Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 02:38
brainrot 34 år

Citat från Frontosa


någon som är på en halvtimme pygmys act 2? är så segt att sitta och leta själv.

haha tycker det är segare att lira med folk, dom ska joina gamet och grejer...får ca pygmy 2-3minuten

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 02:42
Frontosa Kille, 36 år

Citat från naid


Citat från Frontosa

någon som är på en halvtimme pygmys act 2? är så segt att sitta och leta själv.

haha tycker det är segare att lira med folk, dom ska joina gamet och grejer...får ca pygmy 2-3minuten


tycker att jag han sån otur med spawnen. fått de fem senaste i vart tredje-fjärde game.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 02:51
Wopsie Kille, 35 år

Citat från naid


Citat från Frontosa

någon som är på en halvtimme pygmys act 2? är så segt att sitta och leta själv.

haha tycker det är segare att lira med folk, dom ska joina gamet och grejer...får ca pygmy 2-3minuten


Naid, adda cascalesjonah@gmail.com

Eller är du för pro för mig? :D

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 02:53
Wopsie Kille, 35 år

Citat från naid


Citat från Frontosa

någon som är på en halvtimme pygmys act 2? är så segt att sitta och leta själv.

haha tycker det är segare att lira med folk, dom ska joina gamet och grejer...får ca pygmy 2-3minuten


Som Dh kan man ju springa runt området på 0 sekunder, jag hinner knappt komma in på ett game innan mina DH polare har gjort 3 runs och hittat en gob.

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 02:53
brainrot 34 år

Citat från Poked


Citat från naid

Citat från Frontosa

någon som är på en halvtimme pygmys act 2? är så segt att sitta och leta själv.

haha tycker det är segare att lira med folk, dom ska joina gamet och grejer...får ca pygmy 2-3minuten

Naid, adda cascalesjonah@gmail.com

Eller är du för pro för mig? :D


kan göra när jag loggar in, dota på gång atm!

yepp DH so op :D

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 03:04
Wopsie Kille, 35 år

:)

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 03:50
absol Kille, 36 år

lagt ut min screaming chain ring med 144 int och 4% dmg vs elites på gold AH :) 1,5-5 mil om ni vill köpa

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 03:57
Wopsie Kille, 35 år

28k repairs, inte ens dött en enda gång. :D så det ska vara :D

Sålde en hjälm till en polare, 300k kompispris men whatever!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 04:51
Wopsie Kille, 35 år

Bara jag som lirar med 2k ms eller?

även fast min IP registerar helt normal aktivitet. Alt F4 i ren rage. orkar inte dö i eld när jag inte ens står i skiten.'



kvävl.alö säpiancvfabgoåk ä<aoj vnfrwp'ig<mväojfr'pd jvn'joecpfn<¨'gvwojdnviz fwäpdwspjoicv<'nrif¨zijvwrzoiNG*B ha<ethtrdfdgsddhbdghetrdghetrgrdbdggrdgtrhhxtrggtrgdetr

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 04:51
Wopsie Kille, 35 år

FITTSPELOP

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 05:37
VANILJ Kille, 35 år

Pricecheck. Hittade denna goding för någon timme sen, tänkte kolla om någon vet vad den är värd.

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 05:56
celestine 29 år

ganska mycket tror jag

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 09:44
Frontosa Kille, 36 år

Satt å väntade på att få snipra ett koger med crit chance, max discipline och skön dex bonus, som säkert kommer hamna på runt en mille i slutändan. Kollar liknande quivers under tiden, och hittar denna precis utlagd för 85k - score!

HidingNemo Kille, 31 år

3 015 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 09:46
HidingNemo Kille, 31 år

En grejjaaaaa bara

Vart länkar ni items ifrån?? Har leetat runt men hittar det inte ..:(

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2012 kl. 09:50
Frontosa Kille, 36 år

Citat från HidingNemo


Vart länkar ni items ifrån?? Har leetat runt men hittar det inte ..:(

Screenshot (hamnar i d3-mappen under dokument) > ladda upp.
Come on man!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet