Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 15:10
Jimmy Kille, 34 år

Citat från Frontosa


Dafuq - har siegebreaker reflect damage i Inferno? Eller är det bara random?

Siegebreaker

General

Overall damage has been reduced
No longer vulnerable to Confuse and Charm effects
Will now drop a health globe every 25% health mark (i.e. at 75%, 50%, and 25% health)
Now enrages after 4 minutes
In Inferno difficulty, Siegebreaker will now gain the Reflects Damage affix

http://eu.battle.net/d3/en/blog/5238315/Patch_103_Now_Live-20_06_2012

MakeECGreatAgain 38 år

8 762 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 15:10

Öh, har inte avinstallerat spelet eller något men när jag skulle spela nu så möttes jag av den här rutan:



???????

Fuck you game!!

MakeECGreatAgain 38 år

8 762 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 15:12

Ah, löstes genom att starta om launchern. Phew.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 15:12
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Frontosa


Dafuq - har siegebreaker reflect damage i Inferno? Eller är det bara random?

yes, därför jag frågade..

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 15:14
Jimmy Kille, 34 år

Finns det fortfarande inget sätt att få bort folk från "recent players"?

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 15:16
Wopsie Kille, 35 år

Woaaah, hittade precis en 300 spear med 22% MF för 75k på AH, man tackar!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 15:17
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Jimmy


Finns det fortfarande inget sätt att få bort folk från "recent players"?

man kan ju kryssa ner rutan temporärt tills du loggar ut och in igen.
stör mig också på det, har samma personer som jag råkade joina första veckan av D3.

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 15:18
Jimmy Kille, 34 år

Usch så otroligt trött jag är på AH. Inget säljer, över huvud taget. 19/19 auctions expired, trots rimliga priser. Nåväl.

Får la farma ihop några miljoner i flytande guld, på nåt sätt. :) Så att jag har råd att uppgradera mitt vapen från mitt nuvarande 572 dps.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 15:19
Wopsie Kille, 35 år

Vill du ha ett 1h med 800 dps somethin?

har rätt många såna tbh.

for free ofc.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 15:20
Wopsie Kille, 35 år

och btw, ett smart sätt att tjäna snabba pengar är att bara sälja av alla salvage-mats du har i stashen. Om du nu inte craftar aktivt.

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 15:23
Jimmy Kille, 34 år

Jag har fått för mig att mitt vapens 230 int skulle innebära att jag förlorar (eller knappt ökar) dps om jag skaffar ett ~800 dps vapen, jag har bara inte orkat räkna på det eller haft lust att spendera pengar för att testa. Gratis ger ju dock ett bra tillfälle att testa, så kör till. :)

Tack för tipset!

Ska för övrigt klaga mindre, det känns som ett gemensamt tema för mina posts idag haha.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 15:24
Wopsie Kille, 35 år

Ah, vi kan testa.

adda wopsie#2180

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 15:32
Seraphim Kille, 37 år

vet inte om jag gillar att man får se item lvl nu mera.
"ooh item lvl 63"
identify
400dps life after kill och socket...
:(

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 16:38
Jimmy Kille, 34 år



Hade lite tur med drops! Äntligen en upgrade. :)

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 17:08
natsukashi Kille, 60 år

:o


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet