Diablo III
Citat från Frontosa
Citat från HidingNemo
Vart länkar ni items ifrån?? Har leetat runt men hittar det inte ..:(
Screenshot (hamnar i d3-mappen under dokument) > ladda upp.
Come on man!
Funkar inte så för mig, får printscreena i windowed mode för att sedan klistra in som en ny bild i photoshop.
Eller det var så de två första veckorna för mig, inte screenat sen dess haha.
Hittade ett nytt kap - 430k! :D
Känns värd många mille?
Citat från rokaRu
Funkar inte så för mig, får printscreena i windowed mode för att sedan klistra in som en ny bild i photoshop.
Eller det var så de två första veckorna för mig, inte screenat sen dess haha.
Skumt om det inte fungerar. Pröva igen!
Fick 2m för ett item jag köpte för 150k, hihi.
vilken act/hur mycket MF har ni som hittar vapen med 900+ dps D: ?
GreveNoll, använd din visdom och värdesätt mina items på förra sidan, pretty please.
fan jag som tänkte ta mig till butcher innan jag fortsatte städa >_>
Man klipper och klistrar som ett PAINT-PRO såklart. :D
Vaför är servrarna nere?
Äntligen är servarna uppe! Nu kan jag fortsätta med att lvla upp en tredje gubbe till 60.
Loggade in enbart för att kolla om jag sålt något, så finns inga av mina items kvar, helt tomt. :<
på AH alltså.
Ah, fast känns så risky när jag har en paypal transaction som håller på att verifieras, kan sätta allt på att den kommer försvinna helt och hållet nu. :D
blizzard - "You aint gonna get no cash, biaaatch"
Haha, skulle inte vara helt oväntat tbh.
Med tanke på att Blizzard inte tycks bry sig allt för mycket om hur de hanterar folks pengar just nu.
fan va irriterande att faktiskt se att man har sålt något, men kan inte se vad eller för hur mycket:(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet