Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 13:11
Jimmy Kille, 34 år

Känns som en bra start på Act II Inferno. Jag har precis gått genom en gate precis utanför staden och har redan dött två gånger.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 13:11
Seraphim Kille, 37 år

ser vilka items jag inte har sålt istället :P så jag vet att det inte är min hamburgare dom köpt i alla fall :P

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 13:12
Frontosa Kille, 36 år

Allt mitt på AH är tillbaka, men förlorade min amulet pg downtime, kul. 233dex, 7%crit och socket för nån mille, gone.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 13:13
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Jimmy


Känns som en bra start på Act II Inferno. Jag har precis gått genom en gate precis utanför staden och har redan dött två gånger.

mm, minns min debut i act 2 inferno som Barb. Jag gick ut och dog av ett stenras, sen blev jag dödad av flugorna och sen ihjälbombad av dom andra nissarna.


Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 13:16
Wopsie Kille, 35 år

"The AH is currently unavailable"

ofc.

pizzaochcola Kille, 32 år

1 930 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 13:57
pizzaochcola Kille, 32 år

50 runs och snubben som ska sälja ett mighty weapon har fortfarande inte spawnat. less

SvartSvart Kille, 35 år

754 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 14:23
SvartSvart Kille, 35 år

Helvete man dör ju hela tiden på Inferno act 2, inte så kul när det kostar 30k att repara sitt gear vafan

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 14:25
albin Kille, 34 år

Är AH uppe nu?

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 14:25
Wopsie Kille, 35 år

Dog lite mer förr... :)

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 14:26
Wopsie Kille, 35 år

http://eu.battle.net/d3/en/status

AH down.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 14:55
Frontosa Kille, 36 år

Någon som kan DH bra och kan säga mig om dessa stats räcker för act 3 runs? Siegebreaker osv.


Citat från Frontosa


Äntligen gearat upp min DH. Har dessa stats utan amulett och bälte.


--------------------------------------------------------------------------

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 14:56
Frontosa Kille, 36 år

Citat från joacimMVP


Citat från Frontosa

Hittade ett nytt kap - 430k! :D
Känns värd många mille?

http://img708.imageshack.us/img708/9281/screenshot001bt.png

tja, utan socket så ligger inte priset speciellt högt. :D


Ok! Det spelar inge roll visserligen, har tänkt att använda den ändå. :P Den är rätt ball in-game!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 14:56
Wopsie Kille, 35 år

0 vitality antar jag?

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 14:57
Frontosa Kille, 36 år

Citat från Poked


0 vitality antar jag?

Strax över 400 tror jag, men inget jag eftersökt nej.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 15:04
Frontosa Kille, 36 år

Dafuq - har siegebreaker reflect damage i Inferno? Eller är det bara random?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet