Diablo III
Fått 0 legendary. Vill ha något bättre en 500dps one handed :(
Åååh, fick ett 2h svärd med 1150damage sålt för 1½ miljon.
Skönt med lite cash när man hade 50k innan.
Nej, jag ska inte posta varje drop jag får, men detta har varit en rätt bra dag!
finfint :D
Citat från Seraphim
Citat från EXHILE
Fått 0 legendary. Vill ha något bättre en 500dps one handed :(
vanligt 700-850 dps är inte speciellt dyrt att köpa på ah :P
fast ska du ha legendary får du nog ta skaffa lite mf gear och farma som en tok :P
Fast, jag har hittat 3-4st legendary, och jag är inte ens förbi NM :D
Att dom däremot är ren skit har inte med saken att göra, ok? :p
sjukast so far, 2 st pack med elites lacuni warriors, ena är horde och andra är illusionist = perma knockup och massivt lagg.
någon som är upp för farming adda Jacke#2926 inferno farming ofc! 60 dh :)
Hmm, suddenly så är man nergraderad till "Starter Edition".
ASSÅ FÖR I HELVETE, kan dom låta mig vara ifred nångång utan att fucka upp allt?

Äsch, du behöver bara vänta "ungefär 3 dagar" så att de kan "verifiera att ditt kort är äkta" ;)
Ahh. WELL FUCK THEM.
Det är nästan lite på gränsen till bedrägeri dock.
Det står klart och tydligt att man omedelbart när transaktionen är genomförd så får tillgång till spelet. Detta är inte sant längre med tanke på att det krävs "upp till tre dagars prövotid", således undanhåller de material som folk har betalat för, vilket i grund och botten är bedrägeri.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet