
tackar

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 14:45
Defiance Kille, 32 år

dödade precis leoric på inferno, än så länge är inferno lättare än Hell, inte dött en enda gång D:

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 14:49
Wopsie Kille, 35 år

Vänta bara. :)

Vaniteux Kille, 35 år

2 565 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 14:52
Vaniteux Kille, 35 år

Va? Vadå fel på digitala?
Jag drog bara mobil autenticator så fungerade allting som det skulle.
Ni kanske borde kolla upp lite innan ni börjar snacka om saker.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 14:59
Wopsie Kille, 35 år

som jag sa tidigare, foliehattarna ska alltid vara på i denna tråden.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 14:59
Seraphim Kille, 37 år


värt något?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet