Diablo III
aren't you thankfull? hahaha asså internet (L)
folk flippar sönder på 1.0.3, tycker det är bra patch, bra med dyrare repairs så det finns mer goldsink.
Citat från naid
aren't you thankfull? hahaha asså internet (L)
folk flippar sönder på 1.0.3, tycker det är bra patch, bra med dyrare repairs så det finns mer goldsink.
Gold sinks behövs. Hur svårt är det att spara en miljon och alltid ha dom till diverse kostnader som repairs, jag ser seriöst folk sitta på forumen och gråter över att alla deras chars har röd gear och 0 guld att reparera för.
Istället för att gråta kan dom väl gå tillbaks till normal/nightmare och döda några trashmobs för ett par guld, eftersom det är så jävla svårt att ens ta sig förbi första questen act 1 inferno, oavsett klass.
För var dag som går så känner jag mig exceptionellt mycket bättre på spel än majoriteten av communityt, och jag är inte ens speciellt bra. Men det kanske stämmer som Blizzard sa att 1% av spelarna bara tagit sig till inferno och faktiskt spelar där.
Samtidigt så är alla på min friendlist i inferno, MAKES NO SENSE.
dom 1% kanske är dom som kryssat i "elective mode"
^ perfekt skrivet
Achievements
A new feat of strength has been added for adding the World of Warcraft: Mists of Pandaria Collector's Edition to your Battle.net account. The achievement awards a sigil and accent for your banner.
I can smell the rage,
f.ö känns mer som att det är en trend att whina på alla ändringar och på allt blizzard gör, man ska ju vara lika cool som alla andra!
Ja, ta tex Bashiok. För 4 veckor sen avskydde alla Kripp för att han exploitade och outade diverse saker i sin stream, och nu hatar alla Bashiok för att han skrev något olämligt om Kripps Diablo kill på HC, det är ju en trend att hata precis som folk hatar Apple och iPhones.
Som jag har sagt tidigare, hur jävla svårt är det att bara spela spelet och skita i resten, av med foliehattarna, man behöver inte spekulera kring allt.
"Blizzard kontrollerar item drops och tjänar pengar på oss genom RMAH"
Eller min favorit. "Blizzard gjorde Diablo III enbart för att släppa RMAH som en beta version till deras kommande titel "Titan""
Citat från Poked
Gold sinks behövs. Hur svårt är det att spara en miljon och alltid ha dom till diverse kostnader som repairs, jag ser seriöst folk sitta på forumen och gråter över att alla deras chars har röd gear och 0 guld att reparera för.
Istället för att gråta kan dom väl gå tillbaks till normal/nightmare och döda några trashmobs för ett par guld, eftersom det är så jävla svårt att ens ta sig förbi första questen act 1 inferno, oavsett klass.
För var dag som går så känner jag mig exceptionellt mycket bättre på spel än majoriteten av communityt, och jag är inte ens speciellt bra. Men det kanske stämmer som Blizzard sa att 1% av spelarna bara tagit sig till inferno och faktiskt spelar där.
Samtidigt så är alla på min friendlist i inferno, MAKES NO SENSE.
dom 1% kanske är dom som kryssat i "elective mode"
INTE JAG.
Haha, nej men du räknas knappt för dig har jag inte som Real-ID. :)
:(
Tycker dock att priserna är alldeles för höga för de som inte spelar konstant/farmar.
Snälla du. Gå och lägg dig.
Du är så jävla tråkig.
jag ser verkligen inte hur blizzard skulle tjäna mer pengar på RMAH efter patchen. de kostar mer att repaira, men jag får mer pengar än vad jag fick innan patchen av att bara döda mobs och sälja skit till vendor.
hade riktigt kul när jag farmade igår iaf :) glad att man ser ilevel över 50 nu :)
Hittade 3 legendarys igår:D inom loppet av typ 2 timmar, var lite drygt efter då man förväntade sig att hitta fler :p
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet