Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 09:56
celestine 29 år

Citat från Frontosa


Citat från HidingNemo

Vart länkar ni items ifrån?? Har leetat runt men hittar det inte ..:(

Screenshot (hamnar i d3-mappen under dokument) > ladda upp.
Come on man!


Funkar inte så för mig, får printscreena i windowed mode för att sedan klistra in som en ny bild i photoshop.
Eller det var så de två första veckorna för mig, inte screenat sen dess haha.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 09:59
Frontosa Kille, 36 år

Hittade ett nytt kap - 430k! :D
Känns värd många mille?




Citat från rokaRu


Funkar inte så för mig, får printscreena i windowed mode för att sedan klistra in som en ny bild i photoshop.
Eller det var så de två första veckorna för mig, inte screenat sen dess haha.


Skumt om det inte fungerar. Pröva igen!

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 10:38
Frontosa Kille, 36 år

Fick 2m för ett item jag köpte för 150k, hihi.

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 11:23
Defiance Kille, 32 år

vilken act/hur mycket MF har ni som hittar vapen med 900+ dps D: ?

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 11:56
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Defiance


vilken act/hur mycket MF har ni som hittar vapen med 900+ dps D: ?

Du kan hitta det i alla acter i inferno, med eller utan mf.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 11:57
Frontosa Kille, 36 år

GreveNoll, använd din visdom och värdesätt mina items på förra sidan, pretty please.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 12:00
natsukashi Kille, 60 år

fan jag som tänkte ta mig till butcher innan jag fortsatte städa >_>

joacimMVP Kille, 37 år

3 049 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 12:01
joacimMVP Kille, 37 år

Citat från Frontosa


[i]Hittade ett nytt kap - 430k! :D
Känns värd många mille?




tja, utan socket så ligger inte priset speciellt högt. :D

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 12:18
Wopsie Kille, 35 år

Man klipper och klistrar som ett PAINT-PRO såklart. :D

Vaför är servrarna nere?

pizzaochcola Kille, 32 år

1 930 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 12:52
pizzaochcola Kille, 32 år

Äntligen är servarna uppe! Nu kan jag fortsätta med att lvla upp en tredje gubbe till 60.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 12:55
Wopsie Kille, 35 år

Loggade in enbart för att kolla om jag sålt något, så finns inga av mina items kvar, helt tomt. :<

på AH alltså.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 13:04
Wopsie Kille, 35 år

Ah, fast känns så risky när jag har en paypal transaction som håller på att verifieras, kan sätta allt på att den kommer försvinna helt och hållet nu. :D

blizzard - "You aint gonna get no cash, biaaatch"

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 13:07
lordkrall Kille, 38 år

Haha, skulle inte vara helt oväntat tbh.
Med tanke på att Blizzard inte tycks bry sig allt för mycket om hur de hanterar folks pengar just nu.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 13:09
Seraphim Kille, 37 år

fan va irriterande att faktiskt se att man har sålt något, men kan inte se vad eller för hur mycket:(

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 13:09
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Seraphim


fan va irriterande att faktiskt se att man har sålt något, men kan inte se vad eller för hur mycket:(

jag kan se hur mycket jag sålt för och vad jag sålt, men bara namnet, inte mer.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet