Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
EXHILE Kille, 33 år

417 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 21:06
EXHILE Kille, 33 år

Fått 0 legendary. Vill ha något bättre en 500dps one handed :(

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 21:07
albin Kille, 34 år

Åååh, fick ett 2h svärd med 1150damage sålt för 1½ miljon.

Skönt med lite cash när man hade 50k innan.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 21:12
Seraphim Kille, 37 år

Citat från EXHILE


Fått 0 legendary. Vill ha något bättre en 500dps one handed :(

vanligt 700-850 dps är inte speciellt dyrt att köpa på ah :P
fast ska du ha legendary får du nog ta skaffa lite mf gear och farma som en tok :P

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 00:35
Jimmy Kille, 34 år



Nej, jag ska inte posta varje drop jag får, men detta har varit en rätt bra dag!

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 00:37
absol Kille, 36 år

finfint :D

RaawrZ Kille, 26 år

462 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 01:04
RaawrZ Kille, 26 år

Citat från Jimmy


[img]https://dl.dropbox.com/u/47223871/nice%20boots.png[img]

Nej, jag ska inte posta varje drop jag får, men detta har varit en rätt bra dag!


Niice, något sånt hade ja me velat ha ):

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 01:14
Gandhi Kille, 33 år

Citat från Seraphim


Citat från EXHILE

Fått 0 legendary. Vill ha något bättre en 500dps one handed :(

vanligt 700-850 dps är inte speciellt dyrt att köpa på ah :P
fast ska du ha legendary får du nog ta skaffa lite mf gear och farma som en tok :P


Fast, jag har hittat 3-4st legendary, och jag är inte ens förbi NM :D
Att dom däremot är ren skit har inte med saken att göra, ok? :p

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 01:34
Seraphim Kille, 37 år

sjukast so far, 2 st pack med elites lacuni warriors, ena är horde och andra är illusionist = perma knockup och massivt lagg.

Jackwhack Kille, 34 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 02:30
Jackwhack Kille, 34 år

någon som är upp för farming adda Jacke#2926 inferno farming ofc! 60 dh :)

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 11:50
Gandhi Kille, 33 år

Hmm, suddenly så är man nergraderad till "Starter Edition".
ASSÅ FÖR I HELVETE, kan dom låta mig vara ifred nångång utan att fucka upp allt?

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 11:59
lordkrall Kille, 38 år

Äsch, du behöver bara vänta "ungefär 3 dagar" så att de kan "verifiera att ditt kort är äkta" ;)

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 12:21
Gandhi Kille, 33 år

Citat från lordkrall


Äsch, du behöver bara vänta "ungefär 3 dagar" så att de kan "verifiera att ditt kort är äkta" ;)

Fast, jag kör med Annual Pass, och har spelat sen det släpptes(från och till).

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 12:22
lordkrall Kille, 38 år

Citat från Rohloc



Fast, jag kör med Annual Pass, och har spelat sen det släpptes(från och till).


Ja, de failade lite med sin patch, så det verkar som att alla som köpte digital får den lilla "prövotiden" nu :)

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 13:04
Gandhi Kille, 33 år

Ahh. WELL FUCK THEM.

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2012 kl. 13:10
lordkrall Kille, 38 år

Det är nästan lite på gränsen till bedrägeri dock.

Det står klart och tydligt att man omedelbart när transaktionen är genomförd så får tillgång till spelet. Detta är inte sant längre med tanke på att det krävs "upp till tre dagars prövotid", således undanhåller de material som folk har betalat för, vilket i grund och botten är bedrägeri.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet