Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 07:18
brainrot 34 år

aren't you thankfull? hahaha asså internet (L)

folk flippar sönder på 1.0.3, tycker det är bra patch, bra med dyrare repairs så det finns mer goldsink.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 07:34
Wopsie Kille, 35 år

Citat från naid


aren't you thankfull? hahaha asså internet (L)

folk flippar sönder på 1.0.3, tycker det är bra patch, bra med dyrare repairs så det finns mer goldsink.


Gold sinks behövs. Hur svårt är det att spara en miljon och alltid ha dom till diverse kostnader som repairs, jag ser seriöst folk sitta på forumen och gråter över att alla deras chars har röd gear och 0 guld att reparera för.

Istället för att gråta kan dom väl gå tillbaks till normal/nightmare och döda några trashmobs för ett par guld, eftersom det är så jävla svårt att ens ta sig förbi första questen act 1 inferno, oavsett klass.

För var dag som går så känner jag mig exceptionellt mycket bättre på spel än majoriteten av communityt, och jag är inte ens speciellt bra. Men det kanske stämmer som Blizzard sa att 1% av spelarna bara tagit sig till inferno och faktiskt spelar där.

Samtidigt så är alla på min friendlist i inferno, MAKES NO SENSE.

dom 1% kanske är dom som kryssat i "elective mode"

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 08:08
immy Kille, 36 år

^ perfekt skrivet

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 08:16
brainrot 34 år

Achievements

A new feat of strength has been added for adding the World of Warcraft: Mists of Pandaria Collector's Edition to your Battle.net account. The achievement awards a sigil and accent for your banner.


I can smell the rage,

f.ö känns mer som att det är en trend att whina på alla ändringar och på allt blizzard gör, man ska ju vara lika cool som alla andra!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 08:28
Wopsie Kille, 35 år

Ja, ta tex Bashiok. För 4 veckor sen avskydde alla Kripp för att han exploitade och outade diverse saker i sin stream, och nu hatar alla Bashiok för att han skrev något olämligt om Kripps Diablo kill på HC, det är ju en trend att hata precis som folk hatar Apple och iPhones.

Som jag har sagt tidigare, hur jävla svårt är det att bara spela spelet och skita i resten, av med foliehattarna, man behöver inte spekulera kring allt.

"Blizzard kontrollerar item drops och tjänar pengar på oss genom RMAH"
Eller min favorit. "Blizzard gjorde Diablo III enbart för att släppa RMAH som en beta version till deras kommande titel "Titan""


Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 08:29
Gandhi Kille, 33 år

Citat från Poked


Gold sinks behövs. Hur svårt är det att spara en miljon och alltid ha dom till diverse kostnader som repairs, jag ser seriöst folk sitta på forumen och gråter över att alla deras chars har röd gear och 0 guld att reparera för.

Istället för att gråta kan dom väl gå tillbaks till normal/nightmare och döda några trashmobs för ett par guld, eftersom det är så jävla svårt att ens ta sig förbi första questen act 1 inferno, oavsett klass.

För var dag som går så känner jag mig exceptionellt mycket bättre på spel än majoriteten av communityt, och jag är inte ens speciellt bra. Men det kanske stämmer som Blizzard sa att 1% av spelarna bara tagit sig till inferno och faktiskt spelar där.

Samtidigt så är alla på min friendlist i inferno, MAKES NO SENSE.

dom 1% kanske är dom som kryssat i "elective mode"


INTE JAG.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 08:30
Wopsie Kille, 35 år

Haha, nej men du räknas knappt för dig har jag inte som Real-ID. :)

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 09:06
Gandhi Kille, 33 år

:(

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 09:12
Seraphim Kille, 37 år

Citat från Poked


Absol, bara så du vet så spelar det ingen roll om du har 5 stacks eller 0 MF, corpses, kistor och all sån skit är oberoende av MF.

och grattis!


fast skulle inte det bara gälla mf från items?

DaveAzoicer Kille, 37 år

2 080 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 09:49
DaveAzoicer Kille, 37 år

Tycker dock att priserna är alldeles för höga för de som inte spelar konstant/farmar.

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 10:22
lordkrall Kille, 38 år

Citat från Azoicer


Tycker dock att priserna är alldeles för höga för de som inte spelar konstant/farmar.

Klart de är. Annars skulle ju inte Blizzard tjäna något på RMAH! ;)

DaveAzoicer Kille, 37 år

2 080 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 10:49
DaveAzoicer Kille, 37 år

Snälla du. Gå och lägg dig.
Du är så jävla tråkig.

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 11:50
Tetris Kille, 36 år

jag ser verkligen inte hur blizzard skulle tjäna mer pengar på RMAH efter patchen. de kostar mer att repaira, men jag får mer pengar än vad jag fick innan patchen av att bara döda mobs och sälja skit till vendor.

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 12:41
absol Kille, 36 år

hade riktigt kul när jag farmade igår iaf :) glad att man ser ilevel över 50 nu :)

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 12:45
Tetris Kille, 36 år

Hittade 3 legendarys igår:D inom loppet av typ 2 timmar, var lite drygt efter då man förväntade sig att hitta fler :p


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet